Met wie, enfin ik ga naar huis en verderquote:Op vrijdag 7 november 2008 18:52 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil slaaaaaaaaaaaaaaaaaapen........
Jep, dat is't ookquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:08 schreef MisterO het volgende:
puntensysteem!het lijkt wel een gevangenis, aka school!
hahahaha, dansen is een sport?quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jep, dat is't ookHet heet niet voor niets degree-class.
Je wordt beoordeeld op o.a. stijl, choreografie, flow, uitstraling, aanwezigheid, teamspirit etc.
En als je niet minimaal een x aantal punten haalt dan zit je niet in de basis opstelling en doe je dus bij de grote shows niet mee.
Menigeen kan wel heerlijk denigrerend lachend zeggen dat dans geen sport is en het afdoen als een grappige hobby, maar ik daag ze meteen uit een training met ons mee te volgen hoor
Doe je een x mee?quote:
I thought you'd never ask!quote:
Tennis zekerquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:16 schreef MisterO het volgende:
[..]
I thought you'd never ask!![]()
![]()
Ga jij maar lekker dansen, ik ga zometeen lekker een chte sport beoefenen
Ik heb zelf ook 5 jaar op tennis gezeten, maar heb in al die jaren nog nooit zo gezweet als na 1 training van Brucequote:
Geef je wel de hertjes wat te etenquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:16 schreef MisterO het volgende:
[..]
I thought you'd never ask!![]()
![]()
Ga jij maar lekker dansen, ik ga zometeen lekker een chte sport beoefenen
Precies, dat is bewegen, da's geen dansen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:16 schreef wonderer het volgende:
Natuurlijk is dansen een sportJa, niet als je onder dansen een beetje met je heupen bewegen op de maat van de muziek in een disco verstaat natuurlijk...
Menigeen kan wel heerlijk denigrerend lachend zeggen dat tennis geen sport is en het afdoen als een grappige hobby, maar ik daag ze meteen uit een training met ons mee te volgen hoorquote:
is goedquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Geef je wel de hertjes wat te eten![]()
Ik heb 5 jaar getennist, sjaalmutsquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:19 schreef MisterO het volgende:
[..]
Menigeen kan wel heerlijk denigrerend lachend zeggen dat tennis geen sport is en het afdoen als een grappige hobby, maar ik daag ze meteen uit een training met ons mee te volgen hoor
en ik train gewoon buiten in de kou. een echte bikkel![]()
Dus jij vindt mensen kijken ook een sport?quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:21 schreef wonderer het volgende:
Wat mij betreft is alles waar je moe van wordt en waar je spierpijn van krijgt een sport. En ik krijg al spierpijn als ik Angel alleen maar ZIE, dus het dansen dat hij doet is een sport.
Whaaaaquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb 5 jaar getennist, sjaalmuts
Anyway, ik ga spo... dansen
Eey, dat is wel... ff denken... ruim 15 jaar geleden jaquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:22 schreef MisterO het volgende:
[..]
Whaaaatennis battle. Next month. It's on!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |