quote:
Op vrijdag 7 november 2008 20:13 schreef Fyodor het volgende:[..]
Exactly. Ik heb een TV' tje van zo'n 50cm doorsnede en daarvoor is het prima. Koop je een dure TV dan moet je niet gaan bezuinigen op ontvangst en kiezen voor ECHT digitale ontvangst (Schotelantenne of digitale kabel)

Ik denk niet dat de grootte van je scherm echt veel uitmaakt, zolang je niet praat over een oud CRT TV'tje van 37 cm of zo. Ik was gisteren even in een Primafoonwinkel, en aan de wand hing een vrij klein (26 inch) LCD scherm om Digitenne te demonstreren. Er was een voetbalwedstrijd te zien (geen idee welke, want voetbal interesseert mij geen bal) maar het viel direct op hoe beroerd snelle bewegingen worden weergegeven. Alleen statische plaatjes zien er prima uit, maar zelfs bij 'harde' beeldwisselingen of overvloeiers zie je heel duidelijk dat het systeem het gewoon niet trekt.
quote:
Voor wat betreft het aantal zenders, voor mij is 23 meer dan genoeg. Maar er zijn genoeg mensen die dit juist weer veel te weinig vinden... ieder zijn ding zou ik zeggen

Naar huidige verhoudingen is het zenderaanbod wel erg mager, zeker als je bedenkt dat de analoge kabel ons al sinds jaar en dag gemiddeld zo'n 30 zenders biedt. En het gemis van BBC1 en BBC2 is echt een dealbreaker voor veel mensen.