half uur fietsen, 3 uur trein, half uur lopen. ja tis nog een lange weg te gaanquote:
Dat ookquote:
ik ookquote:Op zaterdag 8 november 2008 16:17 schreef MisterO het volgende:
Ik ben naar de trein, richting Tilburg. Tot vvond jongens![]()
en de rest une fijne weekende
Oui, c'est moiquote:Op zaterdag 8 november 2008 16:23 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ben jij dat ????? met dat ringetje door je lip
O ja, heel wat anders dan 5 min lopen, 20 min trein en weer 5 min lopenquote:Op zaterdag 8 november 2008 16:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
half uur fietsen, 3 uur trein, half uur lopen. ja tis nog een lange weg te gaan![]()
tot vanavond sjaaltje
waarom moet jij 5 min lopen en hij een half uur, kan ie dan niet beter op het station uitstappen waar jui uitstapt. Ach het is maar een idee hoorquote:Op zaterdag 8 november 2008 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, heel wat anders dan 5 min lopen, 20 min trein en weer 5 min lopen
Britneyquote:
nee het ging over heel iets anders maar die britney-sletjes (breezah-gays) hebben het weer verandertquote:Op zaterdag 8 november 2008 17:07 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemiddag putas!
(Gaat het weer over Britney?)
quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:04 schreef samjustme het volgende:
Jeetje dit is echt van een mijn saaiste weekenden, heb alleen autorijles gehad en geslapen![]()
ik vind die trash allemaal niks maar ben dan ook meer een bicha portuguese. Ik hou van Fadoquote:Op zaterdag 8 november 2008 17:13 schreef mike_hunt het volgende:
haha ooo dan ben ik ook zeker een breezah-gay, want Britney ook leuk. Maar meer de catchy shit van voorheen. Wonanizer vind ik niets...maar ik ga ook meer voor Madonna (yes, i'm that old)
quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik vind die trash allemaal niks maar ben dan ook meer een bicha portuguese. Ik hou van Fado
OMG Eurovisie songfestivalquote:Op zaterdag 8 november 2008 17:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
het is toch belachelijk dat ik verslingerd raak aan dít belachelijke lied
Je vindt paris leuk dan verdien je sowieso eenquote:Op zaterdag 8 november 2008 17:13 schreef mike_hunt het volgende:
haha ooo dan ben ik ook zeker een breezah-gay, want Britney ook leuk. Maar meer de catchy shit van voorheen. Wonanizer vind ik niets...maar ik ga ook meer voor Madonna (yes, i'm that old)
quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, xag net dat je ergens Mariza had gepost. Vind haar ook gewwwwwwwweldig!!
Nog heerlijker voor diegene die wel gaanquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:07 schreef Cairon het volgende:
Heerlijk... Pann is 10 minuutjes fietsen.
Heerlijker... ik ga niet naar die nichtenbende.
which is.... everybody except you?quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:10 schreef Nuno_G het volgende:
Nog heerlijker voor diegene die wel gaan
Misschien vind je dit ook leuk, ben gek op zequote:Op zaterdag 8 november 2008 17:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
OMG Eurovisie songfestival![]()
Ben helemaal geen handtas, maar ik kijk het wel weer elk jaar.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:01 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je vindt paris leuk dan verdien je sowieso een
Pann is dat zo'n kinderdisco achtig iets?quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:07 schreef Cairon het volgende:
Heerlijk... Pann is 10 minuutjes fietsen.
Heerlijker... ik ga niet naar die nichtenbende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |