Ja, dat heb je weleens.quote:Op zondag 9 november 2008 01:17 schreef KaMo het volgende:
En later besefte ik me dat ze sinds '96 niet meer speelden, dusja
Maar ze heetten ook Ramones, zonder de The hoor.quote:Op zondag 9 november 2008 00:43 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ja godver
Hingen allemaal poster door de stad:
RAMONES
supporting acts:
sanldd
asdfasd
dfa (shizlle die ik niet herrinner dus xD)
Dus eerst zo van: HOAX
Toen: Of toch?
Daarna: Aha, Ramones, en niet The Ramones!
Stomme verwarrende posters, zet er dan Tribute bij
Ah, nicequote:Op zondag 9 november 2008 01:52 schreef brother52 het volgende:
Living Colour was weer tof.![]()
[ afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ramonesquote:Op zondag 9 november 2008 10:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar ze heetten ook Ramones, zonder de The hoor.
Check de titel en de rest van het verhaal. Die The is vaak een groot misverstand. Zo moet je ze vaak wel noemen maar het is geen deel van de naam.quote:Op zondag 9 november 2008 10:45 schreef KaMo het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ramones
Check de eerste zin.
Gaafquote:Op zondag 9 november 2008 01:52 schreef brother52 het volgende:
Living Colour was weer tof.![]()
[ afbeelding ]
Kijk hier dan:quote:Op zondag 9 november 2008 10:45 schreef KaMo het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ramones
Check de eerste zin.
Dan zijn ze nog illegaal bezig geweest die coverband.quote:Op zondag 9 november 2008 11:05 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Kijk hier dan:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ramones
Alleen "Ramones" is dikgedrukt en dus geen onderdeel van de naam. Alleen taalkundig komt er een lidwoord voor dan.
Het was één bandquote:Op zondag 9 november 2008 11:17 schreef Witchfynder het volgende:
Was het wel een tribute/coverband met die naam of waren het gewoon drie bands (waarvan je de naam niet kunt herinneren) die tribute brachten aan Ramones?
.
quote:Op zondag 9 november 2008 11:27 schreef Witchfynder het volgende:
Leuk als je de echte namen van de leden opsomt. Ziet er zo onwaar uit:
Zang - Jeffrey Ramone
Gitaar - John Ramone
Bass - Douglas Ramone
Drums - Erdélyi Ramone
Douglas Colvin werd later uiteraard opgevolgd door Christopher Joseph Ward en Erdélyi Tamás door Marc Bell.![]()
.
Kansloosquote:Op zondag 9 november 2008 11:22 schreef KaMo het volgende:
[..]
Het was één band
[ afbeelding ]
![]()
en ik heb ze nieteens gezien xD
is fixedquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:14 schreef Cynic het volgende:
Waar zijn je plaatjes Ares?
Met andere woorden... deze kabelchaos ligt ook straks op het podium?quote:Op zaterdag 8 november 2008 13:33 schreef Aresdreams het volgende:
zo, ben er nu uit hoe mijn setup gaat zijn
ff wat plaatjes erbij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het loopt nu zo: gitaar naar de GT-8, van de GT-8 via de FX loop naar de M13, vanuit mijn GT-8 een kabel naar het switch kanaal van de amp (niet op de foto's, want heb hier niet de juiste amp), en nog een pedaaltje op de ctl pedal aansluiting. dan 1 midi kabel van de midi out naar de M13, en dan de output nog naar de amp.
Op de M13 gaat het als volgt: GT-8 FX send gaat naar de input , op de FX loop zit de H&K warp factor, dan de MIDI van GT-8 naar de MIDI in, en tot slot de output terug naar de GT-8 FX Return.
Nu staat het zo ingesteld dat ik met de eerste 12 patches van de GT-8 de 12 scenes van de M13 kan selecteren.
Nu nog alle instellingen goed maken, en dan wordt het echt gaaf
quote:Op zondag 9 november 2008 12:37 schreef guitarist.nl het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)/gitaar_snelweg.html
Hoe was Voicst?quote:
ja en nee, de kabelchaos gaat danhopelijk iets gestroomlijnder zijnquote:Op zondag 9 november 2008 11:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Met andere woorden... deze kabelchaos ligt ook straks op het podium?
Man, ik zou gek worden als ik hierover moest spelen
warp facto, jupquote:Op zondag 9 november 2008 12:32 schreef allsystemshalt het volgende:
Is dat een h*k warp ?
welkom terug, en das behoorlijk kloten voor u...quote:Op zondag 9 november 2008 14:05 schreef Dupje het volgende:
Oh en ik kan momenteel niet gitaar spelen
Zit met linkerpols in spalk, peesonsteking, en nog wat ontstekingen wat opnieuw onderzocht moet worden (foto's gemaakt en volgende week nieuwe echo). Bluh, klote gedoe
Grapje toooochquote:
Nja, dan stond hij dus te hoogquote:Op zondag 9 november 2008 14:34 schreef Aresdreams het volgende:
warp facto, jup
ohja, dean, er zat een kraak in me gain :S
maar na de gain wat terug gedraaid te hebben was het weer goed
[..]
Thanks!quote:Op zondag 9 november 2008 14:34 schreef Aresdreams het volgende:
welkom terug, en das behoorlijk kloten voor u...
quote:Op zondag 9 november 2008 14:05 schreef Dupje het volgende:
Oh en ik kan momenteel niet gitaar spelen
Zit met linkerpols in spalk, peesonsteking, en nog wat ontstekingen wat opnieuw onderzocht moet worden (foto's gemaakt en volgende week nieuwe echo). Bluh, klote gedoe
mwa, volgens mij stond ie precies het zelfde als een paar weken geleden, en toen kraakte die niet...quote:
Misschien, want tis nogal gevoelig deel (pols is nogal fragiel gebouwd zeg maar) dus ik zal er sowieso altijd gevoelig voor blijven. Ik zit nu 2 maanden in spalk, en tijdens die 2 maanden heb ik weer een ontsteking opgebouwd, vreemd, want ik zit gewoon stil in die spalk dus. Nu denken ze dat wanneer ik mn pols toch beweeg dat mn weke deel tussen mn polsbotjes terecht komt. Dat wordt nu dus onderzocht, en wanneer dat het geval is moet t geopereerd worden. En dan ben ik nog wat verder van huis.quote:Op zondag 9 november 2008 14:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Sterkte ermee! Komt vast goed toch?
Voicst was erg goed. Echt een top-band. Lekker vol ook, nu met 2e gitarist, 2 saxofenisten (quote:Op zondag 9 november 2008 13:57 schreef Dupje het volgende:
[..]
Hoe was Voicst?
(Was je toch naartoe? Tenminste, dacht ik op hyves te lezen)
Yeah!quote:Op zondag 9 november 2008 15:00 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Voicst was erg goed. Echt een top-band. Lekker vol ook, nu met 2e gitarist, 2 saxofenisten (), trompetist, en sampler (Rutger Hoedemakers van About).
Voorprogramma - de Staat - was moah, beetje langdradig soms.
Maar als het daardoor beter word... maar komt wel erg klote uit met je opleiding/stage enzoquote:Op zondag 9 november 2008 14:52 schreef Dupje het volgende:
[..]
Misschien, want tis nogal gevoelig deel (pols is nogal fragiel gebouwd zeg maar) dus ik zal er sowieso altijd gevoelig voor blijven. Ik zit nu 2 maanden in spalk, en tijdens die 2 maanden heb ik weer een ontsteking opgebouwd, vreemd, want ik zit gewoon stil in die spalk dus. Nu denken ze dat wanneer ik mn pols toch beweeg dat mn weke deel tussen mn polsbotjes terecht komt. Dat wordt nu dus onderzocht, en wanneer dat het geval is moet t geopereerd worden. En dan ben ik nog wat verder van huis.
Achja, H&K is dan ook maar rotzooiquote:Op zondag 9 november 2008 14:51 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
mwa, volgens mij stond ie precies het zelfde als een paar weken geleden, en toen kraakte die niet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Mja ben beetje bang voor stage/studie verlengingquote:Op zondag 9 november 2008 15:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar als het daardoor beter word... maar komt wel erg klote uit met je opleiding/stage enzo
Naja over 3 weken krijg ik uitslag wat er verder met pols moet gebeuren. Verder heb ik gsprek met SLBer binnenkort. En dan kunnen we kijken of ik ermee door kan zo, of niet. En wat er dan aan zou moeten gebeuren enzo.quote:Op zondag 9 november 2008 15:39 schreef The_Dean het volgende:
Kan ik me voorstellen
Een jaar afstellen is er zeker niet bij? Is wel een bijzondere omstandigheid opzich...
Thanks!quote:Op zondag 9 november 2008 15:59 schreef The_Dean het volgende:
Maar even afwachten dus! Zal voor je duimen!
Nee, helaas niet.quote:Op zondag 9 november 2008 15:04 schreef Dupje het volgende:
[..]
Yeah!
Ik heb ze op 4 daagse feesten voor t laatst gezien (toen nog met Elle Bandita van Riplets), was ook erg gaaf. Deden ze ook dat "solo"stuk met de sampler? Was toen gewoon bijna techno, zo vet!
Jammer dat je camera het geluid (nog verder) verneukt!quote:Op zondag 9 november 2008 15:59 schreef The_Dean het volgende:
En op veler verzoek hier even een filmpje van mijn nieuwe Dean Black/Gold V [incl solo]:
Damn, made my dayquote:Op zondag 9 november 2008 15:59 schreef The_Dean het volgende:
En op veler verzoek hier even een filmpje van mijn nieuwe Dean Black/Gold V [incl solo]:
quote:Op zondag 9 november 2008 15:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Achja, H&K is dan ook maar rotzooinope, de gain van me amp is ook niet veranderdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus weet het zo ook niet
ach ja, kraakt nu nietmeer, dus zal wel goed zijn![]()
Echt? Kutquote:
Sorry, ik moet het met hem eens zijnquote:
Incl verkapte Conorachcover.quote:Op zondag 9 november 2008 15:59 schreef The_Dean het volgende:
Klopt, binnenkort even een sm57 halen, kan ik dat er onder monteren.quote:Op zondag 9 november 2008 17:20 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Jammer dat je camera het geluid (nog verder) verneukt!![]()
Hij staat je wel. Zo'n gitaar zou mij nooit staan.
Kudo's voor de solo!
Ok..Nashvillequote:Op zondag 9 november 2008 20:23 schreef The_Dean het volgende:
Heb een Nashville van 5 tientjes en doet het prima
Volgende word een Dean Performer
Welk ding? de Yamaha of de Motion?quote:
Jouw link. Geen idee, heb meer verstand van electrischequote:Op zondag 9 november 2008 20:33 schreef Verluste het volgende:
[..]
Welk ding? de Yamaha of de Motion?
Als er wordt gezegd van bijvoorbeeld ''bovenblad is palissander en zij -en onderkant is van agathis'' kan dat dan ook zeggen dat dit triplex kan zijn? Anders zou er wel massief staan, toch?
bevalt best goed, er is alleen echt een hoop wat ik nog moet instellen en inregelen en alles, en als ik klaar ben, komen de sound clips er zeker aanquote:Op zondag 9 november 2008 17:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoe bevalt je line 6 ding eigenlijk ?Las net in de Gitarist een review erover en ze waren er behoorlijk enthousiast over, ben eigenlijk wel benieuwd naar die soundclips nu
![]()
Files bij festivals zijn ook alleen maar leuk.quote:Op maandag 10 november 2008 11:21 schreef Witchfynder het volgende:
Nadat ik 8 uur in de file heb gestaan binnen het dorpje Wacken zeur ik minder over dit soort dingen..
Gegeven dat ik Metal Church op die manier heb gemist...quote:
Dat is dan weer wel stijlvolquote:Wel lollig waren de mensen die naast de auto gingen BBQ'en en als we weer eens 50 meter vooruit mochten pakten ze de brandende BBQ op en zetten hem gewoon 50 meter verder..
No one will ever knoooow it was yoooouuuuuu, wooohoohoohoohooooooo!quote:Op maandag 10 november 2008 12:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gegeven dat ik Metal Church op die manier heb gemist....
Dat zijn wel de leukere momenten ja.quote:Op maandag 10 november 2008 11:26 schreef Witchfynder het volgende:
Nou, valt tegen..
Wel lollig waren de mensen die naast de auto gingen BBQ'en en als we weer eens 50 meter vooruit mochten pakten ze de brandende BBQ op en zetten hem gewoon 50 meter verder..
Welke sounds wil je? Als je het Aresdreams vraagt krijg je een heel antwoord dan wanneer je het The_Dean vraagt tenslottequote:Op maandag 10 november 2008 13:36 schreef Triforce_Courage het volgende:
Hey peeps,
Kom even advies inwinnen. Ik wil graag gaan uitbreiden met een pedalenbak, nu weet ik dat hier de meeste kennis zit;). Welke kan ik het beste aanschaffen, of welke alternatieven zijn er? Ik speel alternatieve rock, weet niet of dat wat uitmaakt.
Ach, duitsers op festivals zijn over het algemeen best wel tof. Behalve die eikel die vorig jaar mijn baco omtraptequote:Op maandag 10 november 2008 13:03 schreef Witchfynder het volgende:
Tja, die Duitsers ook altijd he... Zij en de Noren, die kunnen er echt wat van..
Wat is je budget en wat moet hij sowieso kunnen?quote:Op maandag 10 november 2008 13:58 schreef Triforce_Courage het volgende:
Haha, nee zat te denken aan een algemeen ding. Speel nu op een Aria strat. met een Fender Frontman 212R amp. Lekker rauw natuurlijk, maar wil iets meer kunnen dan dat.
als ik nie omval van de slaapquote:Op maandag 10 november 2008 14:00 schreef Litpho het volgende:
Ares komt een dezer dagen met soundclips van de Line6 M13. Dus ik zou daar even op wachten.
Dronken Duitsers: luidkeels "zingen"quote:Op maandag 10 november 2008 14:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ach, duitsers op festivals zijn over het algemeen best wel tof. Behalve die eikel die vorig jaar mijn baco omtrapte![]()
Noren heb ik nog nooit meegemaakt op festivals maar als ze net zo zijn als de zweden, dan zijn ze alleen maar dronken en lastig.
"Gek maken" = bijv die Prophesy die ik noemde. Ontzettend uitgebreidde jetser van 1000,-.quote:Op maandag 10 november 2008 14:06 schreef Triforce_Courage het volgende:
budget = sparen
kunnen = I actually don't care, ben een beetje aan het bekijken wat er op de markt verkrijgbaar is. Je kan het natuurlijk zo gek maken als dat je zelf wilt.
Prima. Nog meer stimulatie van de economiequote:Op maandag 10 november 2008 14:06 schreef Aresdreams het volgende:
maar dat is dan in combie met een GT-8
Nah het wordt toch iets in het straatje van o.a.:quote:Op maandag 10 november 2008 14:08 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
"Gek maken" = bijv die Prophesy die ik noemde. Ontzettend uitgebreidde jetser van 1000,-..
Maar dat was ook een geintje..
als je voor een boss pedaal gaat kan je beter iets meer investeren zodat je een GT-8 of GT-10 hebt, vooral als je met bandjes aan de slag gaat.quote:Op maandag 10 november 2008 14:16 schreef Triforce_Courage het volgende:
[..]
Nah het wordt toch iets in het straatje van o.a.:
RP 500 Modeling Preamp Multi Effekt
Toneworks AX 5 G
RP 350 Modeling Effektpreamp
ME-20 Gitarren Multieffektgerät
Maarja, omdat ik er de ballen verstand van heb en toch ergens moet beginnen weet ik niet wat het beste zal passen bij mij.
Zit al in een bandjequote:Op maandag 10 november 2008 14:25 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
als je voor een boss pedaal gaat kan je beter iets meer investeren zodat je een GT-8 of GT-10 hebt, vooral als je met bandjes aan de slag gaat.
een ME20 of een ME50 is leuk speelgoed, maar het switchen van banken is bij die pedalen gewoon gelimiteerd, bij de ME50 kan je dan nog wel een extra dubbel control pedal aansluiten, maar dan ben je toch weer iets meer kwijt...
Mwa er is op zich niks raars aan, maar een alternatief bandje met 2 gitaristen en geen toetsen is toch een beetje behelpen op zijn tijd.quote:Op maandag 10 november 2008 14:32 schreef Witchfynder het volgende:
Wat is er raar aan twee gitaristen?.
en daar heb je een goede te pakken, dat goedkoop duurkoop blijkt.quote:Op maandag 10 november 2008 14:29 schreef Triforce_Courage het volgende:
[..]
Zit al in een bandjemaar we hebben 2 gitaristen (rare situatie) en ik ben niet de leadgitarist. Dus rare effecten heeft geen voorrang (maar is natuurlijk altijd leuk om mee te experimenteren). Ik weet in ieder geval wel dat het me zo rond de 300 a 400 eu gaat kosten wil ik een beetje fatsoenlijk materiaal aanschaffen. Goedkope dingen zijn altjid wel leuk, maar op langere termijn blijkt het toch duurkoop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |