abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62965313
Hallo,

ik ben misschien geïnteresseerd in het laten weglaseren van haartjes (oksels, bikinilijn) en ik zag dat er nog geen topic over was, dus bij deze.

Wat zijn jullie ervaringen?
Waar kun je het laten doen?
Wat kost het?
Hoeveel behandelingen?
Doet het pijn, wat doet het met je huid?
enz.

Ik wil dus een beetje het gesprek op gang helpen. Heb al wat gegoogled, maar dan kom je toch vooral op reclame en kosten uit, niet op uitgebreidere info en ervaringen.
pi_62965528
Complete nonsens, heb het jaren geleden laten doen, bijna alle haren zijn gewoon weer teruggekomen. Heb een flink aantal behandelingen gehad, zeker 8 en heb dus heel wat geld weggegooid. Het leek eerst alsof het werkte, want de haren vielen na enige tijd uit, maar na verloop van tijd kwamen ze gewoon weer terug.
Koop gewoon een goed epileerapparaat, dan kun je het zelf bijhouden en heb je veel minder kosten.
Pijn deed het niet echt, je merkte alleen een raar prikkelend gevoel. Huid was niets aan te merken, alleen na afloop wat rood en gevoelig, maar geen beschadigingen.
Ik heb het toen bij een schoonheidssalon in Utrecht laten doen.
pi_62965822
Doet een epileerapparaat niet gigantisch veel pijn daar beneden? Of in je oksels?
pi_62966378
Eerst scheren en dan na 2 dagen epileren. Even doorzetten en bijhouden, dan doet het nauwelijks meer pijn. En zo'n Philips eplileerapparaat met ijselement helpt ook goed. Harsen deed meer pijn, heb ooit mijn oksels laten harsen bij een salon, nou, het was een bloedbad en deed nog dagen pijn.
pi_62968019
quote:
Op woensdag 5 november 2008 12:18 schreef B.ertha het volgende:
Doet een epileerapparaat niet gigantisch veel pijn daar beneden? Of in je oksels?
De eerste keer wel maar het went! Ik doe het nu echt zonder mekkeren Kwestie van haartjes niet langer dan een paar mm laten worden, bij langere haren doet het hels zeer, vind ik.
pi_62971375
House of Beauty verzorgde toen een aantal behandelingen in de Gouden Kooi en de meeste bewoners vergingen zowat van de pijn. De arts kon maar hooguit 5 keer met die laser haarwortels behandelen voordat ze het uitschreeuwden van de pijn. Het koelen met het ijs hielp niet echt. Wel een beetje show natuurlijk.
  woensdag 5 november 2008 @ 16:00:40 #7
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_62972509
Het leek me ook wel handig, maar als ze gewoon terugkomen ga ik m'n geld daar niet aan uitgeven

Is er geen 'niet goed, geld terug' garantie?
pi_62975271
quote:
Op woensdag 5 november 2008 16:00 schreef kwiwi het volgende:
Het leek me ook wel handig, maar als ze gewoon terugkomen ga ik m'n geld daar niet aan uitgeven

Is er geen 'niet goed, geld terug' garantie?
ja, zoiets zocht ik ook al
pi_63080136
quote:
Op woensdag 5 november 2008 12:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Complete nonsens, heb het jaren geleden laten doen, bijna alle haren zijn gewoon weer teruggekomen. Heb een flink aantal behandelingen gehad, zeker 8 en heb dus heel wat geld weggegooid. Het leek eerst alsof het werkte, want de haren vielen na enige tijd uit, maar na verloop van tijd kwamen ze gewoon weer terug.
Koop gewoon een goed epileerapparaat, dan kun je het zelf bijhouden en heb je veel minder kosten.
Pijn deed het niet echt, je merkte alleen een raar prikkelend gevoel. Huid was niets aan te merken, alleen na afloop wat rood en gevoelig, maar geen beschadigingen.
Ik heb het toen bij een schoonheidssalon in Utrecht laten doen.
Bij mij kwam het ook terug, maar pas na een aantal jaren. Het was heel eerlijk gezegd heerlijk om me niet met ontharen bezig te hoeven houden, dus wanneer het zonnekleurtje van dit jaar is weggetrokken, ga ik hier toch weer m'n geld aan uitgeven. Het is inderdaad wel vreselijk duur...
pi_63097850
Dat begrijp ik dan niet, ze zeggen toch dat het permanent is? En dan overal hè, niet alleen bij die salons zelf als reclame
pi_63098371
Je word dus gewoon bedonderd en als mensen er niks tegen doen en zelfs terug gaan om het weer te laten doen(!!!???) dan zullen ze verder gaan met leugens vertellen .

suc6 met je geld weggooien.
pi_63113378
Epileren van je oksel lijkt me pijnlijk, je benen en bikinilijn kan prima. de eerste keer is wel pijnlijk, daarna valt het erg mee.
pi_63113575
Nou, mijn vriendinnen gaan het nog wel doen (die krijgen het van pappie ). Maar ik heb besloten om dan maar een epilator te kopen. Ik neig naar de Braun Silk-épil Xelle
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')