Ah, vandaar dat ik het niet helemaal snapte. Ik zat gewoon verkeerd te lezen.quote:
multieffect >stombox... afhankelijk van de stomboxquote:Op maandag 10 november 2008 14:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zeker bij ritmepartijen zou ik het kunnen schakelen van meerdere effecten met één knop (dus zonder tapdansen) op prijs stellen. Zo gauw je meer dan twee effecten gebruikt (om maar te zwijgen over dezelfde effecten met duidelijk verschillende instellingen) is multieffect > stompbox. Mits de geluidskwaliteit gewaarborgd blijft en dat is bij de huidige multieffecten allang het probleem niet meer.
ik had moeten quoten, gezien de snelheid waarmee het topic ineens gaatquote:Op maandag 10 november 2008 14:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ik het niet helemaal snapte. Ik zat gewoon verkeerd te lezen.
Draai het schroefje van de tuner ervan vaster. Ik heb het toevallig ook op mijn stratkopie.quote:Op maandag 10 november 2008 14:44 schreef Moozze het volgende:
Nogmaals...
Mijn G snaar op mn electrische gitaar ontstemt al als ik er naar kijk, tips?
Nee, niet afhankelijk van de stompboxquote:Op maandag 10 november 2008 14:56 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
multieffect >stombox... afhankelijk van de stombox
Volgens mij is mijn electrische gitaar niet akoestischquote:Op maandag 10 november 2008 14:47 schreef Triforce_Courage het volgende:
[..]
Even de hals nakijken? Speel je electrisch of akoestisch? Heb dit namelijk eerder gehad bij een akoestische gitaar. Bleek dat ze hals zo krom als een hoepel was.
Ik heb geen stratkopie, ik heb een ibanezquote:Op maandag 10 november 2008 15:07 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Draai het schroefje van de tuner ervan vaster. Ik heb het toevallig ook op mijn stratkopie.
Hehe ik las de helft voor het gemak even niet, my bad..quote:Op maandag 10 november 2008 15:12 schreef Moozze het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn electrische gitaar niet akoestisch![]()
![]()
Als het plaatjes van rode kruisjes zijn, zie ik ze wel.quote:Op maandag 10 november 2008 15:19 schreef Moozze het volgende:
Ben ik de enige die geen plaatjes ziet?
als je een DM4 hebt, of een andere van die reeks, heb je toch echt wel een machtig stomboxje in handenquote:Op maandag 10 november 2008 15:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, niet afhankelijk van de stompbox. Waarom dacht je dat ik er een hele alinea met voorbehoud omheen tikte?
.
En als je een multieffect hebt die diezelfde geluidsmogelijkheden heeft én je meerdere effecten gebruikt, is dat multieffect dús beter voor wat je er mee doet. Tapdansend en welquote:Op maandag 10 november 2008 15:31 schreef Aresdreams het volgende:
als je een DM4 hebt, of een andere van die reeks, heb je toch echt wel een machtig stomboxje in handen
das lame, iemand laten switchen voor jequote:Op maandag 10 november 2008 15:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
En als je een multieffect hebt die diezelfde geluidsmogelijkheden heeft én je meerdere effecten gebruikt, is dat multieffect dús beter voor wat je er mee doet. Tapdansend en wel.
Alhoewel alles in rackgear hangen en er per gitarist een roadie aan zetten om op de juiste momenten te switchen (zoals bijv. Queensrÿche begin jaren 90 deed) ook zo z'n charme heeft.
let wel, boss is heel goed in effecten, maar de distortion/overdrives vind ik minder, kijk ook naar line 6, en eventueel zoom...quote:Op maandag 10 november 2008 15:39 schreef Triforce_Courage het volgende:
het lijkt me duidelijk dat ik moet gaan sparen voor een multieffect. En dan meteen maar een goeie (BOSS)
Hmmmquote:Op maandag 10 november 2008 15:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als het plaatjes van rode kruisjes zijn, zie ik ze wel.
Ook een mooi rood kruisje. Probeer het eens met photobucket of zo.quote:
waarschijnlijk klopt je link niet voor een img benaderingquote:
Nou zit dat weer in mijn mooie amp ingebouwd...quote:Op maandag 10 november 2008 15:49 schreef Aresdreams het volgende:
let wel, boss is heel goed in effecten, maar de distortion/overdrives vind ik minder, kijk ook naar line 6, en eventueel zoom...
en als je amp meerdere kanalen heeft, kan je hem vanuit een GT ook nog mooi laten schakelenquote:Op maandag 10 november 2008 16:08 schreef Triforce_Courage het volgende:
[..]
Nou zit dat weer in mijn mooie amp ingebouwd...
Duitsersquote:Op maandag 10 november 2008 11:26 schreef Witchfynder het volgende:
Nou, valt tegen..
Wel lollig waren de mensen die naast de auto gingen BBQ'en en als we weer eens 50 meter vooruit mochten pakten ze de brandende BBQ op en zetten hem gewoon 50 meter verder..
Een ping? Nee, die heb ik nog niet gehoort.quote:Op maandag 10 november 2008 16:10 schreef ikheetmartijn het volgende:
Hoor je ook een "PING!" bij het los of aandraaien van de G-snaar?
Zo ja, dan blijft hij zeer waarschijnlijk in de topkam 'haken'.
Heel lichtjes uitvijlen moet het probleem oplossen.
ps en dan wel uitvijlen in de breedte, niet de diepte
quote:
euhm.. 2 kanalen volgens mij. Clean en Drive/More drivequote:Op maandag 10 november 2008 16:12 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
en als je amp meerdere kanalen heeft, kan je hem vanuit een GT ook nog mooi laten schakelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |