Begin dan maar eerst met UK versie, die is maar 12 episodesquote:Op donderdag 6 november 2008 19:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nu nog queer as folk kijken, en ik weet over wie je het hebt
dat kan helemaal niet, want ik ben nu pas bij mijn mobiel, die lag namelijk thuisquote:Op donderdag 6 november 2008 20:02 schreef Nuno_G het volgende:
He he telefoontje gehad en ik kan naar huis
kheb volgens mij de 1e of 2e aflevering wel eens gezien, en verder niksquote:Op donderdag 6 november 2008 20:04 schreef Stroekie het volgende:
@Burner
QAF UK is hilarisch, QAF USA is veel meer drama en heeft ruim 60 episodes
was zakelijkquote:Op donderdag 6 november 2008 20:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat kan helemaal niet, want ik ben nu pas bij mijn mobiel, die lag namelijk thuis
boytrouble in al zijn facettenquote:Op donderdag 6 november 2008 20:06 schreef Burner82 het volgende:
[..]
kheb volgens mij de 1e of 2e aflevering wel eens gezien, en verder nikskweet niet eens waar het over gaat
als het ergens over gaat
skolquote:Op donderdag 6 november 2008 20:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
was zakelijkje kent me toch workaholic enzo. Ik ga naar huis en mijn zakelijke overwinning vieren, en mijn persoonlijke triestheid wegdrinken
praat je noors?quote:
sex, sex willen, geen sex krijgen, liefde willen, en geen liefde krijgen?quote:
Nee ik oefen al op mijn Deens, maar dat is zeer beperktquote:
ja en gooi er dan nog maar ouders, wel of niet out en ouder worden bij, werk en relatiesquote:Op donderdag 6 november 2008 20:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
sex, sex willen, geen sex krijgen, liefde willen, en geen liefde krijgen?
zoiets?
zit ik hier weer te denken wat ik nog allemaal weetquote:Op donderdag 6 november 2008 20:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee ik oefen al op mijn Deens, maar dat is zeer beperkt
ik denk dat Nuno meer Noors in zijn vocabulaire heeft
81 afleveringen zelfs.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:04 schreef Stroekie het volgende:
@Burner
QAF UK is hilarisch, QAF USA is veel meer drama en heeft ruim 60 episodes
Moest je invoerrechten betalen?quote:Op donderdag 6 november 2008 20:55 schreef Andyvie het volgende:
[..]
81 afleveringen zelfs.
* Andyvie heeft een maandje geleden ongeveer de complete serie gekocht op Amazon
Minder msnquote:Op donderdag 6 november 2008 22:38 schreef Cahir het volgende:
Ik voel me kut ;'(,
Heb een enorme blunder gemaakt tijdens het plannen, heb dingen onderschat, en dat gaat me 2 onvoldoendes kosten morgen... nu alleen de tijd tot de toetsen uitzitten, echt dodelijk..
Muts, op VWO krijg je geen theorievragen. Dat is toepassen, toepassen en toepassen. Leren = useless.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:39 schreef samjustme het volgende:
[..]
Minder msnen kop op het komt wel goed ga gewoon hele nacht leren anders ofzo
Ja!quote:Op donderdag 6 november 2008 20:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Moest je invoerrechten betalen?
ik ken alleen mensen die uni doen en dat is meestal vooral bij rechten behoorlijk wat leeswerk en wow vwo zegquote:Op donderdag 6 november 2008 22:41 schreef Cahir het volgende:
[..]
Muts, op VWO krijg je geen theorievragen. Dat is toepassen, toepassen en toepassen. Leren = useless.
Trouwens middelbare school van nu is al behoorlijk gedowngrade in vergelijking met vroeger dus niet zeiken hup van je pc af en gewoon aan werkenquote:Op donderdag 6 november 2008 22:41 schreef Cahir het volgende:
[..]
Muts, op VWO krijg je geen theorievragen. Dat is toepassen, toepassen en toepassen. Leren = useless.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |