abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63031755
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 15:17 schreef Papabear het volgende:

[..]

Dat is een geweldig gebaar, maar dat kan ik echt niet aannemen en is ook niet echt de bedoeling hoor. Ik ben al enorm blij met spulletjes die niet meer gebruikt worden

Scorpie: Xbox is ook een spelletjescomputer kreeg ik zojuist te horen. Prachtig aanbod, maar er is al zoiets onderweg, dus wel bedankt
Oke, als je nog iets zoekt (mobieltje, 15' tftje, eventueel computer onderdelen) neem ff contact op.
pi_63031800
Ik heb de hulp nodig van een mede-fokker (in omgeving almere of omgeving Papabear) die een auto met trekhaak met aanhanger heeft zodat er een bank vervoerd kan worden ?
Het gaat om de bank uit dit topic : [TK] Goeie 2 zits bank
De kosten van de bank en eventueel benzine neem ik dan wel voor mijn rekening.

[ Bericht 2% gewijzigd door QuasaR78 op 07-11-2008 15:38:13 ]
pi_63031871
Mooi topic. En waarom ook niet..

Ik kan je ivm afstand en zelf amper spullen niets aanbieden.
pi_63031899
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 15:18 schreef Dumpiej het volgende:
Zou je nog een keer kunnen opsommen wat je nu nog nodig hebt na alle aanbiedingen, dan ga ik ook eens de oude dozen binnenstebuiten keren. Onwijs leuk topic is dit trouwens. Ik heb nog een all-in-one printer in de aanbieding HP 1205 (ofzo).
Dat lijkt me een uitstekend idee, want ik begin inmiddels het overzicht kwijt te raken En er komt ook nog een lijstje van parapono natuurlijk.
Ik ga even de tijd nemen om alles even rustig te bekijken. Dit begint een beetje een bizar topic te worden, maar dan wel in de goede zin van het woord

Causa: Lief van je. Ik ben van de week wel weer bij je in de buurt als ik naar de kids ga. Goed moment om weer es een bakkie te doen, vind je ook niet? Servies durf ik niet aan te nemen, want ik laat nog wel es wat vallen

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2008 15:36:14 ]
pi_63032056
Ik heb een zwikkie koffiefilterzakjes
Ik gebruik ze niet meer i.v.m. aanschaf Senseo
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_63032083
Het is dat ik geen spullen over heb en te ver weg woon. Maar wat een hulp, geweldig om te lezen dat er nog zulke mee-denkende mensen bestaan!
pi_63032255
Hoi,

Mijn vriend en ik gaan samenwonen. Wij hebben bijna alles dubbel.
Ik heb ook in dezelfde situatie gezeten en weet hoe moeilijk of het is. Ik kan de benzine niet vergoeden. Maar je mag alles meenemen.

Hoekbank donkerbruin leder
servicegoed bestek, glazen, bekers, pannen, beddengoed, bed voor kids, waterbed 2 persoons, tv plus tvkast bij passend, handdoeken, lampen, kasten, eettafel plus stoelen, spullen en spellen voor kids.
Dus heel veel.

Laat even weten of je belangstelling hebt. Wij gaan deze week inpakken, dus het is handig om te weten of ik iets appart moet houden.
Het staat in nijmegen.

Veel geluk, groetjes ikke
pi_63032385
Best lastig nog om een lijstje te maken van spullen die je nodig hebt. Ik moet nu na 14 jaar opeens gaan bedenken wat we allemaal in huis hadden.
Strijkplank en strijkijzer, iemand?
pi_63032468
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 15:29 schreef Papabear het volgende:
Causa: Lief van je. Ik ben van de week wel weer bij je in de buurt als ik naar de kids ga. Goed moment om weer es een bakkie te doen, vind je ook niet? Servies durf ik niet aan te nemen, want ik laat nog wel es wat vallen
Dat is goed (tof zelfs!)
Misschien vinden we nog wat bende dat jij ontberen moet momenteel. (En ik heb "de film" klaar, dus heb nog zowat 2 uurtjes film kijken in de aanbieding )

ohja! lunch/ontbijtbordjes zijn niet van wijlen oma! rest servies wel.
Kol haneshama Tehalel Yah
"When I read the Bhagavad Gita and reflect about how God created this universe everything else seems so superfluous". (Einstein)
pi_63032590
ik heb een wandsteun voor een kleine tv en dvd speler over, als je die per ongeluk nodig hebt
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_63032769
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 15:42 schreef ikke40 het volgende:
Hoi,

Mijn vriend en ik gaan samenwonen. Wij hebben bijna alles dubbel.
Ik heb ook in dezelfde situatie gezeten en weet hoe moeilijk of het is. Ik kan de benzine niet vergoeden. Maar je mag alles meenemen.

Hoekbank donkerbruin leder
servicegoed bestek, glazen, bekers, pannen, beddengoed, bed voor kids, waterbed 2 persoons, tv plus tvkast bij passend, handdoeken, lampen, kasten, eettafel plus stoelen, spullen en spellen voor kids.
Dus heel veel.

Laat even weten of je belangstelling hebt. Wij gaan deze week inpakken, dus het is handig om te weten of ik iets appart moet houden.
Het staat in nijmegen.

Veel geluk, groetjes ikke
Nog zo'n fantastisch aanbod. Nu nog een logistiek medewerker gezocht Een waterbed is heerlijk (jarenlang gehad), maar dat durf ik hier met een houten vloer niet aan (chalet)
  vrijdag 7 november 2008 @ 16:24:50 #52
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_63033420
Ik heb een strijkplank en strijkijzer voor je Papabear! Die hebben wij over nu we zijn gaan samenwonen.

Alleen woon ik in het wonderschone Twente, dat is nogal heel ver weg... Het kan mee tot aan Nieuwegein, daar werkt mijn vriend. Ik hoop dat je daar iets voor kan regelen, ik zou het super vinden wanneer ik ook een bijdrage kan leveren namelijk!

En als je naar Nieuwegein zou kunnen komen om die strijkplank te halen, dan zal ik eens kijken of we nog meer hebben waar je eventueel iets aan zou hebben.

Nogmaals: wat een super topic!
  vrijdag 7 november 2008 @ 16:43:29 #53
159428 M_13
Dial M for M_13
pi_63033944
Ik ga een Philips breedbeeld tv weggooien i.v.m. overbodig. Hij staat nu in mijn schuur, laatste keer dat ik hem probeerde werkte hij nog gewoon. Afstandbediening is een universele (originele is kapot) als ik die nog kan vinden. Interesse, of weggooien?
pi_63034066
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:24 schreef twentemeisje het volgende:
Ik heb een strijkplank en strijkijzer voor je Papabear! Die hebben wij over nu we zijn gaan samenwonen.

Alleen woon ik in het wonderschone Twente, dat is nogal heel ver weg... Het kan mee tot aan Nieuwegein, daar werkt mijn vriend. Ik hoop dat je daar iets voor kan regelen, ik zou het super vinden wanneer ik ook een bijdrage kan leveren namelijk!

En als je naar Nieuwegein zou kunnen komen om die strijkplank te halen, dan zal ik eens kijken of we nog meer hebben waar je eventueel iets aan zou hebben.

Nogmaals: wat een super topic!
Die bijdrage heb je bij deze sowieso al geleverd hoor, ook al zou het me niet gaan lukken

Zojuist heb ik Parapono aan de telefoon gehad. Zo'n lief mens Als het goed is ga ik morgen helemaal naar Groningen!, maar straks eerst kijken of ik het nog ga redden met de benzine
  vrijdag 7 november 2008 @ 16:48:14 #55
195247 MaikelS
Living each day!
pi_63034096
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:47 schreef Papabear het volgende:

[..]

Die bijdrage heb je bij deze sowieso al geleverd hoor, ook al zou het me niet gaan lukken

Zojuist heb ik Parapono aan de telefoon gehad. Zo'n lief mens Als het goed is ga ik morgen helemaal naar Groningen!, maar straks eerst kijken of ik het nog ga redden met de benzine
Welke bank heb je?
Zo trots op mijn twee kleine jongens !!!!
pi_63034134
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:43 schreef M_13 het volgende:
Ik ga een Philips breedbeeld tv weggooien i.v.m. overbodig. Hij staat nu in mijn schuur, laatste keer dat ik hem probeerde werkte hij nog gewoon. Afstandbediening is een universele (originele is kapot) als ik die nog kan vinden. Interesse, of weggooien?
Den Haag is te ver, dus je mag de jongens van de recycledienst blij gaan maken. Wel bedankt voor je aanbod
pi_63034213
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:48 schreef MaikelS het volgende:

[..]

Welke bank heb je?
Een geel verkleurde tweezitter Nee, zonder gekheid. Geld wil ik niet. Ik kan anders wel een weekje wachten.
  vrijdag 7 november 2008 @ 16:53:10 #58
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_63034252
Ik moet volgende week zaterdag van Oss naar Nieuw Vennep. Als er dingen zijn die vanuit het zuiden mee moeten, kan ik die meenemen. Voor papabear is Hensbroek - Nieuw Vennep wel te doen, denk ik. Ik heb een redelijk grote auto (C5 break) dus kan best e.e.a. meenemen. Evt. ook nog een aanhanger ter beschikking, dus kom maar op.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  vrijdag 7 november 2008 @ 16:55:32 #59
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_63034304
Oh ja, als NV inderdaad te doen is voor papabear, kan ik zijn oproep ook op het C5 forum plaatsen. We hebben namelijk volgende week een meeting in NV, dus misschien zijn er mensen daar die bij papabear in de buurt wonen en eventueel de spullen vanuit NV mee kunnen nemen of zelf nog iets over hebben.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_63034706
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:52 schreef Papabear het volgende:

[..]

Een geel verkleurde tweezitter Nee, zonder gekheid. Geld wil ik niet. Ik kan anders wel een weekje wachten.
Ook dit is inmiddels opgelost
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')