abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 november 2008 @ 09:50:54 #76
85962 ioko
I Appear Missing
pi_63023597
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 09:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

liever niet..met je vieze vingers!

maar waarom ben ik stoer dan omdat het me niet interesseert?
Ja, wat heeft dat nou voor nut? Wil je aangeven dat de wereld een harde leerschool is waar jij de weg kent en dat je daardoor niet onder de indruk bent? Of interesseerd je je niet in Joran? (dat is namelijk begrijpelijk).
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_63023604
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 09:49 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Misschien blijkt dat ie uiteindelijk één Thaise heeft gedwongen zich te prostitueren.
Als je in Thailand een flessie bier steelt, ga je al naar Bangkwang.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  vrijdag 7 november 2008 @ 09:51:49 #78
8069 B4tman_DH
 To the Bat.....
pi_63023621
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 09:49 schreef MikeyMo het volgende:
zou hij nu met een last-minute vertrokken zijn?
Zal paps wel weer voor hem geregeld hebben.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_63023657
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 09:49 schreef MikeyMo het volgende:
zou hij nu met een last-minute vertrokken zijn?
Het ligt een beetje aan Peter, want misschien heeft hij eerst de Thaise autoriteiten ingelicht alvorens hij ons ingelicht heeft.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_63023702
Als ouder ben je trouwens ook knettergek als je je compleet losgeslagen zoon naar Thailand laat gaan.

Ook deze hoogopgeleide ouders hebben duidelijk gefaald in de opvoeding.
pi_63023719
Tja wat moest die jongen anders? Rechten studeren?

Anyway,
  vrijdag 7 november 2008 @ 09:58:39 #83
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_63023755
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 09:50 schreef ioko het volgende:

[..]

Ja, wat heeft dat nou voor nut? Wil je aangeven dat de wereld een harde leerschool is waar jij de weg kent en dat je daardoor niet onder de indruk bent? Of interesseerd je je niet in Joran? (dat is namelijk begrijpelijk).
ik vind het een beetje kansloos om je alleen druk te maken over shit die op tv komt..
je weet dat duizenden kids in NL geestelijk lichamelijk en seksueel mishandelt worden... daar hoor je nooit iemand over.. maar zodra Peter fucking R de vries een programma maakt over Joran nou laten we nu allemaal eens verontwaardigt gaan doen!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_63023762
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 09:56 schreef Toeps het volgende:
Anyway,
Als Joran door Peter de Thaise bajes in moet, krijgt hij waarschijnlijk weer een Emmy.
  vrijdag 7 november 2008 @ 10:00:47 #85
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63023788
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 09:46 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Hij moet het wel uitmelken op de tv, want anders krijgt Peter geen salaris en hij moet ook de kijker tevreden houden.
Je mag blij wezen dat er nog iemand zijn handjes laat wapperen tegen onrecht, want jij doet het niet.
Fail,

Als hij gewoon criminelen wil pakken, en niet alleen maar geld verdienen, dan had hij het niet op TV uitgezonden, maar het gaan meneer de vries enkel om de centjes, en in dit geval natuurlijk om zijn gekrenkte ego

En dat ik het niet doe, wil nog niet zeggen dat hij het wel mag, dat kan je over iedereen wel zeggen. ik mag dus ook niet meer klagen over Bush inval in irak: Boh, je mag blij zijn dat iemand President van de VS is, jij doet het niet, dat is dus geen sluitend argument

Verder vind ik De Vries nu even crimineel als Joran vd Sloot, Hij weet dat van der Sloot crimineel bezig is, maar in plaats van meteen de autoriteiten inschakelen, zodat hij gestopt kan worden, wacht hij eerst weken voordat hij het uitgezonden heeft!! Ondertussen heeft van der Sloot misschien al wel 10 hoertjes verhandeld, met hulp dus, van de Vries, want hij had er allang wat aan kunnen doen, maar dat doet hij niet, zonder geld te verdienen!
Laffe huichelaar
pi_63023841
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 10:00 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Fail,

Als hij gewoon criminelen wil pakken, en niet alleen maar geld verdienen, dan had hij het niet op TV uitgezonden, maar het gaan meneer de vries enkel om de centjes, en in dit geval natuurlijk om zijn gekrenkte ego
Criminelen op deze manier pakken kost klauwen met geld, anders betaal jij even die kosten uit eigen zak *fail*
quote:
Verder vind ik De Vries nu even crimineel als Joran vd Sloot, Hij weet dat van der Sloot crimineel bezig is, maar in plaats van meteen de autoriteiten inschakelen, zodat hij gestopt kan worden, wacht hij eerst weken voordat hij het uitgezonden heeft!! Ondertussen heeft van der Sloot misschien al wel 10 hoertjes verhandeld, met hulp dus, van de Vries, want hij had er allang wat aan kunnen doen, maar dat doet hij niet, zonder geld te verdienen!
Die ouders van Joran bidden vast (als ze niet gelovig zijn, dan zijn ze het nu wel )dat Peter niet de autoriteiten heeft ingeschakeld, want anders moet Joran in een thaise bajes gaan zitten.
We zullen het zondag allemaal gaan horen.
pi_63023844
Normaal ben ik tegen maar voor hem maak ik een uitzondering:

Death Penalty in Thailand

Taco Taco Tacosu, Oishii Tacosu. Iketeru Tacosu wa Amigo Tacosu!
  vrijdag 7 november 2008 @ 10:09:33 #88
85962 ioko
I Appear Missing
pi_63023939
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 09:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

ik vind het een beetje kansloos om je alleen druk te maken over shit die op tv komt..
je weet dat duizenden kids in NL geestelijk lichamelijk en seksueel mishandelt worden... daar hoor je nooit iemand over.. maar zodra Peter fucking R de vries een programma maakt over Joran nou laten we nu allemaal eens verontwaardigt gaan doen!

Tsja dat ben ik met je eens. Blijft wat mij betreft het feit dat Joran denkt dat hij overal mee wegkomt en dat hij wat mij betreft een paar maandjes in een gevangenis mag doorbrengen.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  vrijdag 7 november 2008 @ 10:14:13 #89
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_63024034
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 10:09 schreef ioko het volgende:

[..]

Tsja dat ben ik met je eens. Blijft wat mij betreft het feit dat Joran denkt dat hij overal mee wegkomt en dat hij wat mij betreft een paar maandjes in een gevangenis mag doorbrengen.
nja....dan moet de politie dat doen... kijk peter is op zn piemeltje getrapt omdat er niets is gebeurd na de bekentenis... en als joran nu zelfs maar fout parkeert is er stront aan de knikker en komt er een docu...
stay frosty
  vrijdag 7 november 2008 @ 10:17:12 #90
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63024091
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 10:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

nja....dan moet de politie dat doen... kijk peter is op zn piemeltje getrapt omdat er niets is gebeurd na de bekentenis... en als joran nu zelfs maar fout parkeert is er stront aan de knikker en komt er een docu...
Vergeet de wijn in het gezicht niet Barra, daar was hij al over aan het flippen
Laffe huichelaar
  vrijdag 7 november 2008 @ 10:23:00 #91
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_63024204
Joran De Loverboy, mooie vervolg op

Noem mij een fanboy, maar ik kijk er echt naar uit. Zondag 21:30
AFC AJAX
  vrijdag 7 november 2008 @ 10:23:23 #92
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_63024212
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 10:17 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Vergeet de wijn in het gezicht niet Barra, daar was hij al over aan het flippen
owja

heeft joran hem mooi gepwned!
stay frosty
  vrijdag 7 november 2008 @ 10:28:41 #93
85962 ioko
I Appear Missing
pi_63024311
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 10:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar om nu fout parkeren met vrouwenhandel te vergelijken..... Die gozer is gewoon crimineel bezig. Als hij zo iets echt doet dan mag hij van mij aan de publieke en gerechtelijke schandpaal. En dat Peter dat dan doet: tsja, domme Joran zal ik maar zeggen.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  vrijdag 7 november 2008 @ 10:36:57 #94
165512 MASD
Music is dead.
pi_63024515
Godver, mooi huisje en hete chicks. Wat een player.
Long live music.
pi_63024525
quote:
Joran .
Ik ben fan!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_63024562
Dan moet PrdV ook wel met een live vrouwendeal komen anders is het weer niks waard.
pi_63024602
Iets aan dit alles is zo ongeloofwaardig... Kweenie wat, maar er klopt gewoon iets niet.
pi_63024635
Vorige keer dat we iets van Joran hoorden deed ie nog iets met (soft)drugs. Nu is het al vrouwenhandel. Hij is echt gangsterviesssssssssss..........................
PWBF
  vrijdag 7 november 2008 @ 10:43:28 #100
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_63024676
Wat een trieste reacties hier. Zeker jaloers op 'Pieder AR' en zijn salaris? Ja en ik snap ook heus wel dat Joran niet de enige pervert is die dit soort praktijken verricht, maar dat is al erg genoeg! GELUKKIG komt dit nu eens in de aandacht! Ik snap niet dat mensen kunnen zeggen dat het ze geen reet boeit dat deze moordenaar nu leeft als koning over de rug van onschuldige, lieve, zielige, zeeer jonge meisjes! Echt
En dat deze gast niet allang zit te brommen ergens, komt door ons falende rechtsysteem, waarin daders meer bescherming genieten dan slachtoffers!
Maar met jullie instelling; "Ach, t gebeurt anders toch wel elders, dus laat hem lekker daar z'n gang gaan", komen we er wel in Nederland! Laten we dit motto vooral vasthouden en toepassen op alle criminele activiteiten en overlasten!

Verder chappeau voor de Vries, dat hij als pitbull achter Joran aan zit! Hopelijk knikkeren ze hem lekker in Thailand in de cel. Dit vieze, smerige mannetje verdient het niet om ook nog maar 1 keer te glimlachen in zijn leven!
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')