quote:Op woensdag 5 november 2008 19:07 schreef Dagonet het volgende:
Ik vind persoonlijk Alternate.nl (niet .com, dat is een leerfetishsite, erg vervelend als je die fout op je werk maakt) erg makkelijk werken met hun pc builder.
Ben meer opzoek naar een site waaruit je gelijk via ideal een bestelling kan doen.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:07 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
kan je niet gewoon van de dest buy guide van tweakers uitgaan en aan de hand daarvan kleine dingen aanpassen
wat moet dat plaatje in mijn topicquote:Op woensdag 5 november 2008 19:12 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]!
Alternate is prima. Azerty kan ook nog.
Dat stond op Alternate.comquote:Op woensdag 5 november 2008 19:15 schreef Einal2 het volgende:
[..]
wat moet dat plaatje in mijn topicIk heb liever een geile dame!
![]()
Je moet als je wilt samenstellen ook wel een béétje weten wat je precies wil. Volgens mij is er op alternate een stukje wat bestbuy aanbiedingen heeft ook voor gamepc's. Kijk bijvoorbeeld daar eens en verander eventueel wat dingen.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:23 schreef Einal2 het volgende:
Ik vind alternate niet echt een ideale site gewoon te veel keus dat ik er helemaal duizelig van word. Misschien is er een site met wat meer overzicht?
Hier.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:23 schreef Einal2 het volgende:
Ik vind alternate niet echt een ideale site gewoon te veel keus dat ik er helemaal duizelig van word. Misschien is er een site met wat meer overzicht?
Omdat de meeste systeemkasten met voeding worden geleverd. Als je toch kiest voor een systeemkast zonder voeding, of een andere voeding wil dan die met de systeemkast wordt meegeleverd, dan kun je dat bij de opmerkingen aangeven.quote:Op woensdag 5 november 2008 20:59 schreef Einal2 het volgende:
[..]
Waarom zie ik geen optie voor welke voeding er in het systeem gaat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |