quote:klopt !! vindt hem wel leuk....
Op woensdag 18 december 2002 10:50 schreef ranja het volgende:
Is dat 'Tribute'? Die zag ik vanochtend toevallig... wel leuk, maar ik vrees dat-ie na 3 keer wel verveeld
*BAM*
:D
Heerlijk
ik zag de clip toevallig op mtv en heb gelijk op kazaa al zijn clips gedownloadt! Tribute en Fuck her gently zijn echt vet. Muziek is eigenlijk best goed en humor is briljant!
zoek naar tribute en tribute long version (liedje is anders en er zit 10 minuten van hun show bij, heel cool)
quote:
Op woensdag 18 december 2002 23:30 schreef Derwenter het volgende:
-You must be angels!
"NEE WE ARE BUT MEN!"*BAM* ROCK!!!
:D
Heerlijk
Ze zingen toch ook het introductieliedje voor The Osbournes? (Dat Jack als Ozzy de kop van een vleermuis afbijt.)
quote:Damn No. Na 20 keer verveelt ie nog niet. Echt goed gewoon.
Is dat 'Tribute'? Die zag ik vanochtend toevallig... wel leuk, maar ik vrees dat-ie na 3 keer wel verveeld
Kga meteen eens kijken wat de andere nummers zijn
En hij kan wel zingen men.
Vooral bij dat stukje met die tututu's ofzo.
Geniaal.
Dacht dat ik de enige was die dat nummer wel cool vond.
Dus niet.
quote:Dus jij zat ook te kijken?
Op donderdag 9 januari 2003 02:20 schreef Cici het volgende:Dus niet.
Eerste keer dat ik het nummer hoor, clip zie!
quote:Nee joh,
quote:Zie je! ik dacht al wat komt die tattoeage op zijn borst bekend voor! Alleen twijfelde ik een beetje omdat ik de tatoeages op zijn armen niet zo goed zag.. Stond dat ergens op een website ofzo?
Op woensdag 18 december 2002 10:21 schreef FooFighters het volgende:[..]
is het iemand al opgevallen dat de duivel in die clip Dave Grohl is !!
de 'Tribute' clip is wel grappig, hier nog meer Tenacious-D video's en die Fuck her gently.swf is echt een klassieker
Zie net dat op hun cd Dave Grohl de drums voor z'n rekening nam.
quote:dat viel mij ook op, en vandaar ook deze vraag:
Op dinsdag 17 december 2002 20:33 schreef Hermez het volgende:
btw, niet om t een of t ander, maar gebruiken ze nou stukjes van led zeppelin - stairway to heaven, of is it just me?Btw, blijft kicken liedje
eindelijk es iets anders dan die slop van tegenwoordig
het liedje is een tribute to the best song in the world, zullen ze soms Stairway to heaven het beste nummer ter wereld vinden en daarom ook die muziek gebruiken?
quote:Ja zijn zij dat ook? Dat stukje is echt briljant!
Op zondag 19 januari 2003 17:49 schreef 2Mini het volgende:
Dat reclame stukje bij MTV voor The Osbournes:Dont you know what i just thinkiiiing...
What Ozzy Ousbourne drinkiiing (of zoiets)
quote:Een "making of" MPEG-je: http://www.tenaciousd.com/video/ozzy/MOV00109.MPG
Op dinsdag 21 januari 2003 12:21 schreef SmashBro het volgende:[..]
Ja zijn zij dat ook? Dat stukje is echt briljant!
.
quote:* HeatWave ook! Dat gaat echt heel cool worden!!
Op dinsdag 21 januari 2003 13:50 schreef Sjaakman het volgende:
* Sjaakman gaat ze in Paradiso zien, en vooral horen
Hm die Fuck Her Gently clip is duidelijk gemaakt door de animator van Ren & Stimpy (die overigens ook de clip I Miss You van Bjork deed)
quote:JA, het is echt Dave. De schoonmakers uit die ene Foo Fighters video (welke is het ook al weer, die in dat vliegtuig), zijn overigens de heren van Tenacious.
Op donderdag 9 januari 2003 13:00 schreef IsaacD het volgende:[..]
Zie je! ik dacht al wat komt die tattoeage op zijn borst bekend voor! Alleen twijfelde ik een beetje omdat ik de tatoeages op zijn armen niet zo goed zag.. Stond dat ergens op een website ofzo?
En ook ik ga ze bewonderen in Paradiso
quote:learn to fly, ze zijn ook drugssmokkelaars.
Op zaterdag 25 januari 2003 19:19 schreef i_defy het volgende:
JA, het is echt Dave. De schoonmakers uit die ene Foo Fighters video (welke is het ook al weer, die in dat vliegtuig), zijn overigens de heren van Tenacious.
overigens had Jack Black ook een prominente rol in de clip Sexxlaws van Beck
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |