Ik kan eventueel ook niet naar Biomechanics gaan dan heb ik tussen 5 en 7 de tijdquote:Op maandag 10 november 2008 21:34 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet precies, ik denk wel ergens voor de middag, maar heel vroeg wordt het vast niet omdat het 2 uur met de trein is en ik nou ook weer niet zo'n fan ben van vroeg opstaan
Het komt ook niet meer op die 2 uur aan denk ik, dan heb ik al de hele dag met die gitaar rondgesjouwdquote:Op maandag 10 november 2008 21:36 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik kan eventueel ook niet naar Biomechanics gaan dan heb ik tussen 5 en 7 de tijd
Haha tjaquote:Op maandag 10 november 2008 22:09 schreef Cynic het volgende:
[..]
Het komt ook niet meer op die 2 uur aan denk ik, dan heb ik al de hele dag met die gitaar rondgesjouwd
Drop ik gelijk ff mn washburn bij jou ok?quote:Op maandag 10 november 2008 22:23 schreef Dribbel_ het volgende:
Nou geef em dan maar aan mij ik kom em wel ophalen wanneer het jou uitkomt
Is goed hoorquote:Op maandag 10 november 2008 22:25 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Drop ik gelijk ff mn washburn bij jou ok?
Wat ga je ermee doen? xDquote:Op maandag 10 november 2008 22:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Is goed hooriemand anders nog gitaren die die kwijt wil ?
En hoeveel?quote:Op maandag 10 november 2008 22:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Litpho kon een truukje met Dean iets met een schoenlepel en dat gaan we testen hoever we kunnen gaan
Maar die is best wel tof.quote:Op maandag 10 november 2008 23:17 schreef Moozze het volgende:
Als je maar niet die 'goocheltruuk' gaat oefenen...
Ja, hij komt al langer in het topic (vast ookal eens meet gehad!)quote:
Natuurlijk weet ik dat.quote:
Wat ik zei om 15:07...quote:Op maandag 10 november 2008 22:26 schreef -Menn0- het volgende:
Waarschijnlijk zit er een schroefje midden in je tunermechanisme (als je er van de zijkant naar kijkt) draai daar eens aan.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |