abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63028702
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:30 schreef parapono het volgende:
ook nog n xyrion tvtje met dvd speler , fiets en nog meer. Dan wordt versturen lastig en zou je naar Groningen moeten rijden, dan is de benzine voor mijn rekening. Waarom? Ooit had ik hulp nodig en die kwam toen ook. Nu is het mijn beurt. Vandaar. Mvg parapono
Dit kan toch niet waar zijn? Ik durf hier amper op te reageren omdat het dan weer inhalig lijkt
Ik zal je een PB sturen, ben nog even sprakeloos verder

MaikelS, bedankt voor je aanbod Ik wacht nog even of er nog reacties uit mijn omgeving komen. Computerspullen heb ik niet nodig, ik heb een prima werkende

Bastoenie, dat is een beetje te gek inderdaad, maar het gebaar waardeer ik wel degelijk

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2008 13:28:23 ]
  vrijdag 7 november 2008 @ 14:01:57 #27
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_63029834
Gereserveerd voor meneer:

- RVS Senseo, inclusief kopjes
- Sony DVD-speler

Namens mijn betere helft ( Pokkehontas rules big time) mag ik je ook de Playstation 2 aanbieden, met controler. Hij speelt geen gekopieerde spellen, maar verder is ie helemaal oke. Spellen die gemist kunnen worden, komen mee
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_63029835
TVP
pi_63029974
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 14:01 schreef ElisaB het volgende:
Gereserveerd voor meneer:

- RVS Senseo, inclusief kopjes
- Sony DVD-speler

Namens mijn betere helft ( Pokkehontas rules big time) mag ik je ook de Playstation 2 aanbieden, met controler. Hij speelt geen gekopieerde spellen, maar verder is ie helemaal oke. Spellen die gemist kunnen worden, komen mee
Damn, hier krijg ik echt tranen van. Dat zal Patrick (de oudste) helemaal super vinden. Sprakeloos
  vrijdag 7 november 2008 @ 14:09:56 #30
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_63030063
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 14:06 schreef Papabear het volgende:
Damn, hier krijg ik echt tranen van. Dat zal Patrick (de oudste) helemaal super vinden. Sprakeloos
Vergeet je niet even je adres te PM-men?
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_63030073
Kijk ook eens op www.gratisoptehalen.nl.
Sterkte en succes.
  vrijdag 7 november 2008 @ 14:30:41 #32
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_63030534
Wat een gaaf topic is dit! Ik raak er zelfs lichtelijk ontroerd van...

Sterkte en succes papabear!
pi_63030686
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 14:30 schreef twentemeisje het volgende:
Wat een gaaf topic is dit! Ik raak er zelfs lichtelijk ontroerd van...

Sterkte en succes papabear!
Ja, het is echt ongelofelijk wat ik zomaar even krijg aangeboden. Zo ontzettend lief. Je schaamt je in eerste instantie om uberhaubt zo'n bericht te plaatsen, maar als je dan de reacties leest, zo mooi
pi_63030747
Als er nog meer Fokkers mee willen doen, ben ik wel bereid een Ikea-pas (zo'n kaart waar je een x-bedrag op kunt zetten om aan iemand kado te doen) aan te vragen zodat je die zelf kunt gebruiken om wat servies, glazen en dergelijke mee aan te schaffen. Als iedereen afzonderlijk kopjes, borden en glazen gaat sturen - wordt het een vrij bonte kermis. Dat laatste kan wel gezellig zijn.

Geld opsturen doe ik dan weer net niet..

Mocht iemand geïnteresseerd zijn (gewoon een redelijk bedrag per persoon), laat het even weten.
Je kunt zeggen wat je wilt.
pi_63031192
Wat wil je nu eigenlijk nog hebben? Zoek je nog iets?
pi_63031242
Ik heb trouwens nog een Xbox 1 voor je, als je die wil hebben. Volgens mij kan je die ook voor weinig krijgen mocht het nodig zijn
pi_63031453
Ik heb een nieuwe pannenset en messenset. Misschien heb je nog wat aan oude pannen en messen van moin. Ik heb evt. ook een tweede koffiezetapparaat welke ik maar twice per week gebruik. Die mag je zolang wel even in bruikleen.
Ik heb ook borden (avond, ontbijt/lunch en toeschaaltjes, maar die heb ik geerft dus wil ik ook niet echt geven, kan ze wel voorlopig lenen als je er zuinig op bent.
Die dvd speler waar je alleen legale hoogkwaliteitsdvd's op kunt kijken is zeker niet zo boeiend voor je? We hebben iig een nieuwe dvd speler nu waar we wel alles op kunnen kijken dus die eerste heb ik over.
Kol haneshama Tehalel Yah
"When I read the Bhagavad Gita and reflect about how God created this universe everything else seems so superfluous". (Einstein)
pi_63031588
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 14:39 schreef Perenijsje het volgende:
Als er nog meer Fokkers mee willen doen, ben ik wel bereid een Ikea-pas (zo'n kaart waar je een x-bedrag op kunt zetten om aan iemand kado te doen) aan te vragen zodat je die zelf kunt gebruiken om wat servies, glazen en dergelijke mee aan te schaffen. Als iedereen afzonderlijk kopjes, borden en glazen gaat sturen - wordt het een vrij bonte kermis. Dat laatste kan wel gezellig zijn.

Geld opsturen doe ik dan weer net niet..

Mocht iemand geïnteresseerd zijn (gewoon een redelijk bedrag per persoon), laat het even weten.
Dat is een geweldig gebaar, maar dat kan ik echt niet aannemen en is ook niet echt de bedoeling hoor. Ik ben al enorm blij met spulletjes die niet meer gebruikt worden

Scorpie: Xbox is ook een spelletjescomputer kreeg ik zojuist te horen. Prachtig aanbod, maar er is al zoiets onderweg, dus wel bedankt

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2008 15:20:55 ]
  vrijdag 7 november 2008 @ 15:18:30 #39
190066 Dumpiej
I just don't care!
pi_63031621
Zou je nog een keer kunnen opsommen wat je nu nog nodig hebt na alle aanbiedingen, dan ga ik ook eens de oude dozen binnenstebuiten keren. Onwijs leuk topic is dit trouwens. Ik heb nog een all-in-one printer in de aanbieding HP 1205 (ofzo).

[ Bericht 14% gewijzigd door Dumpiej op 07-11-2008 15:22:45 (printer bijgevoegd) ]
Mind your own bitchness
pi_63031721
Ik had een jaartje of 2 een stel handdoeken van de HEMA ( ) in plastic (nieuw dus) hier in de kast liggen, maar ik heb ze net een maandje geleden aan de broer van m'n vriendin gegeven die op zichzelf ging wonen. Helaas!
Maar ik zal wel ff kijken of er nog iets staat.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_63031755
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 15:17 schreef Papabear het volgende:

[..]

Dat is een geweldig gebaar, maar dat kan ik echt niet aannemen en is ook niet echt de bedoeling hoor. Ik ben al enorm blij met spulletjes die niet meer gebruikt worden

Scorpie: Xbox is ook een spelletjescomputer kreeg ik zojuist te horen. Prachtig aanbod, maar er is al zoiets onderweg, dus wel bedankt
Oke, als je nog iets zoekt (mobieltje, 15' tftje, eventueel computer onderdelen) neem ff contact op.
pi_63031800
Ik heb de hulp nodig van een mede-fokker (in omgeving almere of omgeving Papabear) die een auto met trekhaak met aanhanger heeft zodat er een bank vervoerd kan worden ?
Het gaat om de bank uit dit topic : [TK] Goeie 2 zits bank
De kosten van de bank en eventueel benzine neem ik dan wel voor mijn rekening.

[ Bericht 2% gewijzigd door QuasaR78 op 07-11-2008 15:38:13 ]
pi_63031871
Mooi topic. En waarom ook niet..

Ik kan je ivm afstand en zelf amper spullen niets aanbieden.
pi_63031899
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 15:18 schreef Dumpiej het volgende:
Zou je nog een keer kunnen opsommen wat je nu nog nodig hebt na alle aanbiedingen, dan ga ik ook eens de oude dozen binnenstebuiten keren. Onwijs leuk topic is dit trouwens. Ik heb nog een all-in-one printer in de aanbieding HP 1205 (ofzo).
Dat lijkt me een uitstekend idee, want ik begin inmiddels het overzicht kwijt te raken En er komt ook nog een lijstje van parapono natuurlijk.
Ik ga even de tijd nemen om alles even rustig te bekijken. Dit begint een beetje een bizar topic te worden, maar dan wel in de goede zin van het woord

Causa: Lief van je. Ik ben van de week wel weer bij je in de buurt als ik naar de kids ga. Goed moment om weer es een bakkie te doen, vind je ook niet? Servies durf ik niet aan te nemen, want ik laat nog wel es wat vallen

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2008 15:36:14 ]
pi_63032056
Ik heb een zwikkie koffiefilterzakjes
Ik gebruik ze niet meer i.v.m. aanschaf Senseo
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_63032083
Het is dat ik geen spullen over heb en te ver weg woon. Maar wat een hulp, geweldig om te lezen dat er nog zulke mee-denkende mensen bestaan!
pi_63032255
Hoi,

Mijn vriend en ik gaan samenwonen. Wij hebben bijna alles dubbel.
Ik heb ook in dezelfde situatie gezeten en weet hoe moeilijk of het is. Ik kan de benzine niet vergoeden. Maar je mag alles meenemen.

Hoekbank donkerbruin leder
servicegoed bestek, glazen, bekers, pannen, beddengoed, bed voor kids, waterbed 2 persoons, tv plus tvkast bij passend, handdoeken, lampen, kasten, eettafel plus stoelen, spullen en spellen voor kids.
Dus heel veel.

Laat even weten of je belangstelling hebt. Wij gaan deze week inpakken, dus het is handig om te weten of ik iets appart moet houden.
Het staat in nijmegen.

Veel geluk, groetjes ikke
pi_63032385
Best lastig nog om een lijstje te maken van spullen die je nodig hebt. Ik moet nu na 14 jaar opeens gaan bedenken wat we allemaal in huis hadden.
Strijkplank en strijkijzer, iemand?
pi_63032468
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 15:29 schreef Papabear het volgende:
Causa: Lief van je. Ik ben van de week wel weer bij je in de buurt als ik naar de kids ga. Goed moment om weer es een bakkie te doen, vind je ook niet? Servies durf ik niet aan te nemen, want ik laat nog wel es wat vallen
Dat is goed (tof zelfs!)
Misschien vinden we nog wat bende dat jij ontberen moet momenteel. (En ik heb "de film" klaar, dus heb nog zowat 2 uurtjes film kijken in de aanbieding )

ohja! lunch/ontbijtbordjes zijn niet van wijlen oma! rest servies wel.
Kol haneshama Tehalel Yah
"When I read the Bhagavad Gita and reflect about how God created this universe everything else seems so superfluous". (Einstein)
pi_63032590
ik heb een wandsteun voor een kleine tv en dvd speler over, als je die per ongeluk nodig hebt
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')