Nee, klinkt mij als zo'n verhaal dat er iemand overleden is en dan af en toe het licht spontaan aanspringt ofzo.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:38 schreef Cheiron het volgende:
Hebben jullie het eigenlijk ook wel eens dat de radio vanzelf aan gaat? Ik heb het nu in 2 jaar al een keer of 5 gehad. Vannacht ook weer dat ik opeens wakker schrik omdat de radio aanspringt..
Update:quote:Op maandag 29 december 2008 14:16 schreef Sm0keZ het volgende:
Geweldig, wil ik gisteravond m'n wekker zetten, kon dat licht opeens niet anders dan op 1 worden ingesteld
Dat was dus vanmorgen wakker worden door een hoop gepiep in een zo goed als donkere kamer
Veel elektronische apparaten resetten automatisch als ze gedurende een bepaalde tijd spanningsloos zijn. Haal de stekker er dus eens een tijd uit (paar minuten, werkt dat niet een paar uur ofzo als je toch even niet thuis bent).quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Update:
In plaats van standje 1, kan m'n lamp nu alleen nog maar standje 19 hebben kwa lichtsterkte... Begrijp er niks van
Zo maar eens kijken of ie gereset kan worden ofzo...
Er zat blijkbaar toch een resetknop onderaan;quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:44 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Veel elektronische apparaten resetten automatisch als ze gedurende een bepaalde tijd spanningsloos zijn. Haal de stekker er dus eens een tijd uit (paar minuten, werkt dat niet een paar uur ofzo als je toch even niet thuis bent).
Durf ik niet te zeggen, ik had hem eigenlijk al vrij kort na de release gekocht... Daarbij betwijfel ik ook of ik de verpakking en/of bon nog hebquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:55 schreef DuchessX het volgende:
Heb je geen garantie meer SmokeZ?
Ik spuit overal contactspray tussen als iets niet helemaal goed werkt. Heeft veel dingen voor mij gerepareerd zoals mijn telefoon ooit, laptopbatterij en termostaat van mijn auto. Maar dit lijkt me een softwareprobleem. Als je nog garantie hebt kun je ermee terug gaan. Waarschijnlijk is het met en eenvoudige softwareupdate opgelost.quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:27 schreef Fakir het volgende:
De problemen van Smokez heb ik dus op het andere wieltje. Die blijft op 7, net te zacht en niet (zowel hoger als lager) bij te stellen. Resets, stroom er enkele dagen vanaf etc.
Het vreemde is een keer na een reset werkte alles weer en 2 dagen later weer hetzelfde euvel. En nu heeft ie het helemaal begeven. Er komt gewoon geen geluid behalve een zachte ruis uit. Ik heb m'n oude wekker maar weer van stal gehaald, was het zat om steeds maar te laat te zijn. Ook een van de eerste series, wellicht waren die gewoon minder goed, of wellicht dat de rest er over een tijdje er last van krijgt.
Die 63 is gewoon pislelijk... ziet eruit als een ding wat je op de kermis wint.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:16 schreef carpy het volgende:
Kan iemand mij helpen bij de keuze tussen deze twee?
Philips HF3463 Wake-up Light 85,- (display met knoppen)
Philips HF3475 Wake-up Light 129,- (beeld wordt in lamp weergeven)
wat mij het voordeel met de HF3463 lijkt is dat alle knoppen en functies makkelijker en toegankelijker zijn..
wat zijn de voor en nadelen tussen deze twee modellen.
Alvast bedankt.
Oke topquote:Op woensdag 11 februari 2009 08:21 schreef morgane het volgende:
Alleen de 45100. Anders hadden er vast wel meer typenummersdan die op de site van Medisana gestaan lijkt me.
Pfoe dat is wel pittig dan dat je dan al wakker wordt.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 09:36 schreef Suzanna het volgende:
Mijn man heeft vorig jaar de Philips wake-up-light gekregen van zijn werk, en we hebben 'm eigenlijk een hele tijd niet gebruikt omdat we er geen goede plek voor hadden. Nu staat hij bij mijn kant van het bed, en ik word al wakker als hij een half uur voor de wekkertijd het licht zachtjes laat aangaan, en dan staat de sterkte van het licht op 0!Ik ben gewoon een enorm lichte slaper.
Kijk even een aantal pagina's terugquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:42 schreef Lil.Q94 het volgende:
het lijkt me wel wat maar jezus die prijs focking ¤89...
zijn er goedkopere alternatieve verkrijgbaar of niet?
bij voorbaat dank.
Oke bedanktquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:45 schreef rene90 het volgende:
[..]
Kijk even een aantal pagina's terug![]()
Kort samengevat:
Je hebt de NAFNAF, lelijk ding maar lijkt wel te werken. Anderzijds heb je de medisana (55 euries), zijn de mensen die hem hebben over het algemeen tevreden over, paar pagina's terug is een vergelijking met de phillips.
Ik ga zelf voor de medisana als ik morgen lekker wakker wordt van me proef wake up light
Zal ik zeker even doen, ga er wel een mooie review van makenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:01 schreef Klonk het volgende:
hou ons ff op de hoogte van je ervaringen met de medisana, prijs is idd erg aantrekkelijk
Dat is hem ja, die links op de pagina staatquote:Op zondag 15 februari 2009 11:54 schreef Lil.Q94 het volgende:
Bedoelen jullie allemaal niet Sunlight Alarm Clock i.p.v Medisana?![]()
Klik.
Maar hoeveel kost dat ding in een fysieke winkel zoals bv. de MM / BCC?quote:Op zondag 15 februari 2009 11:58 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dat is hem ja, die links op de pagina staat
Hmm vanmorgen getest om 7 uur 's ochtends, ik lag met me gezicht de andere kant op als het ware, en werd pas wakker toen de muziek echt heel zachtjes aanging. Had lichtintensiteit op 15 staan of iets. Uurtje later nog een keer geprobeerd en toen licht nog iets hoger gezet en werd ik wel wakker dacht ik.
Hmm maar ik ga hem sowieso wel kopen, dat het muziek langzaam opbouwt is al erg fijn, en ik merkte wel dat k niet meer hoefde te wennen aan het licht ofzo.
nu nog steeds of is hij nu duurder geworden?quote:Op zondag 15 februari 2009 12:15 schreef rene90 het volgende:
Volgens mij in december 55 euro bij MM.
Hij is ook bij ibood geweest voor 40 euro destijds, net gemist helaas.
van wanneer tot wanneer is die actie geldig?!quote:Op zondag 15 februari 2009 12:25 schreef rene90 het volgende:
Toevallig staat hij deze week bij de blokker voor 50 euries!
Ga hem gelijk halen morgen.
Gewoon deze week dus t'm zaterdag gok ik.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:33 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
van wanneer tot wanneer is die actie geldig?!
ooh oké.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:24 schreef rene90 het volgende:
Zijn hetzelfde hoor, alleen bij de blokker hebben ze fototjes gemaakt met het sfeerlicht aan.
http://www.wehkamp.nl/w2/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?CC=C04&KAC=Z40&SC=Z0C&ArtikelNummer=262551&Cid=11&KAid=4294926687&Nty=1&Ntk=ART&Ntt=Medisana&Nao=0&AI=0&N=186
Knopjes zijn ook hetzelfde, alleen nu ik naar de tijd kijk, is het net iets anders, alleen het display kan je ook in verschillende kleuren zetten. Ik ga ervanuit dat het hetzelfde type is, aangezien medisana er maar 1 op de website heeft staan.
Even kijken in de blokker naar het typenummer, wat 54100 moet zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |