abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62996235
Hey,

ik moet voor school een enquete maken. Deze wil online doen, zodat ik niet hoef te gaan tellen. Welke online gratis dienst is een goede? Ik heb ThesesTools al gevonden. Welke zijn er nog meer? Ik wil de data kunnen downloaden en het liefst kunnen verwerken in excel.
pi_62999863
Als je op questionnaire zoekt, is er wel het 1 en ander te vinden. Ik heb helaas geen ervaring met de gratis versie, wel met: www.compressweb.com, maar dat is niet gratis (evaluatie versie aanwezig).
pi_63000061
quote:
Op donderdag 6 november 2008 14:19 schreef KroodjeBip het volgende:
Als je op questionnaire zoekt, is er wel het 1 en ander te vinden. Ik heb helaas geen ervaring met de gratis versie, wel met: www.compressweb.com, maar dat is niet gratis (evaluatie versie aanwezig).
Nee het moet echt gratis zijn. Ik heb geen zin om te dokken.
pi_63003162
Een belangrijke vraagstelling manier is een multiple choice met een antwoord: Anders en een textbox erachter.

Enquetemaken krijg ik een,mysql error
pi_63003941
ik niet
pi_63006196
Dat kan via http://www.thesistools.com/, dat is speciaal voor scholieren/studenten. De resultaten zijn in percentages online te zien en je krijgt een spreadsheet met alle gegevens per respondent. Dus het is makkelijk te verwerken En het is ook heel simpel om een vragenlijst op te stellen Succes!
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_63006218
luie donder
No Guts, No Glory
pi_63007006
quote:
Op donderdag 6 november 2008 17:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat kan via http://www.thesistools.com/, dat is speciaal voor scholieren/studenten. De resultaten zijn in percentages online te zien en je krijgt een spreadsheet met alle gegevens per respondent. Dus het is makkelijk te verwerken En het is ook heel simpel om een vragenlijst op te stellen Succes!
Ja maar die staat al in mijn OP. Ik kan die anders vraag niet echt goed opstellen
pi_63008314
quote:
Op donderdag 6 november 2008 18:26 schreef Flaccid het volgende:

[..]

Ja maar die staat al in mijn OP. Ik kan die anders vraag niet echt goed opstellen
Ik snap dan volgens mij niet wat je vervelend vind aan thesistools? Je krijgt je data in een spreadsheet, dus die gegevens zijn te verwerken in excel. Volgens mij kan het niet meer voorgekauwd dan thesistools of je moet een betaalde enquête laten maken
pi_63008729
quote:
Op donderdag 6 november 2008 19:16 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Ik snap dan volgens mij niet wat je vervelend vind aan thesistools? Je krijgt je data in een spreadsheet, dus die gegevens zijn te verwerken in excel. Volgens mij kan het niet meer voorgekauwd dan thesistools of je moet een betaalde enquête laten maken
De vraagstelling. Anders-vraag is het probleem dus.
Zoals:
Wat eet je?
Appel
Banaan
Anders, nl: [TEXTBOX]
pi_63009502
quote:
Op donderdag 6 november 2008 19:30 schreef Flaccid het volgende:

[..]

De vraagstelling. Anders-vraag is het probleem dus.
Zoals:
Wat eet je?
Appel
Banaan
Anders, nl: [TEXTBOX]
Volgens mij kan dat gewoon met die thesistools, ik zou even de FAQ lezen, daar staan alle enquete vormen in die mogelijk zijn (en je kunt mixen met vormen weet ik uit eigen ervaring).
  donderdag 6 november 2008 @ 20:14:32 #13
85514 ralfie
!Yvan eht nioj
pi_63010198
Met google docs kun je ook makkelijk een enquete maken. Je data komt meteen in een excel compatible, online, formaat.

http://www.googletutor.co(...)le-docs-email-forms/
pi_63014229
quote:
Op donderdag 6 november 2008 19:54 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Volgens mij kan dat gewoon met die thesistools, ik zou even de FAQ lezen, daar staan alle enquete vormen in die mogelijk zijn (en je kunt mixen met vormen weet ik uit eigen ervaring).
Heb nu inderdaad een example gezien waar ze dat heilge anders ding doen =D. Maar ik kan de FAQ niet vinden.
pi_63014287
SSPS 15 is wel goed.

Usenet is je beste vriend!
pi_63015716
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:03 schreef MotionalFB het volgende:
SSPS 15 is wel goed.

Usenet is je beste vriend!
Thesistools is het toch geworden.
pi_63581593
Kan je met thesistools ook kien hoeveel mensen die bij vraag 1 A hebben geantwoord bij vraag 2 B hebben geantwoord?
pi_63582041
quote:
Op donderdag 27 november 2008 23:05 schreef Flaccid het volgende:
Kan je met thesistools ook kien hoeveel mensen die bij vraag 1 A hebben geantwoord bij vraag 2 B hebben geantwoord?
Ja, dat kan je zien in het excel bestand. Daarin kun je zien welke antwoorden respondent 1, respondent 2 etc gegeven heeft. Je zult het dus wel "met de hand" moeten opzoeken, maar het kan wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')