leuk hé?quote:
Ah dit is toch erg!quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:31 schreef MrFl0ppY het volgende:
Srry TS maar dit klinkt hopeloos, verdiep je eens in de stof zouden ze op GoT adviseren. En dat lijkt me helemaal terecht! Eerst denken, dan doen.
Je hoeft ook niet lief te zijn, als het maar duidelijk is dat het onzin is. Post een fuckin' knipoog-smiley of zo.quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:42 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik heb het al gevonden!!!!!!![]()
Oh beerten ik ben ook niet lief...ik post op mijn eigen ''wanstaltige'' onzin manier..
excuse moi...
We proberen lief te zijn en je te helpen, maar we kunnen niet echt helpen als we niet precies weten wat er aan de hand is. Daarom stellen we jou vragen. Zodat jij ons meer informatie kunt geven over wat er precies verkeerd gaat en dergelijke. Want om eerlijk te zijn, snap ik nog steeds geen fuck van wat er in eerste instantie niet goed ging.quote:beetje lief zijn hoor tegen zhe devillltjuh kan er ook niets aan doen dat ik het niet snap enzo..
quote:
Knap trouwens, chmod 777 op windows.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Moet ik alles uit je gaan trekken?
Heb je PHP nou wel of niet geïnstalleerd? Heb je een kant-en-klare WAMP oplossing geïnstalleerd? Heb je alles zelf geconfigureerd?
Heb je PHP-Nuke geïnstalleerd? Wat is dat andere 'nog iets'? Waarom CHMOD 777 jij?
Zucht op de server...quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:30 schreef fokME2 het volgende:
[..]
[..]
Knap trouwens, chmod 777 op windows.
Vertel....eens, jij weet het toch zo goed immers..quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:48 schreef beerten het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet lief te zijn, als het maar duidelijk is dat het onzin is. Post een fuckin' knipoog-smiley of zo.
Je hebt het gevonden, geweldig. Wat is de oplossing? Wat was de fout?
Kijk dan nog eentje met het haantje voorin de pants.quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:42 schreef thaduck het volgende:
Zulke mensen moeten ze de toegang tot alles wat op een computer lijkt verbieden...
Als je niet eens een webservertje met PHP kan opzetten, wat voor kneus ben je dan tegenwoordig
Ik neem jou lekker mee het bos inquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:02 schreef beerten het volgende:
zhe-devilll, raak verdwaald. Je bent de aandacht niet waard.
OMGquote:Op vrijdag 7 november 2008 23:48 schreef remlof het volgende:
Ik denk dat de php_omg.dll extensie ontbrak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |