FOK!forum / Klaagbaak / Ziggo topic nummer 254 (tijd voor een centraal topic?)
BB-boydonderdag 6 november 2008 @ 14:41
Gisteren was ik een natuurfilm aan het kijken op een van de digitale kanalen waarop ik ineens het bericht "e19 preview periode verlopen" kreeg. Prima, het was immers twee weken geleden dat ik het pakket binnen heb gekregen. Maar wat blijkt, alleen Nederland 1 doet het nog.

Daarnet gebeld (niet lang hoeven wachten gek genoeg, wel verkeerd doorverbonden) en begon dat wijf te zeiken dat ik een bijgeleverde kaart op moet sturen wat ik gewoon netjes gedaan heb. Nu kan ik een paar dagen wachten omdat ze er blijkbaar wel mee bezig zijn (moet hard werken zijn als het dagen duurt). En ondertussen kan ik geen eredivisie live kijken.

Smerig knakenbedrijf.
RandyJoshuadonderdag 6 november 2008 @ 14:45
wat toevallig ik sprak gister avond ook iemand hierover
Oridonderdag 6 november 2008 @ 14:47
Zo werkt dat gewoon he. Als je een nieuwe smartcard erin steekt krijg je als voorproefje alle zenders. Daarna vervalt alles en moet je je kaart aanmelden met minstens het standaard abonnement om nog iets digitaal te kunnen ontvangen.
Je analoge signaal heb je ook nog, dus je kunt in ieder geval gewoon tv kijken
SlowCatdonderdag 6 november 2008 @ 14:50
Hoi!
Ik heb geen Ziggo.

Poes
BB-boydonderdag 6 november 2008 @ 14:51
quote:
Op donderdag 6 november 2008 14:47 schreef Ori het volgende:
Zo werkt dat gewoon he. Als je een nieuwe smartcard erin steekt krijg je als voorproefje alle zenders. Daarna vervalt alles en moet je je kaart aanmelden met minstens het standaard abonnement om nog iets digitaal te kunnen ontvangen.
Je analoge signaal heb je ook nog, dus je kunt in ieder geval gewoon tv kijken
Klopt, maar als ze gewoon die kaart hadden verwerkt die ik heb opgestuurd had ik nu alweer televisie gehad, dat hoeft toch geen dagen te duren lijkt me. Gewone televisie maakt me niet uit, maar ik wil wel graag eredivisie live kunnen ontvangen.
Pakspuldonderdag 6 november 2008 @ 14:51
Daarom heb ik digitenne 24/7 natuurfilms
BB-boydonderdag 6 november 2008 @ 14:52
Hoi Poes!
Goed voor je.

Benjamin Ben
bioloogjedonderdag 6 november 2008 @ 15:05
Haha, omdat ik promoties doe voor ziggo, kan ik op de dealersite komen. daar kan ik zelf de smartcard activeren.

Het is dat ik het niet nodig heb omdat ik toch in UPC gebied woon.
SlowCatdonderdag 6 november 2008 @ 15:08
quote:
Op donderdag 6 november 2008 14:52 schreef BB-boy het volgende:
Hoi Poes!
Goed voor je.

Benjamin Ben
Hoi Benjamin Ben!
Dankjewel.

Poes
Vandavdonderdag 6 november 2008 @ 15:17
Wat voor soort natuurfilm bedoel je precies?
BB-boydonderdag 6 november 2008 @ 15:23
Canadian beaver heette het.
Turquaz52donderdag 6 november 2008 @ 15:25
Zigoo

Heb ik ook
Vandavdonderdag 6 november 2008 @ 15:26
quote:
Op donderdag 6 november 2008 15:23 schreef BB-boy het volgende:
Canadian Beaver heette het
Die is inderdaad goed. Het verhaal is wat slapjes, maar de beelden maken het ruimschoots goed.

[ Bericht 25% gewijzigd door Vandav op 06-11-2008 15:32:00 ]
B4tman_DHdonderdag 6 november 2008 @ 15:29
Je kan je smartcard gewoon telefonisch laten registreren. Dan werkt het binnen 48 uur. Heb ik ook al zovaak gedaan
BB-boydonderdag 6 november 2008 @ 15:32
Wel raar dat ze dan zeggen dat je een paar dagen moet wachten.
sopsopdonderdag 6 november 2008 @ 16:30
Ik werk voor Ziggo... shame on me Wel tijdelijk hoor! www.zaggo.nl kunnen jullie veel lotgenoten vinden
BB-boydonderdag 6 november 2008 @ 16:38
Haha mooie site.

Ik neem de werknemers van Ziggo niets kwalijk die doen ook maar hun werk (de telefonisten hebben ook een verontschuldigend en cynisch ondertoontje waarmee ze duidelijk maken wat voor schijtbedrijf ze het vinden), het zit organisatorisch gewoon fout (en technisch schijnbaar ook).
Urquhartdonderdag 6 november 2008 @ 16:39
Ik heb een half jaar gratis naar Tv Oranje kunnen kijken door een fout van die paupers daar, maar ik kon het wel waarderen
sopsopdonderdag 6 november 2008 @ 16:43
quote:
Op donderdag 6 november 2008 16:38 schreef BB-boy het volgende:
Haha mooie site.

Ik neem de werknemers van Ziggo niets kwalijk die doen ook maar hun werk (de telefonisten hebben ook een verontschuldigend en cynisch ondertoontje waarmee ze duidelijk maken wat voor schijtbedrijf ze het vinden), het zit organisatorisch gewoon fout (en technisch schijnbaar ook).
De meeste medewerkers die aan de telefoon zitten zijn echt erg dom. De fouten die ik af en toe tegen kom, zijn soms zo erg daar zakt gewoon je broek van af. Verkeerde informatie geven, mensen zeggen dat ze moeten mailen naar de klantenservice terwijl wij op mail daar helemaal niks mee kunnen dus de klanten weer terug moeten sturen naar de telefonische klantenservice (heel irritant).
Daarom raad ik je ook aan te e-mailen (ik doe e-mail beantwoorden), het kost niks (de wachttijden zijn nogal lang aan de telefoon, maar dat is een bekend feit) en de medwerkers zijn hier een stuk slimmer. Het is alleen erg jammer dat wij niet alles kunnen doen en klanten vaak alsnog door moeten sturen naar de klantenservice. Maar ja niet geschoten is altijd mis. Je moet ook maar hopen dat ik je e-mail binnen krijg, dan weet je zeker dat iemand je e-mail zorgvuldig behandelt
PDOAdonderdag 6 november 2008 @ 23:02
Ziggo begint hier in de regio Utrecht aardig te hikken. Duurt soms erg lang voordat pagina's worden geladen. Het zal er straks ook wel weer uittiefen.
Juup©donderdag 6 november 2008 @ 23:04
Eeuhmmmm zoveel Ziggo topics zijn er niet dus nummer 254 is onjuist:
quote:
1.162.858 documenten doorzocht, er zijn 134 resultaten gevonden, zoekquery uitgevoerd in 0.00 seconden.
gebrokenglasdonderdag 6 november 2008 @ 23:20
quote:
Op donderdag 6 november 2008 16:43 schreef sopsop het volgende:

[..]

De meeste medewerkers die aan de telefoon zitten zijn echt erg dom. De fouten die ik af en toe tegen kom, zijn soms zo erg daar zakt gewoon je broek van af. Verkeerde informatie geven, mensen zeggen dat ze moeten mailen naar de klantenservice terwijl wij op mail daar helemaal niks mee kunnen dus de klanten weer terug moeten sturen naar de telefonische klantenservice (heel irritant).
Ahum, is dit niet simpelweg een kwestie van die medewerkers eens een duidelijke instructie geven, wanneer klanten wel of niet moeten mailen met de klantenservice??
Turquaz52vrijdag 7 november 2008 @ 10:38
quote:
Op donderdag 6 november 2008 16:39 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb een half jaar gratis naar Tv Oranje kunnen kijken door een fout van die paupers daar, maar ik kon het wel waarderen
Is dat betaald danne..??

Ik lach me steeds scheef als ik er na kijk

Shallalaa da lallalaa Ohh mijn zigeunerin! Trallalalallalaalla
ForumGekvrijdag 7 november 2008 @ 10:47
quote:
Op donderdag 6 november 2008 15:05 schreef bioloogje het volgende:
Haha, omdat ik promoties doe voor ziggo, kan ik op de dealersite komen. daar kan ik zelf de smartcard activeren.

Het is dat ik het niet nodig heb omdat ik toch in UPC gebied woon.
Leuk geprobeerd, maar die kaarten meld je dus niet aan in het systeem. Die moeten alsnog verwerkt worden. En dat gaat de afgelopen 2 weken ieder weekend fout. Een heleboel decoders knallen (voornamelijk in het weekend de laatste tijd) op E19 en dan staan de kaarten niet geregistreerd in het systeem.

Klantenservice kan de kaarten aanmelden, en er is ook een mogelijkheid dat ie het vaak binnen 2 uur weer doet, maar dat werkt niet altijd.

ps: Mensen die boos opbellen dat ze al 2 dagen E19 hebben en dan 5 minuten voor aanvang gaan bellen dat ze direct beeld willen hebben .

Ik denk altijd maar dat een bedrijf zijn klanten en werknemers krijgt dat het verdiend
PDOAvrijdag 7 november 2008 @ 11:24
Ik vind het niet zo gek dat mensen gaan klagen wanneer de provider niet de diensten levert die ze beloofd hebben te leveren. En wanneer mensen dan ook nog eens 40 minuten in de wacht hebben gehangen dan kan ik me wel voorstellen dat ze een beetje pissig zijn, vooral als de dienstdoende uitzendkracht de ballen verstand blijkt te hebben van het werk.

Die lui daar bij Ziggo denken dat alles opgelost kan worden met een simpele modem reset.
MrFl0ppYvrijdag 7 november 2008 @ 15:58
Hehe daar zat TS dan, eindigt de film net voor het hoogtepunt. Moest ie toch nog kazaa aanslingeren