Oke, als je nog iets zoekt (mobieltje, 15' tftje, eventueel computer onderdelen) neem ff contact op.quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:17 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat is een geweldig gebaar, maar dat kan ik echt niet aannemen en is ook niet echt de bedoeling hoor. Ik ben al enorm blij met spulletjes die niet meer gebruikt worden
Scorpie: Xbox is ook een spelletjescomputer kreeg ik zojuist te horen. Prachtig aanbod, maar er is al zoiets onderweg, dus wel bedankt![]()
Dat lijkt me een uitstekend idee, want ik begin inmiddels het overzicht kwijt te rakenquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:18 schreef Dumpiej het volgende:
Zou je nog een keer kunnen opsommen wat je nu nog nodig hebt na alle aanbiedingen, dan ga ik ook eens de oude dozen binnenstebuiten keren. Onwijs leuk topic is dit trouwens. Ik heb nog een all-in-one printer in de aanbieding HP 1205 (ofzo).
Dat is goed (tof zelfs!)quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:29 schreef Papabear het volgende:
Causa: Lief van je. Ik ben van de week wel weer bij je in de buurt als ik naar de kids ga. Goed moment om weer es een bakkie te doen, vind je ook niet? Servies durf ik niet aan te nemen, want ik laat nog wel es wat vallen![]()
Nog zo'n fantastisch aanbod. Nu nog een logistiek medewerker gezochtquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:42 schreef ikke40 het volgende:
Hoi,
Mijn vriend en ik gaan samenwonen. Wij hebben bijna alles dubbel.
Ik heb ook in dezelfde situatie gezeten en weet hoe moeilijk of het is. Ik kan de benzine niet vergoeden. Maar je mag alles meenemen.
Hoekbank donkerbruin leder
servicegoed bestek, glazen, bekers, pannen, beddengoed, bed voor kids, waterbed 2 persoons, tv plus tvkast bij passend, handdoeken, lampen, kasten, eettafel plus stoelen, spullen en spellen voor kids.
Dus heel veel.
Laat even weten of je belangstelling hebt. Wij gaan deze week inpakken, dus het is handig om te weten of ik iets appart moet houden.
Het staat in nijmegen.
Veel geluk, groetjes ikke
Die bijdrage heb je bij deze sowieso al geleverd hoor, ook al zou het me niet gaan lukkenquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:24 schreef twentemeisje het volgende:
Ik heb een strijkplank en strijkijzer voor je Papabear! Die hebben wij over nu we zijn gaan samenwonen.
Alleen woon ik in het wonderschone Twente, dat is nogal heel ver weg... Het kan mee tot aan Nieuwegein, daar werkt mijn vriend. Ik hoop dat je daar iets voor kan regelen, ik zou het super vinden wanneer ik ook een bijdrage kan leveren namelijk!
En als je naar Nieuwegein zou kunnen komen om die strijkplank te halen, dan zal ik eens kijken of we nog meer hebben waar je eventueel iets aan zou hebben.
Nogmaals: wat een super topic!
Welke bank heb je?quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:47 schreef Papabear het volgende:
[..]
Die bijdrage heb je bij deze sowieso al geleverd hoor, ook al zou het me niet gaan lukken
Zojuist heb ik Parapono aan de telefoon gehad. Zo'n lief mensAls het goed is ga ik morgen helemaal naar Groningen!, maar straks eerst kijken of ik het nog ga redden met de benzine
Den Haag is te ver, dus je mag de jongens van de recycledienst blij gaan maken. Wel bedankt voor je aanbodquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:43 schreef M_13 het volgende:
Ik ga een Philips breedbeeld tv weggooien i.v.m. overbodig. Hij staat nu in mijn schuur, laatste keer dat ik hem probeerde werkte hij nog gewoon. Afstandbediening is een universele (originele is kapot) als ik die nog kan vinden. Interesse, of weggooien?
Een geel verkleurde tweezitterquote:
Ook dit is inmiddels opgelostquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:52 schreef Papabear het volgende:
[..]
Een geel verkleurde tweezitterNee, zonder gekheid. Geld wil ik niet. Ik kan anders wel een weekje wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |