Je bedoelt, je hebt het illegaal en niet geactiveerd en daarom werkt het nu niet?quote:Op zondag 9 november 2008 18:24 schreef JH87 het volgende:
Dolle boel!
Kan trouwens ieieieieieiemand mijn computer weer aan de praat krijgen? PauperPAUPERPAUPERPAUPER WINDOWS.![]()
quote:Groningen - Zaterdag heeft de politie in een woning aan de Goeman Borgesiuslaan in Groningen het stoffelijk overschot van een 25-jarige vrouw aangetroffen. Hoe de vrouw precies om het leven is gekomen is nog niet bekend.
Omdat er sprake kan zijn van een misdrijf, heeft de politie de omgeving ruim afgezet. Ook wordt er een buurtonderzoek gehouden. Op het lichaam van de vrouw zal sectie worden verricht, om achter de doodsoorzaak te komen.
Later in de middag is de Mobiele Eenheid met ongeveer 20 man ingezet om de omgeving uit te kammen. Omdat nog altijd niet duidelijk is wat zich precies in de woning heeft afgespeeld is men op zoek naar aanwijzingen.
wel, ze deed twee studies, en is pas later bij mijn studie begonnen... Ze was nog druk bezig met het halen van haar tweede bachelorquote:Op zondag 9 november 2008 19:59 schreef maok het volgende:
Hier staat trouwens wat meer: http://www.dvhn.nl/nieuws(...)at_in_Groningen_zuid
Maar het was een studente, ik neem aan dat die oud studiegenote van jou geen student meer was Teigan?
Vanavond bij hart van Nederland (22:45 uur)quote:Wat er precies aan de hand is, is nog onduidelijk. De politie heeft de omgeving rond het huis afgezet voor onderzoek. Meer vanavond in Hart van Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |