abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_227010
De 'Big-Brodder' voorspelling op http://www.voorspel.nu gaat onvermoeid door... dit is zeker te merken aan het aantal bezoekers wat hier elke dag weer binnenstroomt.

Met het oog op de nominaties aankomende maandag is goed te merken dat Maurice bij het nederlandse publiek het minst populair is.
Als het klopt dat de BB bewoners elkaar op afspraak nomineren zodat op iedereen gestemd kan worden, dan zal Maurice volgende week donderdag het huis verlaten.

Doe mee, en breng je stem uit op www.voorspel.nu

Greetz,

Willem

Ca me fout le cul en larmes
pi_227011
Als je goed naar de voorspellingen kijkt, dan valt op dat de laatste week de meeste stemmen naar Willem gaan. Als Willem genomineerd wordt, is het zeker niet ondenkbeeldig dat hij vertrekt, ipv Maurice.
godverdikkie, zeg!
pi_227012
Kunnen ze er gewoon niet allebei uit????
lijkt me helemaal een goeie oplossing
Willem er uit gestemd
en Maurice vrijwillig weg omdat hij na Petra toe wil(destijds zijn vriendin)die dus al genoeg van hem heeft...
bweh 1:)~
  vrijdag 3 december 1999 @ 13:38:00 #4
1701 Bozzie
Up the Villa
pi_227013
Once every few seconds somewhere in this world a woman gives birth to a child. Our job is to find that woman and stop her.

vrijdag 3 december 1999 @ 13:49:00 #5
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_227014
Gaat Dries het huis uit, godverdikkie zeg, hij heeft het ook nooit over sex, in Cuba, samen met Che Quevarra, dee ik niks anders!
De tour de france is ook zo wat joh, godverdikkie zeg, al die vrouwen, ech wel mooi joh, daar wordt nog gevochten en ik wil gewoon weten wie dat gevecht wint, wie de sterkste is, weet je wel!
Moest ik toch een keuze maken joh, godverdikkie zeg, er had nog nooit een vrouw voor me gekookt, weet je wel en dan gaat de liefde van de man toch door de maag!
Die Dries, godverdikkie zeg, heeft thuis toch een lekker wijf, Marco borsato trouwens ook, kost toch wel 1000 gulden Willem, zo'n gitaar, weet je wel en als je dan niet kan kiezen, nou ja, net zo iets als nomineren godverdikkie, maar ik vecht er gewoon voor!
Ik wil weten wie de sterkste is en wie het lekkerste kan koken, weet je wel, goverdikke!
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')