abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 november 2008 @ 20:56:41 #26
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_63039963
Dag Oom Govert.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_63041000
Echt jammer.....
R.I.P.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_63045064
Rust zacht Oom Govert!

pi_63048444
RIP Wik
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
  zaterdag 8 november 2008 @ 14:25:37 #30
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_63053071
quote:
GTST-sterren reageren geschokt op overlijden Wik Jongsma.

Sterren uit Goede Tijden Slechte Tijden reageren geschokt op het overlijden van Wik Jongsma. "Wik was voor mij echt oom Govert", aldus Georgina Verbaan. "Hij heeft me nog van mijn harde G afgeholpen."

De actrice speelde in Goede Tijden Slechte Tijden het nichtje van Wik Jongsma. "Je had bij GTST de jonge en de oude garde, hij hoorde echt bij de jonkies. Ik reed altijd met hem mee van Aalsmeer naar Den Haag, toen ik daar nog woonde."

Ook Inge Ipenburg (Martine Hafkamp in GTST) reageert geschokt. "Wat een afschuwelijk nieuws! Ik zit in Spanje vanwege opnames van een nieuwe film, dus ik ben compleet overvallen door het overlijden van Wik. Hij was een geweldige man, een enorme levensgenieter. Het is tragisch dat hij zo jong is heengegaan."

Diana Dobbelman (Hennie Harmsen) laat weten: "In de serie ben ik met hem getrouwd. Maar nu is hij er niet meer. Ineens weg... De laatste keer dat ik hem belde, lag hij in het ziekenhuis. Ik had niet gedacht dat het zo snel zou gaan. Ik ben erg verdrietig, maar dankbaar dat ik zo'n fijne man heb gekend."

"Ik hoorde het via het werk van mijn vrouw", aldus Casper van Bohemen (Frits van Houten) die ook in Den Haag woont. "Ja, vreemd. Weer iemand die dood is. Ik vind dat altijd een beetje onwerkelijk. Ik wist dat hij ziek was, dat wisten we natuurlijk al jaren. Ik vind het vooral voor Nora heel erg zielig. Ik kende haar al voordat ze een relatie kreeg met Wik. Ik ga zeker naar de begrafenis."

Bas Muijs (Stefano Sanders) is intens verdrietig. "Met Wik was het lachen en dollen. Hij heeft me veel geleerd op acteergebied. Zijn dood is een mokerslag voor me. Tijdens zijn afscheid van GTST heb ik een lied voor hem gezongen. Ik weet de laatste twee regels nog: 'De leukste oom van Nederland, houdt het voor gezien'. Hoe toepasselijk zijn die woorden nu..."

"Ik ben te laat", zegt Winston Post (Benjamin Borgers) treurig. "Vorige week sprak ik met Bas Muijs nog over Wik. En we namen ons voor binnenkort even bij 'm langs te gaan, om te kijken hoe het met hem ging. En nu kan het niet meer... Zijn dood is erg hard bij me aangekomen. Wik was een fijne vent. Ik kwam zo nu en dan bij hem en Nora over de vloer. Ieder jaar gingen we met z'n allen naar De Parade. Ik vind het triest dat we zo'n fantastisch mens moeten missen."

"Mijn allereerste tekst in GTST was tegen Meneer Harmsen: ’rot op met je kutbaantje!’” vertelt Ferri Somogyi (Rik de Jong). "Samen met Bas Muijs was Wik de fijnste collega die ik bij GTST had.” Ferri zucht: "Wat heb ik veel van hem geleerd… Wik had een enorm komisch talent en kon improviseren als de beste. We vreesden allemaal dat er een moment zou komen dat de ziekte hem zou inhalen. Maar nu zijn dood een feit is, ben ik toch verrast...”

Door haar rol als Goverts nichtje Jessica, werkte Katja Schuurman nauw samen met Wik. Zij heeft via haar management laten weten niet te willen reageren op zijn overlijden.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zaterdag 8 november 2008 @ 18:41:51 #31
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_63057906
Vreemd van Katja om niet eens willen reageren op zijn overlijden
pi_63066810
Dag oom Govert
  zondag 9 november 2008 @ 01:17:48 #33
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_63066881
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 18:41 schreef Haaibaaike het volgende:
Vreemd van Katja om niet eens willen reageren op zijn overlijden
Dat vind ik ook.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  Forum Admin zondag 9 november 2008 @ 04:52:48 #34
35723 crew  GGMM
pi_63068587
Meneer Harmsen zal altijd een speciaal plekje in m'n hart hebben.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_63069410
Mooie woorden van zijn collega's voor een mooie man!
Het gaat u goed Meneer Harmsen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')