Tja, 't schijnt dat m'n nick die ik hier gebruik toch iets vaker voorkomt onder de internetters...quote:Op donderdag 6 november 2008 12:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zat al naar de naam te kijken. Herkende 'm niet meteen.
Ah.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt ! maar ik had nog niet naar je gezwaaid
De Shuttle Run Test! Machtig mooi was dat altijdquote:Op donderdag 6 november 2008 12:30 schreef Sersjee het volgende:
Timur![]()
De Coopertest is niet met piepjes...
Moet zeggen, je hebt een goede naam gekozen!quote:Op donderdag 6 november 2008 12:07 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Tja, 't schijnt dat m'n nick die ik hier gebruik toch iets vaker voorkomt onder de internetters...
Mja, ligt er natuurlijk wel aan welk nummer (albumtracks staan bijna nooit in de computer). Ik luister niet, maar het klinkt toch wat vreemd.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:39 schreef Resco het volgende:
Tuurlijk zit Radiohead in de computer. Wat gigantisch kinderachtig zeg om hem gewoon niet te draaien
Gheheh, met de hele klas beginnen en uiteindelijk bij trap 13 gedwongen moeten stoppen van de leraar omdat je alleen nog met je aartsrivaal aan het rennen bentquote:Op donderdag 6 november 2008 12:32 schreef Symer het volgende:
[..]
De Shuttle Run Test! Machtig mooi was dat altijd
thanx.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Moet zeggen, je hebt een goede naam gekozen!
Machtig wel..mooi niet IMHOquote:Op donderdag 6 november 2008 12:32 schreef Symer het volgende:
De Shuttle Run Test! Machtig mooi was dat altijd
Street Spirit komt zovaak voorbij op 3FM dat het wel een beetje ongeloofwaardig is jaquote:Op donderdag 6 november 2008 12:39 schreef Resco het volgende:
Tuurlijk zit Radiohead in de computer. Wat gigantisch kinderachtig zeg om hem gewoon niet te draaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |