Jaa manquote:Op donderdag 6 november 2008 14:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En dan zeker aan de binnenkant van de koelkast een pakje boter plakken zodat het net aanvoelt als een kutje !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?

Wat zei je toen? Nee ma, een jongenquote:Op donderdag 6 november 2008 14:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nee dat gelukkig nog niet![]()
Maar ze zijn wel slim![]()
Want wij doen altijd zondagochtend ontbijt op beden ik vroeg dus zo van of ze die dingen die daar voor nodig wou hebt wou kopen haha
![]()
Zei ze gelijk: Er komt toch geen meisje slapen he![]()

Nou ze heeft wel 20x gezegd dat ik die kon bellen als er wat wasquote:Op donderdag 6 november 2008 14:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
waarschijnlijk hebben ze ook aan de buren gevraagd of ze je in de gaten willen houden!

quote:Op donderdag 6 november 2008 14:08 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Jaa manLekker strak enzo jeweets
je schatje heeft geen kutje alleen maar een anusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty

Jaquote:Op donderdag 6 november 2008 14:08 schreef Vandav het volgende:
[..]
Wat zei je toen? Nee ma, een jongen

Hoe weet jij datquote:Op donderdag 6 november 2008 14:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je schatje heeft geen kutje alleen maar een anus

lololquote:Op donderdag 6 november 2008 14:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je schatje heeft geen kutje alleen maar een anus

Nou als ik heel lief was geweest had ik et aan sinterklaas kunnen vragenquote:Op donderdag 6 november 2008 14:09 schreef HzHertz het volgende:
[..]
lololmiss heeftie later wel n kutje

Hmmmmm, boterzacht!quote:Op donderdag 6 november 2008 14:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En dan zeker aan de binnenkant van de koelkast een pakje boter plakken zodat het net aanvoelt als een kutje !

Beter lezenquote:Op donderdag 6 november 2008 14:19 schreef Virus3000 het volgende:
waarover ging die ruzie nu?
je kunt toch niet zomaar je vakantie opzeggen

Jaa zit het mij even tegenquote:Op donderdag 6 november 2008 14:29 schreef Kerol het volgende:
Whaha pwned! En jij dacht al dat je de hele anderhalf week kon fappen maarnee! Haha.

Aan het eind van de vakantie is dat gaatje in de koelkast dan wel weer gevuld!quote:Op donderdag 6 november 2008 14:06 schreef de_boswachter het volgende:

quote:Op donderdag 6 november 2008 14:42 schreef Emimich het volgende:
[..]
Aan het eind van de vakantie is dat gaatje in de koelkast dan wel weer gevuld!

Nog nietquote:Op donderdag 6 november 2008 14:40 schreef xxjosjex het volgende:
En? Zijn ze al terug gekomen op hun misschien iets te voorbarige beslissing??
Na een lang volwassen gesprek is hun vertrouwen in jou weer helemaal terug en gaan ze alsnog??
( ken die mop van die ouders die op vakantie gingen??)

Mijn ouders zijn geen allochtonen..!quote:Op donderdag 6 november 2008 14:45 schreef xxjosjex het volgende:
Heb je het al geprobeerd met een kopje thee en een koekje erbij het er over te hebben??

Heyjoh, der staat niet kopje muntthee en turkish delight?!?!?!?!quote:Op donderdag 6 november 2008 14:48 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn geen allochtonen..!

Mmm koekjesquote:Op donderdag 6 november 2008 14:50 schreef xxjosjex het volgende:
[..]
Heyjoh, der staat niet kopje muntthee en turkish delight?!?!?!?!
Kopje thee is oudhollands, koekje derbij??
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |