quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:22 schreef ANCT het volgende:
ze accepteren daar trouwens ook flessen zonder onderkant
dat was in de tijd dat de mentos-cola truc helemaal de shit wasquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
![]()
En hoe kwam het dat die fles geen bodem meer had?
Recycling noemen we datquote:Op zaterdag 8 november 2008 14:03 schreef JJH het volgende:
Dop maakt niks uit. De huidige flessen worden sowieso al niet meer hergebruikt. Ze worden tot compleet nieuwe flessen omgesmolten.
Dat is gewoon een instelling in die apparaten meen ik.quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:38 schreef Juup© het volgende:
Gooi maar eens zo'n fles in een flessen automaat, wordt dan ook niet geaccepteerd eigen ervaring.
Verkeerde automaat danquote:Op vrijdag 7 november 2008 18:38 schreef Juup© het volgende:
Gooi maar eens zo'n fles in een flessen automaat, wordt dan ook niet geaccepteerd eigen ervaring.
Touché.quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:35 schreef vaagsel het volgende:
De lokale Spar wil geen statiegeldflessen innemen waar geen dop meer op zit. Ze zeggen dat zij deze niet meer in kunnen leveren. Nou heb ik zelf ooit een jaar bij een supermarkt gewerkt met een emballageband en daar heb ik nooit zoiets gehoord, terwijl daar zat flessen zonder dop voorbij kwamen.
Wordt ik nu keihard geflest door de spar of hebben ze een punt?
Dit klopt inderdaad. Met die Sparflessen gewoon naar de AH dan.quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:01 schreef nuget het volgende:
[..]
Verkeerde automaat dan
Die van de appie hein accepteren ze lekker wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |