Ik heb wel een paar titels maar kan eigenlijk niksquote:Op zaterdag 8 november 2008 14:07 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hmmm, Commerciele Economie leidt toch uiteindelijk ook tot de graad Bachelor of Economics.. het gaat meer om wat je kunt. Who cares wat voor 'titel' je krijgt.
I do, das het belangrijkstequote:Op zaterdag 8 november 2008 14:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
Oh Ehm Gee
We don't give a flying fuck!
Kug-ken, the voice of the people. Or so he pretends.quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
Oh Ehm Gee
We don't give a flying fuck!
Met mijn bedrijfseconomie op de universiteit heb ik Master of Science. Science? Je moest eens weten wat er nog meer onder Science valt manquote:Op zaterdag 8 november 2008 14:07 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hmmm, Commerciele Economie leidt toch uiteindelijk ook tot de graad Bachelor of Economics.. het gaat meer om wat je kunt. Who cares wat voor 'titel' je krijgt.
Het is Britney. For god's sake show some intelligence!!! We hebben het tenslotte over bachelors en masters en opleidingen! Daar hoort die numbnuts van en Britney niet bijquote:
Alsof ik naar Britney luister voor de meest intelligente, mooie en betekenisvolle tekstenquote:Op zaterdag 8 november 2008 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is Britney. For god's sake show some intelligence!!! We hebben het tenslotte over bachelors en masters en opleidingen! Daar hoort die numbnuts van en Britney niet bij
quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is Britney. For god's sake show some intelligence!!! We hebben het tenslotte over bachelors en masters en opleidingen! Daar hoort die numbnuts van en Britney niet bij
Whateverquote:
Ben jij een slavequote:Op zaterdag 8 november 2008 14:58 schreef MisterO het volgende:
[..]
Whateverik ga mn kamer opruimen met Im a slave op de achtergrond
Dat sjaaltje fungeert meer als halsbandquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ben jij een slaveDat had ik niet van je gedacht
Ik moet dat toch eens proberen, denk dat ie van mij helemaal niets herkent. Alhoewel ik wel een zeister R hebquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:04 schreef Ang3l het volgende:
Wehehe Nintendo DS braintrain discrimineert Brabo's
Bij spraakherkenningsrekenen herkent ie mijn VIERRRR niet met de rollende R, alleen als ik hem met een Kinderen voor Kinderen rrrrrwww uitspreek
Zit er ook een clipje aan, zodat je hem kunt aanlijnen of zoietsquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat sjaaltje fungeert meer als halsband
Ik heb trouwens ook een halsbandquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat sjaaltje fungeert meer als halsband
Haha idd, werkgevers maakt uiteindelijk niks uit wat voor titel je hebt als je het werk maar aankan.quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:07 schreef MisterO het volgende:
[..]
je bedoelt vast een airquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik moet dat toch eens proberen, denk dat ie van mij helemaal niets herkent. Alhoewel ik wel een zeister R heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |