Je hebt me in ieder geval een glimlach bezorgd Sun, thnx!quote:Op donderdag 6 november 2008 00:59 schreef SunChaser het volgende:
Had even 4 maanden eerder gescheiden, ik heb mn hele inboedel weggeven.
Dank je!quote:Op donderdag 6 november 2008 01:09 schreef SunChaser het volgende:
YW. ALs ik wat kan vinden laat ik t je weten. Sterkte.
Nounouquote:Op donderdag 6 november 2008 02:10 schreef Apollyon het volgende:
Arme Papabear ...
Ooit gehoord van een 'kringloopcentrum' ? Of 'het leger des Heils' ? Bel anders alle oude-van-dagen huizen af en je heb ZO alles. Echt waar.
Succes ! Ik zou veel electronica voor je hebben, maar heb geen zin om het te versjouwen. Magnetron, TV, video, DVD, PC-monitors en wat andere zooi.
Neem mijn tips van harte. Die instanties hebben alles te over.
Bel een kringloopcentrum in je buurt en je hebt alles voor een habbekrats; bijna nieuw en goedkoop.quote:Op donderdag 6 november 2008 02:27 schreef Papabear het volgende:
Met die instanties wil ik nog even wachten. Geen idee of die hier uberhaubt wel zitten trouwens
Verder bedankt voor je goede tips Apollyon
Ga toch weg; ooit gehoord van 'benzinekosten' ? En van 'een koop' ?quote:Op donderdag 6 november 2008 03:16 schreef SunChaser het volgende:
Een kringloop is dus echt niet zo goedkoop. Hier op FOK! heb je meer kans dat je gratis aan spullen komt.
Zo goedkoop is de kringloop niet hoor .quote:Op donderdag 6 november 2008 04:06 schreef Apollyon het volgende:
[..]
Ga toch weg; ooit gehoord van 'benzinekosten' ? En van 'een koop' ?
Jij bent geen handelaar, maar een sukkeltje.
Er is een verschil tussen t verkopen van je dvd boxen of een spelcomputer of een medefokker uit de brand helpen met spulletjes waarbij je toch geen reet meer doet.quote:Op donderdag 6 november 2008 04:06 schreef Apollyon het volgende:
[..]
Ga toch weg; ooit gehoord van 'benzinekosten' ? En van 'een koop' ?
Jij bent geen handelaar, maar een sukkeltje.
Ik zie het al helemaal voor me: Koffie zetten en daarna hup, de doos inquote:Op donderdag 6 november 2008 07:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb niets om aan te bieden, behalve een bankje waar ook vlekken in zitten, maar wilde je even een dikke knuffel gevenHeel veel sterkte en als je langs komt voor een kopje koffie mag je het apparaat mee terug nemen
(ik drink eigenlijk nooit koffie)
tvkast meubel? Salontafel? Bank? en er was nog iets maar dat weet ik zo snel even niet.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:34 schreef Papabear het volgende:
DrukVout: Leuk tv'tje voor een mooie prijsHensbroek ligt tegen Heerhugowaard aan, vlak voor Alkmaar. Het zou dus fijn zijn als er wat Fok!kers uit deze omgeving iets voor me zouden hebben. Purmerend en Zaandam is ook nog wel te doen, maar liever niet veel verder.
Dit kan toch niet waar zijn?quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:30 schreef parapono het volgende:
ook nog n xyrion tvtje met dvd speler , fiets en nog meer. Dan wordt versturen lastig en zou je naar Groningen moeten rijden, dan is de benzine voor mijn rekening. Waarom? Ooit had ik hulp nodig en die kwam toen ook. Nu is het mijn beurt. Vandaar. Mvg parapono
Damn, hier krijg ik echt tranen van. Dat zal Patrick (de oudste) helemaal super vinden. Sprakeloosquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:01 schreef ElisaB het volgende:
Gereserveerd voor meneer:
- RVS Senseo, inclusief kopjes
- Sony DVD-speler
Namens mijn betere helft (Pokkehontas rules big time) mag ik je ook de Playstation 2 aanbieden, met controler. Hij speelt geen gekopieerde spellen, maar verder is ie helemaal oke. Spellen die gemist kunnen worden, komen mee
Vergeet je niet even je adres te PM-men?quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:06 schreef Papabear het volgende:
Damn, hier krijg ik echt tranen van. Dat zal Patrick (de oudste) helemaal super vinden. Sprakeloos
Ja, het is echt ongelofelijk wat ik zomaar even krijg aangeboden. Zo ontzettend lief. Je schaamt je in eerste instantie om uberhaubt zo'n bericht te plaatsen, maar als je dan de reacties leest, zo mooiquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:30 schreef twentemeisje het volgende:
Wat een gaaf topic is dit! Ik raak er zelfs lichtelijk ontroerd van...
Sterkte en succes papabear!
Dat is een geweldig gebaar, maar dat kan ik echt niet aannemen en is ook niet echt de bedoeling hoor. Ik ben al enorm blij met spulletjes die niet meer gebruikt wordenquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:39 schreef Perenijsje het volgende:
Als er nog meer Fokkers mee willen doen, ben ik wel bereid een Ikea-pas (zo'n kaart waar je een x-bedrag op kunt zetten om aan iemand kado te doen) aan te vragen zodat je die zelf kunt gebruiken om wat servies, glazen en dergelijke mee aan te schaffen. Als iedereen afzonderlijk kopjes, borden en glazen gaat sturen - wordt het een vrij bonte kermis. Dat laatste kan wel gezellig zijn.
Geld opsturen doe ik dan weer net niet..
Mocht iemand geïnteresseerd zijn (gewoon een redelijk bedrag per persoon), laat het even weten.
Oke, als je nog iets zoekt (mobieltje, 15' tftje, eventueel computer onderdelen) neem ff contact op.quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:17 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat is een geweldig gebaar, maar dat kan ik echt niet aannemen en is ook niet echt de bedoeling hoor. Ik ben al enorm blij met spulletjes die niet meer gebruikt worden
Scorpie: Xbox is ook een spelletjescomputer kreeg ik zojuist te horen. Prachtig aanbod, maar er is al zoiets onderweg, dus wel bedankt![]()
Dat lijkt me een uitstekend idee, want ik begin inmiddels het overzicht kwijt te rakenquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:18 schreef Dumpiej het volgende:
Zou je nog een keer kunnen opsommen wat je nu nog nodig hebt na alle aanbiedingen, dan ga ik ook eens de oude dozen binnenstebuiten keren. Onwijs leuk topic is dit trouwens. Ik heb nog een all-in-one printer in de aanbieding HP 1205 (ofzo).
Dat is goed (tof zelfs!)quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:29 schreef Papabear het volgende:
Causa: Lief van je. Ik ben van de week wel weer bij je in de buurt als ik naar de kids ga. Goed moment om weer es een bakkie te doen, vind je ook niet? Servies durf ik niet aan te nemen, want ik laat nog wel es wat vallen![]()
Nog zo'n fantastisch aanbod. Nu nog een logistiek medewerker gezochtquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:42 schreef ikke40 het volgende:
Hoi,
Mijn vriend en ik gaan samenwonen. Wij hebben bijna alles dubbel.
Ik heb ook in dezelfde situatie gezeten en weet hoe moeilijk of het is. Ik kan de benzine niet vergoeden. Maar je mag alles meenemen.
Hoekbank donkerbruin leder
servicegoed bestek, glazen, bekers, pannen, beddengoed, bed voor kids, waterbed 2 persoons, tv plus tvkast bij passend, handdoeken, lampen, kasten, eettafel plus stoelen, spullen en spellen voor kids.
Dus heel veel.
Laat even weten of je belangstelling hebt. Wij gaan deze week inpakken, dus het is handig om te weten of ik iets appart moet houden.
Het staat in nijmegen.
Veel geluk, groetjes ikke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |