quote:Op woensdag 10 december 2008 19:35 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zag dat vanavond bij de Keuringsdienst van Waarde een uitzending is over "oud hout" dat eigenlijk gewoon nieuw hout is.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:57 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nope.
Het ding is gemaakt van eikenhout dat uit gesloopte Belgische treinwagons komt.
Tenminste, dat zeggen ze.
Het is iig. geen steigerhout.
Oh ja ach... Ik zet het er niet voor niets bij natuurlijkquote:Op donderdag 11 december 2008 11:36 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Ik zag dat vanavond bij de Keuringsdienst van Waarde een uitzending is over "oud hout" dat eigenlijk gewoon nieuw hout is.
*klik*
Waarmee ik niet wil zeggen dat jullie tafel niet van Belgischtreinwagonhout is hoor
Of je koopt gewoon een huis waar die Boretti al in zit (zoals ikquote:Op donderdag 11 december 2008 10:59 schreef Nouwk het volgende:
Allereerst, wat een super mooi huisje is het geworden.
MAAR. Ik moet iets weten.. Waar komen die suuuupergave kasten in je slaapkamer vandaan, echt heeel erg mooi.. En die Boretti natuurlijk, als ik later groot ben en op mezelf woon.. En de loterij heb gewonnen..
Vaak nemen mensen 'm meequote:Op donderdag 11 december 2008 12:53 schreef Blik het volgende:
[..]
Of je koopt gewoon een huis waar die Boretti al in zit (zoals ik)
Lekker hip en onconventioneel toch?quote:Op donderdag 11 december 2008 14:12 schreef Blik het volgende:
[..]
Zielig, koop je een huis met keuken. Zit er opeens een gat in van 90 cm breed
Mwah, bij ons is de keuken best netjes afgewerkt bij dat gatquote:Op donderdag 11 december 2008 14:12 schreef Blik het volgende:
[..]
Zielig, koop je een huis met keuken. Zit er opeens een gat in van 90 cm breed
Johquote:Op zondag 14 december 2008 02:23 schreef Stormqueen het volgende:
Oh trouwens, als je een kat ondersteboven boven de afvalbak houdt en dan de afvalbak laat "happen" wordt de kat erg boos
pics!quote:Op zondag 14 december 2008 02:23 schreef Stormqueen het volgende:
Oh trouwens, als je een kat ondersteboven boven de afvalbak houdt en dan de afvalbak laat "happen" wordt de kat erg boos
quote:Op zondag 14 december 2008 02:23 schreef Stormqueen het volgende:
geen zorgen, die neemt wel revenge als je de kerstboom eenmaal hebt opgetuigd.quote:Op zondag 14 december 2008 02:23 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op zondag 14 december 2008 02:23 schreef Stormqueen het volgende:
De kat moet nog ondersteboven.quote:Op zondag 14 december 2008 16:37 schreef FUFR het volgende:
[ afbeelding ]
I can haz no skillz in paint
you ghef skillzquote:
quote:
Jepquote:Op maandag 15 december 2008 07:18 schreef gr8w8 het volgende:
Over bomen gesproken, is de tuin al klaar BB?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |