Ik heb anders genoeg theorievragen gekregen op het VWOquote:Op donderdag 6 november 2008 22:41 schreef Cahir het volgende:
[..]
Muts, op VWO krijg je geen theorievragen. Dat is toepassen, toepassen en toepassen. Leren = useless.
wie anders HIW kloonquote:Op donderdag 6 november 2008 22:53 schreef Bartjebart het volgende:
Britney is de act van 2008 bij de EMA's...
Ik loop nu allerlei beloftes te maken, die ik toch breekquote:Op donderdag 6 november 2008 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb anders genoeg theorievragen gekregen op het VWO.
jaquote:Op donderdag 6 november 2008 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Lekker boeiend trouwens, een paar onvoldoendes. Daar zit ik nu op de universiteit niet eens mee(is het heel slecht als je een vak niet haalt en een 2 staat
?)
Welke uni zit je?quote:Op donderdag 6 november 2008 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Lekker boeiend trouwens, een paar onvoldoendes. Daar zit ik nu op de universiteit niet eens mee(is het heel slecht als je een vak niet haalt en een 2 staat
?)
quote:
én Album van het jaarquote:Op donderdag 6 november 2008 22:53 schreef Bartjebart het volgende:
Britney is de act van 2008 bij de EMA's...
quote:Op donderdag 6 november 2008 19:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ben je de hele stad aan het afwerken
NEIN!quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mag ik deze dans aan mij voorbij laten gaan
Veel te vermoeiend.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vooruit dan
dans je de hele nacht met mij?
ongeveer...quote:Op donderdag 6 november 2008 20:55 schreef Andyvie het volgende:
[..]
81 afleveringen zelfs.
* Andyvie heeft een maandje geleden ongeveer de complete serie gekocht op Amazon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |