Dat klinkt als mij, jaquote:Op vrijdag 7 november 2008 01:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Voor wonderer dan Andre van Duijn
Ik wil met jou wel dansen maar mien voeten doen zo'n zeer
t scheeld een seconde HAHAHAquote:Op vrijdag 7 november 2008 07:41 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie, thee, water, verse jus en warme chocolademelk klaar voor een ieder
zwaait naar die andere early riserquote:Op vrijdag 7 november 2008 07:41 schreef Xiance het volgende:
[..]
t scheeld een seconde HAHAHAdag lief!
gisteravond de laatste, vanochtend de eerste...quote:Op vrijdag 7 november 2008 07:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zwaait naar die andere early riser
Si puta, hoeveel heb je er gisteren afgewerktquote:
of wij zijn gewoon verslavend leukquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:05 schreef Xiance het volgende:
[..]
gisteravond de laatste, vanochtend de eerste...
tis treurig! ik ben te druk!
ik ga er vanuit dat je gewoon van heel Fok bedoeltquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:46 schreef Xiance het volgende:
Nuno:
vandaag?
3, en er staan er nog 4 op stapel.
Stroekie:
Wij zijn toch geweldig?
we zijn HET hot topic van het ONZ forum en omstreken!
Fok!quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ga er vanuit dat je gewoon van heel Fok bedoelt![]()
pitc, je vergeet pitcquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:00 schreef Xiance het volgende:
[..]
Fok!
Tweakers.net
nu.nl
geenstijl.nl
<noemhetmaarop>
Goed gedaan, heb je nog wel tijd voor iets andersquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:46 schreef Xiance het volgende:
Nuno:
vandaag?
3, en er staan er nog 4 op stapel.
Stroekie:
Wij zijn toch geweldig?
we zijn HET hot topic van het ONZ forum en omstreken!
ik dacht dat jouw weekend al "vol" zatquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Goed gedaan, heb je nog wel tijd voor iets anders
Mijn weekend is gewoon feesten en niiks meerquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik dacht dat jouw weekend al "vol" zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |