Ook een mooi rood kruisje. Probeer het eens met photobucket of zo.quote:
waarschijnlijk klopt je link niet voor een img benaderingquote:
Nou zit dat weer in mijn mooie amp ingebouwd...quote:Op maandag 10 november 2008 15:49 schreef Aresdreams het volgende:
let wel, boss is heel goed in effecten, maar de distortion/overdrives vind ik minder, kijk ook naar line 6, en eventueel zoom...
en als je amp meerdere kanalen heeft, kan je hem vanuit een GT ook nog mooi laten schakelenquote:Op maandag 10 november 2008 16:08 schreef Triforce_Courage het volgende:
[..]
Nou zit dat weer in mijn mooie amp ingebouwd...
Duitsersquote:Op maandag 10 november 2008 11:26 schreef Witchfynder het volgende:
Nou, valt tegen..
Wel lollig waren de mensen die naast de auto gingen BBQ'en en als we weer eens 50 meter vooruit mochten pakten ze de brandende BBQ op en zetten hem gewoon 50 meter verder..
Een ping? Nee, die heb ik nog niet gehoort.quote:Op maandag 10 november 2008 16:10 schreef ikheetmartijn het volgende:
Hoor je ook een "PING!" bij het los of aandraaien van de G-snaar?
Zo ja, dan blijft hij zeer waarschijnlijk in de topkam 'haken'.
Heel lichtjes uitvijlen moet het probleem oplossen.
ps en dan wel uitvijlen in de breedte, niet de diepte
quote:
euhm.. 2 kanalen volgens mij. Clean en Drive/More drivequote:Op maandag 10 november 2008 16:12 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
en als je amp meerdere kanalen heeft, kan je hem vanuit een GT ook nog mooi laten schakelen
Iets met steen en berenvellen.quote:Op maandag 10 november 2008 16:56 schreef Triforce_Courage het volgende:
[..]
En wat raad jij me aan dan?
Tuner + footswitch van je versterkerquote:Op maandag 10 november 2008 16:56 schreef Triforce_Courage het volgende:
[..]
En wat raad jij me aan dan?
Het geluid zal dan vast alsnog beter zijn dan van AJFA.quote:Op maandag 10 november 2008 18:22 schreef The_Dean het volgende:
Heb wel eens met een GT-6 ofzo gestoeid, maar een apparaat waarbij het instellen langer duurt dan ...And Justice For All, en dan nog geen fatsoenlijk geluid geven/fatsoenlijk werkende patches opleveren gaat bij mij regelrecht richting:
Als je zo blijft spellen wel.quote:Op maandag 10 november 2008 18:36 schreef Jorikjet het volgende:
wordt ik genegeerd?
Zal je verbazen, maar nee, enige wat ik kreeg was veels te veel gain en ontiegelijk veel reverb. Gain was na een kwartier opgelost, maar die reverb was er met geen hamer uit te slopen... klotedingenquote:Op maandag 10 november 2008 18:57 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Het geluid zal dan vast alsnog beter zijn dan van AJFA..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |