Je Fok uploadicon verwijderen en deze als webicon invullen in je profielquote:Op zaterdag 15 november 2008 09:15 schreef flowerbox het volgende:
Hmmm, bestand is te groot als user-icon te gebruiken?![]()
Foto klein beetje verbouwd anders wordt zijn koppie bijna onherkenbaar, vind je hem leuk zo?quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:37 schreef easy-going het volgende:
Ik wil van onderstaande foto graag een sinterklaasavatar (en eventueel als iemand toch met deze foto aan de slag gaat een kerstavatar)
[ afbeelding ]
die hand mag moet er uiteraard af. Het gaat me eigenlijk om iets sinterklaas- en kersterigs rond zijn gezicht.
Niet echt neequote:Op zaterdag 15 november 2008 09:11 schreef flowerbox het volgende:
[..]
![]()
Is ie nog wel te herkennen als mijn ava?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:37 schreef easy-going het volgende:
(en eventueel als iemand toch met deze foto aan de slag gaat een kerstavatar)
Gewoon iets simpels, mijtertje of mutsje zoals dit is dat wat?quote:Op zaterdag 15 november 2008 10:28 schreef huuphuup het volgende:
Oeh wat leuk![]()
Kan iemand van mijn avatar en sint en een kerstversie maken? pretty please?
Ja leukquote:Op zaterdag 15 november 2008 11:41 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Gewoon iets simpels, mijtertje of mutsje zoals dit is dat wat?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, die is gaafdankje!
Nu nog een geel kuikentje tussen die klapende handen in je ava.quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:08 schreef geelkuikentje het volgende:
zo ik heb een nieuwe die beter bij mijn username staat.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:08 schreef geelkuikentje het volgende:
zo ik heb een nieuwe die beter bij mijn username staat.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:39 schreef tenenkaas het volgende:
kan iemand voor mij een leuke kerst-krokodilletje maken?
Eh ja, ik hou dr niet zo vanquote:Op zaterdag 15 november 2008 12:40 schreef Silentalarm het volgende:
Nachtzuster, wat me opvalt. Jij hebt nog geen FEE ava!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |