Welke sounds wil je? Als je het Aresdreams vraagt krijg je een heel antwoord dan wanneer je het The_Dean vraagt tenslottequote:Op maandag 10 november 2008 13:36 schreef Triforce_Courage het volgende:
Hey peeps,
Kom even advies inwinnen. Ik wil graag gaan uitbreiden met een pedalenbak, nu weet ik dat hier de meeste kennis zit;). Welke kan ik het beste aanschaffen, of welke alternatieven zijn er? Ik speel alternatieve rock, weet niet of dat wat uitmaakt.
Ach, duitsers op festivals zijn over het algemeen best wel tof. Behalve die eikel die vorig jaar mijn baco omtraptequote:Op maandag 10 november 2008 13:03 schreef Witchfynder het volgende:
Tja, die Duitsers ook altijd he... Zij en de Noren, die kunnen er echt wat van..
Wat is je budget en wat moet hij sowieso kunnen?quote:Op maandag 10 november 2008 13:58 schreef Triforce_Courage het volgende:
Haha, nee zat te denken aan een algemeen ding. Speel nu op een Aria strat. met een Fender Frontman 212R amp. Lekker rauw natuurlijk, maar wil iets meer kunnen dan dat.
als ik nie omval van de slaapquote:Op maandag 10 november 2008 14:00 schreef Litpho het volgende:
Ares komt een dezer dagen met soundclips van de Line6 M13. Dus ik zou daar even op wachten.
Dronken Duitsers: luidkeels "zingen"quote:Op maandag 10 november 2008 14:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ach, duitsers op festivals zijn over het algemeen best wel tof. Behalve die eikel die vorig jaar mijn baco omtrapte![]()
Noren heb ik nog nooit meegemaakt op festivals maar als ze net zo zijn als de zweden, dan zijn ze alleen maar dronken en lastig.
"Gek maken" = bijv die Prophesy die ik noemde. Ontzettend uitgebreidde jetser van 1000,-.quote:Op maandag 10 november 2008 14:06 schreef Triforce_Courage het volgende:
budget = sparen
kunnen = I actually don't care, ben een beetje aan het bekijken wat er op de markt verkrijgbaar is. Je kan het natuurlijk zo gek maken als dat je zelf wilt.
Prima. Nog meer stimulatie van de economiequote:Op maandag 10 november 2008 14:06 schreef Aresdreams het volgende:
maar dat is dan in combie met een GT-8
Nah het wordt toch iets in het straatje van o.a.:quote:Op maandag 10 november 2008 14:08 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
"Gek maken" = bijv die Prophesy die ik noemde. Ontzettend uitgebreidde jetser van 1000,-..
Maar dat was ook een geintje..
als je voor een boss pedaal gaat kan je beter iets meer investeren zodat je een GT-8 of GT-10 hebt, vooral als je met bandjes aan de slag gaat.quote:Op maandag 10 november 2008 14:16 schreef Triforce_Courage het volgende:
[..]
Nah het wordt toch iets in het straatje van o.a.:
RP 500 Modeling Preamp Multi Effekt
Toneworks AX 5 G
RP 350 Modeling Effektpreamp
ME-20 Gitarren Multieffektgerät
Maarja, omdat ik er de ballen verstand van heb en toch ergens moet beginnen weet ik niet wat het beste zal passen bij mij.
Zit al in een bandjequote:Op maandag 10 november 2008 14:25 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
als je voor een boss pedaal gaat kan je beter iets meer investeren zodat je een GT-8 of GT-10 hebt, vooral als je met bandjes aan de slag gaat.
een ME20 of een ME50 is leuk speelgoed, maar het switchen van banken is bij die pedalen gewoon gelimiteerd, bij de ME50 kan je dan nog wel een extra dubbel control pedal aansluiten, maar dan ben je toch weer iets meer kwijt...
Mwa er is op zich niks raars aan, maar een alternatief bandje met 2 gitaristen en geen toetsen is toch een beetje behelpen op zijn tijd.quote:Op maandag 10 november 2008 14:32 schreef Witchfynder het volgende:
Wat is er raar aan twee gitaristen?.
en daar heb je een goede te pakken, dat goedkoop duurkoop blijkt.quote:Op maandag 10 november 2008 14:29 schreef Triforce_Courage het volgende:
[..]
Zit al in een bandjemaar we hebben 2 gitaristen (rare situatie) en ik ben niet de leadgitarist. Dus rare effecten heeft geen voorrang (maar is natuurlijk altijd leuk om mee te experimenteren). Ik weet in ieder geval wel dat het me zo rond de 300 a 400 eu gaat kosten wil ik een beetje fatsoenlijk materiaal aanschaffen. Goedkope dingen zijn altjid wel leuk, maar op langere termijn blijkt het toch duurkoop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |