ik heb nog 2 uur tot mijn theorie.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:41 schreef Jimbo het volgende:
ik heb nog 44 uur online training voor je theorie , als je intresse heb pm ff kunnen we een leuke prijs ervan maken
Aan je uiterlijk ligt het ws. niet.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:32 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Iedereen vind mij lief! Maar ben nog steeds vrijgezel![]()
succes gozer, zal aan je denken als ik in de auto zitquote:Op donderdag 6 november 2008 11:45 schreef MASD het volgende:
[..]
ik heb nog 2 uur tot mijn theorie.dus laat maar.
jij ook al -.-'quote:Op donderdag 6 november 2008 11:24 schreef PluisigNijntje het volgende:
Hoi!
Ik kom even duimen voor MASD en melden dat ik nog steeds ziek ben.
Stiekem valt het wel mee, maar ik sliep pas om half 2, dan ga ik er niet om half 7 uit.
Tsja maar ik ging om half 12 ook al naar bedquote:Op donderdag 6 november 2008 12:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jij ook al -.-'
ik sliep om 1:30 en moest dr 7:10 weer uit
HAHAHH.quote:Op donderdag 6 november 2008 00:45 schreef Jimbo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_mini_accentje.html
tyfus zou t een nederlander zijn ?
Maar dat is ook niet helemaal goed hoor.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:21 schreef MASD het volgende:
Wat zeuren jullietijdens schooldagen slaap ik niet meer dan 4 uur per dag.
De hond van de buren is hem gesmeerd en heeft geprobeerd zelfmoord te plegen door van de stoep van te springen. Het arme beest kon het niet meer aanhoren.quote:Op donderdag 6 november 2008 00:45 schreef Jimbo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_mini_accentje.html
tyfus zou t een nederlander zijn ?
Awww gozzie! beterschapquote:
Ze zal wel te kieskeurig zijn.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:45 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Aan je uiterlijk ligt het ws. niet.
Heb je ms. een ontzettend naar lachje?
Dat heb ik vaker gehoord jaquote:Op donderdag 6 november 2008 13:38 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ze zal wel te kieskeurig zijn.
PS.
quote:Op donderdag 6 november 2008 13:21 schreef Quara het volgende:
[..]
Awww gozzie! beterschap![]()
Wat heb je? Singleītis?
Ontwikkel nu maar eerst een smaak voor rijpere mannen, dan praten we daarna verder (met een goed wijntje erbij enzo).quote:
Als je nou eerst even naar topic 1 kijkt he.. dan kan je zien dat ik niet de eerste ben geweest en dus van orgineel ookniet TS benquote:Op donderdag 6 november 2008 14:12 schreef Chinless het volgende:
TS is hopeloos ofzo ?? 50% van het topic bestaat uit calls van haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |