Nee, ze zijn boosquote:Op donderdag 6 november 2008 13:52 schreef Ezechielk het volgende:
Pwnd!
Was niet stiekum hun vliegtuig vertraagd door de mist, en gaan ze een dag later?
Ik weet et ..quote:
En alleen een smilie plaatsen is constructief zeg. Geweldige MOD ben jij, je ouders hebben hunquote:
Die van jou verlieten je omdat je linker oor op je kin zat. Nu weer ontopicquote:Op donderdag 6 november 2008 13:55 schreef starla het volgende:
[..]
En alleen een smilie plaatsen is constructief zeg. Geweldige MOD ben jij, je ouders hebben hun
geld goed besteed.
Maak er nou geen Biogarde bash topic vanquote:Op donderdag 6 november 2008 13:55 schreef starla het volgende:
[..]
En alleen een smilie plaatsen is constructief zeg. Geweldige MOD ben jij, je ouders hebben hun
geld goed besteed.
Als mijn hond niet m'n voeten aflikte op dit moment had ik bijna om joú gelachen.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die van jou verlieten je omdat je linker oor op je kin zat. Nu weer ontopic
Bijna 18quote:Op donderdag 6 november 2008 13:56 schreef Vandav het volgende:
Dus je ouders blijven thuis omdat jij ruzie met ze had?
En hoe oud ben je TS?
maar doe eens meer vertellen..waar kreeg je ruzie over?quote:
Jaa, ik heb ook wel is 2 weken gehad in de zomervakantiequote:Op donderdag 6 november 2008 13:56 schreef HzHertz het volgende:
Is zo fijn he als ze op vakantie zijnop me 13e gingen ze 2 weken naar frankrijk, heb me helemaal bol gegeten aan de pizza's
Wat leuk voor je!
Oh.. het gaat niet door...![]()
quote:Op donderdag 6 november 2008 13:58 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Jaa, ik heb ook wel is 2 weken gehad in de zomervakantie
Wat een tijd![]()
Dat is misschien ook wel 1 van de redenen dat ze het nu niet meer vertrouwen
Oke..quote:Op donderdag 6 november 2008 13:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
maar doe eens meer vertellen..waar kreeg je ruzie over?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |