Ik ben een vieze hoer. En arm. Ik doe iets verkeerd.quote:
Nee hoor, vrouwen mogen de grootste hoeren zijn, maar wel een beetje waardigheid behouden. We kunnen roepen wat we willen, zo werkt het nu eenmaal. Een kerel wil nou eenmaal ook geen vrouw die zich heeft laten bangen door Jan en Alleman (LIsa), met het risico dat ze dat blijft doen.quote:Op donderdag 6 november 2008 10:51 schreef noekje het volgende:
En vrouwen mogen ook niet genieten van de seks. Ze moeten gewoon voor dood liggen want we doen het voor het genot van de man. Maak geen geluid want straks vinden ze je een hoer.
Alsjeblieft hoor.![]()
Oh en zo zal het altijd blijven?
Niet in mijn hoofd en het blijft omdat er mensen bestaan die het onderscheid met liefde maken. Die houden het in stand. Niet omdat het zo is want niks is zomaar zo.
Wees een hoer met flair!quote:Op donderdag 6 november 2008 11:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee hoor, vrouwen mogen de grootste hoeren zijn, maar wel een beetje waardigheid behouden. We kunnen roepen wat we willen, zo werkt het nu eenmaal. Een kerel wil nou eenmaal ook geen vrouw die zich heeft laten bangen door Jan en Alleman (LIsa), met het risico dat ze dat blijft doen.
Er moeten onderscheid gemaakt worden tussen genieten van sex, en je als een hoer gedragen.
Mijn part hangt ze in de lamp als ze sex heeft, maar niet op tv, en met de eerste de beste, waar ze alleen al bij de aanblik, wetende dat ze op tv te zien is, al uitbraak van liefdespimples in haar kruis krijgt.
Nope, ik ben niet zo goedkoop. Maar als ik eenmaal weet dat die persoon het waard is en het klikt ook nog, dan glij ik het hele huis door en slinger van lamp tot lamp en brul de buurt bijelkaar. eh... bij wijze van spreken dan.quote:Op donderdag 6 november 2008 10:52 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Jij hebt vast ook wel eens een Kelly actie gedaan, op vakantie bijvoorbeeld....
Er zijn er niet veel die mij een hoer kunnen noemen, en reken maar dat dat een voorrecht is.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Wees een hoer met flair!![]()
Cc, jeweets.
Misschien heeft Kelly dat moment nu ook.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Maar als ik eenmaal weet dat die persoon het waard is en het klikt ook nog, dan glij ik het hele huis door en slinger van lamp tot lamp en brul de buurt bijelkaar. eh... bij wijze van spreken dan.
So welcome.quote:
Misschien als je onder invloed van drugs bent. Het moet ook niet overdreven worden.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:05 schreef Copycat het volgende:
Hoer!
maar seks is wat mij betreft niet voorbehouden aan 'binnen een relatie, met de gordijnen dicht', daar is het veel te leuk voor.
Dat hoeft ook helemaal niet. Maar wat ik wil aangeven, is dat vrouwen zichzelf niet moeten gaan vergelijken met mannen, want die kunnen hem overal in hangen, zonder al teveel emoties (als een plasje soms), een vrouw wordt eerder verliefd op een kerel, dus het is lijfsbehoud.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:05 schreef Copycat het volgende:
Hoer!
Mwoah, kan makkelijk.
Ik vind dat altijd zo'n gezemel. Geniet gewoon van seks, zonder al die jaren vijftig hang-ups. Mij zie je ook niet op de buis neuken, maar seks is wat mij betreft niet voorbehouden aan 'binnen een relatie, met de gordijnen dicht', daar is het veel te leuk voor.
Jij kan alleen maar van seks genieten onder invloed van dope?quote:Op donderdag 6 november 2008 11:08 schreef JohnDope het volgende:
Misschien als je onder invloed van harddrugs bent.
Tsja, het valt niet mee om een vrouw te zijn.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:08 schreef noekje het volgende:
Fuck it, wel de lasten maar niet de lusten. Het is goed met de jaren 50, zelfs mijn moeder zou tegen de jaren 50 zeggen,'"Up yours en nigga please!"
quote:Op donderdag 6 november 2008 11:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij kan alleen maar van seks genieten onder invloed van dope?
Nee hoor, niet echt losbandig, het is niet zo dat ik elke week iemand anders mee naar huis sleur. Maar ik kan seks en liefde wel makkelijk van elkaar loskoppelen.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:11 schreef JohnDope het volgende:
Maar wat jij bedoelt is iets anders dan Kelly, jij bedoelt echt een losbandig sexleven, dat gaat vervelen, want als je klaar bent, kan je moeilijk iemand meteen het huis uit trappen.
Waarschijnlijk ben je dan in die conditie onder invloed van drank of iets.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor, niet echt losbandig, het is niet zo dat ik elke week iemand anders mee naar huis sleur. Maar ik kan seks en liefde wel makkelijk van elkaar loskoppelen.
Klopt, het kan voorkomen, maar het is afhankelijk van leeftijd, ervaringen, eigen stabiliteit en dagelijks gedrag.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor, niet echt losbandig, het is niet zo dat ik elke week iemand anders mee naar huis sleur. Maar ik kan seks en liefde wel makkelijk van elkaar loskoppelen.
quote:Op donderdag 6 november 2008 11:18 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je dan in die conditie onder invloed van drank of iets.
Soms. Maar zeker niet altijd. Alsof je alleen onder invloed van het een of ander zonder gedoe en geclaim seks kunt hebbenquote:Op donderdag 6 november 2008 11:18 schreef JohnDope het volgende:
Waarschijnlijk ben je dan in die conditie onder invloed van drank of iets.
Het ergste vind ik nog dat vrouwen, andere vrouwen aanzetten tot hoerig gedrag.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:22 schreef Marrije het volgende:
Ik vind het een te gekke actie van Kelly, aanpappen met die militair. Dat doet ze goed.
Nu Ziba nog.
En heb je dan nooit zoiets van: nu is het wel welletjes, flikker maar op naar huis?quote:Op donderdag 6 november 2008 11:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Soms. Maar zeker niet altijd. Alsof je alleen onder invloed van het een of ander zonder gedoe en geclaim seks kunt hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |