quote:Op maandag 10 november 2008 20:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee. Dat heb ik eerder geprobeerd. Alhoewel dat een ES-335 was, dat zijn niet de kleinste koffers
.
Dat had ik er van begrepen hoor. Ik weet dat de andere gitarist (die ook nog een GT-6 heeft thuis ergens) en de zanger toen de level omlaag gedraaid hebben (bedoel je dat?) en de distortion algeheel wat verminderd. Ook hebben ze er wat laag uitgedraaid. Klinkt nu veel beter en het krast niet zo.quote:Op maandag 10 november 2008 19:51 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
waarom meer gain? een hogere patch level berijk je dan meer mee, lijkt mij
Dat weet ik nog niet precies, ik denk wel ergens voor de middag, maar heel vroeg wordt het vast niet omdat het 2 uur met de trein is en ik nou ook weer niet zo'n fan ben van vroeg opstaanquote:Op maandag 10 november 2008 19:55 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Dat is niet handig inderdaad. Hoe laat ben je van plan in Utrecht te zijn ?
Ik kan eventueel ook niet naar Biomechanics gaan dan heb ik tussen 5 en 7 de tijdquote:Op maandag 10 november 2008 21:34 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet precies, ik denk wel ergens voor de middag, maar heel vroeg wordt het vast niet omdat het 2 uur met de trein is en ik nou ook weer niet zo'n fan ben van vroeg opstaan
Het komt ook niet meer op die 2 uur aan denk ik, dan heb ik al de hele dag met die gitaar rondgesjouwdquote:Op maandag 10 november 2008 21:36 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik kan eventueel ook niet naar Biomechanics gaan dan heb ik tussen 5 en 7 de tijd
Haha tjaquote:Op maandag 10 november 2008 22:09 schreef Cynic het volgende:
[..]
Het komt ook niet meer op die 2 uur aan denk ik, dan heb ik al de hele dag met die gitaar rondgesjouwd
Drop ik gelijk ff mn washburn bij jou ok?quote:Op maandag 10 november 2008 22:23 schreef Dribbel_ het volgende:
Nou geef em dan maar aan mij ik kom em wel ophalen wanneer het jou uitkomt
Is goed hoorquote:Op maandag 10 november 2008 22:25 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Drop ik gelijk ff mn washburn bij jou ok?
Wat ga je ermee doen? xDquote:Op maandag 10 november 2008 22:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Is goed hooriemand anders nog gitaren die die kwijt wil ?
En hoeveel?quote:Op maandag 10 november 2008 22:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Litpho kon een truukje met Dean iets met een schoenlepel en dat gaan we testen hoever we kunnen gaan
Maar die is best wel tof.quote:Op maandag 10 november 2008 23:17 schreef Moozze het volgende:
Als je maar niet die 'goocheltruuk' gaat oefenen...
Ja, hij komt al langer in het topic (vast ookal eens meet gehad!)quote:
Natuurlijk weet ik dat.quote:
Wat ik zei om 15:07...quote:Op maandag 10 november 2008 22:26 schreef -Menn0- het volgende:
Waarschijnlijk zit er een schroefje midden in je tunermechanisme (als je er van de zijkant naar kijkt) draai daar eens aan.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |