Tsja, als dat je smaak is... neem ik nog wel 'ns contact op als ik een half jaar dood benquote:Op donderdag 6 november 2008 15:31 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ik vind em dr heul niet slecht uitzien
[ afbeelding ]
Kijk em nou vet sexy zijn met zn donkere haar en mooie blauwe ogen
quote:Op donderdag 6 november 2008 16:01 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Tsja, als dat je smaak is... neem ik nog wel 'ns contact op als ik een half jaar dood ben
Ey ieder zn smaak he, plus denk dat het ook wel wat te maken heeft met het karakter wat hij speelt..quote:Op donderdag 6 november 2008 16:01 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Tsja, als dat je smaak is... neem ik nog wel 'ns contact op als ik een half jaar dood ben
Ach voor een vent van zijn leeftijd ziet ie er vrij goed uit.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:34 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ey ieder zn smaak he, plus denk dat het ook wel wat te maken heeft met het karakter wat hij speelt..
Denk wanneer ik em in het echte leven tegen zou komen dat de leukigheid er wel vanaf is zeg maar
Zie je nou welquote:Op donderdag 6 november 2008 16:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach voor een vent van zijn leeftijd ziet ie er vrij goed uit.
quote:
Ik val op vrouwen hoor. Maar ik kan best mannen beoordelen op hun aantrekkelijkheid. Het is een groot voordeel als je de concurrentie een beetje kan inschatten.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:49 schreef chatter het volgende:
[..]
Ja, maar hij valt op mannen en ik nu eenmaal niet.
Haphaphap.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik val op vrouwen hoor. Maar ik kan best mannen beoordelen op hun aantrekkelijkheid. Het is een groot voordeel als je de concurrentie een beetje kan inschatten.
Ik hap nog meer dan pacman!quote:
Pacman, uit de goede oude doos.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik hap nog meer dan pacman!
foboquote:Op donderdag 6 november 2008 17:06 schreef MASD het volgende:
Als jullie nou eens foto's van jezelf posten. Weet ik tenminste hoe ik die versierpogingen moet opvatten.
Waar andere mensen obstakels zien, zie ik kansen!quote:Op donderdag 6 november 2008 17:27 schreef Red_Cat het volgende:
Ben niet bezet! en of ik prima ben is aan jullie te beoordelen
Ze zeggen altijd dat ik te liev benquote:Op donderdag 6 november 2008 18:26 schreef chatter het volgende:
Ze lijkt me wel een scheetje, maar dat is op het eerste gezicht.
Wie weet is ze wel een krengetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |