Thanx ..! ehh.. Kardinaaltje!quote:
quote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 00:10 schreef MASD het volgende:
[..]
Zoek een kamer, mèn.zoetsappige onzin.
ik durf niet in een kamer met een meisje te zijn; dan word ik zenuw achtig en ga ik windjes latenquote:Op donderdag 6 november 2008 00:10 schreef MASD het volgende:
[..]
Zoek een kamer, mèn.zoetsappige onzin.
Gelukkig heb ik daar nog niks van gemerktquote:Op donderdag 6 november 2008 00:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik durf niet in een kamer met een meisje te zijn; dan word ik zenuw achtig en ga ik windjes laten
wij zijn ook nooit aleenquote:Op donderdag 6 november 2008 00:52 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik daar nog niks van gemerkt
quote:
Ruilen voor mijn tentamen van morgen?quote:
graag, dan ben je na een uurtje andwoordjes invullen gewoon klaarquote:Op donderdag 6 november 2008 10:27 schreef Quara het volgende:
[..]
Ruilen voor mijn tentamen van morgen?
rechts gaat voorquote:Op donderdag 6 november 2008 10:47 schreef MASD het volgende:
Jullie hebben het theorie-examen voor de auto gehad he?Wat is essentieel om te weten?
Neem een oefencd-rom en ga al die examens 5 x doen. Dan herken je de situatiequote:Op donderdag 6 november 2008 10:47 schreef MASD het volgende:
Jullie hebben het theorie-examen voor de auto gehad he?Wat is essentieel om te weten?
Hahaha, ja... Maar dan moet je de antwoorden wel wetenquote:Op donderdag 6 november 2008 10:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
graag, dan ben je na een uurtje andwoordjes invullen gewoon klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |