Ben je dan ook hopeloos?quote:
Wat verstaan jullie onder rijpere mannen? Vanaf welke leeftijd moet dat zijn?quote:Op donderdag 6 november 2008 14:35 schreef chatter het volgende:
En als je dan de smaak voor rijpere mannen te pakken hebt, sturen we Barbaaf weg, Red_Cat.
Vanaf mijn leeftijd.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:37 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Wat verstaan jullie onder rijpere mannen? Vanaf welke leeftijd moet dat zijn?
En dat isquote:
Enormquote:
Oeh oeh! vertel ik ben nieuwsgierig!!quote:Op donderdag 6 november 2008 14:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Enormal heb ik wel een hele leuke chick gevonden
oh. 45+ dusquote:
40 dan?quote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 14:43 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Oeh oeh! vertel ik ben nieuwsgierig!!
close :pquote:
Maar dan had je mn papa kunnen zijnquote:
Oeh dat klinkt wel erg leuk, wanneer stel je haar aan mij voor?quote:Op donderdag 6 november 2008 14:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]ze is liev en heeft zoeen dubbele tongpierce en mooie ogen en een mooi figuurtje oh en ze lacht liev
Makkelijk praten, eh, als je je leeftijd niet bekend wil makenquote:
Dan word je 50?quote:Op donderdag 6 november 2008 14:52 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Makkelijk praten, eh, als je je leeftijd niet bekend wil makenDurf te wedden dat je jonger onrijper bent dan ik
![]()
Sowieso, 't leven begint voor mij over twee maanden
whos ur daddy word dan wel heel letterlijkquote:Op donderdag 6 november 2008 14:50 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Maar dan had je mn papa kunnen zijn
op t moment dat ik de gast zie waarmee jij gezoend had :pquote:Op donderdag 6 november 2008 14:50 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Oeh dat klinkt wel erg leuk, wanneer stel je haar aan mij voor?![]()
Ja, dat wel, maar het is nu eenmaal niet zo.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:50 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Maar dan had je mn papa kunnen zijn
Goed puntquote:Op donderdag 6 november 2008 14:55 schreef chatter het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar het is nu eenmaal niet zo.
quote:Op donderdag 6 november 2008 14:55 schreef MASD het volgende:
whopwhop nigga's. Geslaagd. In 1 keer, in your face, Rash.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |