Echt? Kutquote:
Sorry, ik moet het met hem eens zijnquote:
Incl verkapte Conorachcover.quote:Op zondag 9 november 2008 15:59 schreef The_Dean het volgende:
En op veler verzoek hier even een filmpje van mijn nieuwe Dean Black/Gold V [incl solo]:
Klopt, binnenkort even een sm57 halen, kan ik dat er onder monteren.quote:Op zondag 9 november 2008 17:20 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Jammer dat je camera het geluid (nog verder) verneukt!![]()
Hij staat je wel. Zo'n gitaar zou mij nooit staan.
Kudo's voor de solo!
Ok..Nashvillequote:Op zondag 9 november 2008 20:23 schreef The_Dean het volgende:
Heb een Nashville van 5 tientjes en doet het prima
Volgende word een Dean Performer
Welk ding? de Yamaha of de Motion?quote:
Jouw link. Geen idee, heb meer verstand van electrischequote:Op zondag 9 november 2008 20:33 schreef Verluste het volgende:
[..]
Welk ding? de Yamaha of de Motion?
Als er wordt gezegd van bijvoorbeeld ''bovenblad is palissander en zij -en onderkant is van agathis'' kan dat dan ook zeggen dat dit triplex kan zijn? Anders zou er wel massief staan, toch?
bevalt best goed, er is alleen echt een hoop wat ik nog moet instellen en inregelen en alles, en als ik klaar ben, komen de sound clips er zeker aanquote:Op zondag 9 november 2008 17:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoe bevalt je line 6 ding eigenlijk ?Las net in de Gitarist een review erover en ze waren er behoorlijk enthousiast over, ben eigenlijk wel benieuwd naar die soundclips nu
![]()
Files bij festivals zijn ook alleen maar leuk.quote:Op maandag 10 november 2008 11:21 schreef Witchfynder het volgende:
Nadat ik 8 uur in de file heb gestaan binnen het dorpje Wacken zeur ik minder over dit soort dingen..
Gegeven dat ik Metal Church op die manier heb gemist...quote:
Dat is dan weer wel stijlvolquote:Wel lollig waren de mensen die naast de auto gingen BBQ'en en als we weer eens 50 meter vooruit mochten pakten ze de brandende BBQ op en zetten hem gewoon 50 meter verder..
No one will ever knoooow it was yoooouuuuuu, wooohoohoohoohooooooo!quote:Op maandag 10 november 2008 12:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gegeven dat ik Metal Church op die manier heb gemist....
Dat zijn wel de leukere momenten ja.quote:Op maandag 10 november 2008 11:26 schreef Witchfynder het volgende:
Nou, valt tegen..
Wel lollig waren de mensen die naast de auto gingen BBQ'en en als we weer eens 50 meter vooruit mochten pakten ze de brandende BBQ op en zetten hem gewoon 50 meter verder..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |