De eerste keer welquote:Op woensdag 5 november 2008 12:18 schreef B.ertha het volgende:
Doet een epileerapparaat niet gigantisch veel pijn daar beneden? Of in je oksels?
ja, zoiets zocht ik ook alquote:Op woensdag 5 november 2008 16:00 schreef kwiwi het volgende:
Het leek me ook wel handig, maar als ze gewoon terugkomen ga ik m'n geld daar niet aan uitgeven
Is er geen 'niet goed, geld terug' garantie?![]()
Bij mij kwam het ook terug, maar pas na een aantal jaren. Het was heel eerlijk gezegd heerlijk om me niet met ontharen bezig te hoeven houden, dus wanneer het zonnekleurtje van dit jaar is weggetrokken, ga ik hier toch weer m'n geld aan uitgeven. Het is inderdaad wel vreselijk duur...quote:Op woensdag 5 november 2008 12:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Complete nonsens, heb het jaren geleden laten doen, bijna alle haren zijn gewoon weer teruggekomen. Heb een flink aantal behandelingen gehad, zeker 8 en heb dus heel wat geld weggegooid. Het leek eerst alsof het werkte, want de haren vielen na enige tijd uit, maar na verloop van tijd kwamen ze gewoon weer terug.
Koop gewoon een goed epileerapparaat, dan kun je het zelf bijhouden en heb je veel minder kosten.
Pijn deed het niet echt, je merkte alleen een raar prikkelend gevoel. Huid was niets aan te merken, alleen na afloop wat rood en gevoelig, maar geen beschadigingen.
Ik heb het toen bij een schoonheidssalon in Utrecht laten doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |