Hij gebruikt geen chatkanaal, maar dan zou het denk ik gewoon de normale naam zijn. Ekdom heet op Lichtsnel bijvoorbeeld ook gewoon Ekdom ipv UwDiskjockey.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:41 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Heeft die Verschuuren ook al een chat op LichtSnel dan?
Laat me z'n nick raden: DomienDeDJ? ;-)
Ja ok. Formuleerde de zin een beetje krom. Maar toch wel fijn dat een dj niet alleen maar roept dat een plaat geweldig is, als veel mensen thuis zitten die het maar niets vinden.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:41 schreef MichielV het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ik het ECHT te gek vind! Vanochtend viel het kwartje heel hard. Die man stuwt de plaat echt omhoog in zijn aandeel.
Zit ie wel eens op IRC dan?quote:Op woensdag 5 november 2008 19:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij gebruikt geen chatkanaal, maar dan zou het denk ik gewoon de normale naam zijn. Ekdom heet op Lichtsnel bijvoorbeeld ook gewoon Ekdom ipv UwDiskjockey.
Sorry.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:42 schreef muisje-eliza het volgende:stomme dronken stink kutmegool in de bus
Hi!!quote:*navend*
Ja, tijdens de Freaknacht tussen 4 en 7 uur.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:44 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Zit ie wel eens op IRC dan?
Jezus, ik weet echt heel weinig over chattende DJ's!
Bij mij wil dit kwartje nog niet vallen. Bij Love lockdown van Kanye is 'ie al bijna op de grond gevallen.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:41 schreef MichielV het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ik het ECHT te gek vind! Vanochtend viel het kwartje heel hard. Die man stuwt de plaat echt omhoog in zijn aandeel.
Ik denk dat 't kwartje bij mij niet gaat vallenquote:Op woensdag 5 november 2008 19:48 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Bij mij wil dit kwartje nog niet vallen.
Ik krijg net telefoon, zit tijdens het praten en luisteren een beetje voor me uit te staren, valt mn ogen ineens op je sig... Belief (live)quote:Op woensdag 5 november 2008 19:48 schreef DiedjeeJ het volgende:
Volgens mij is er geen enkele dj overdag op lichtsnel of een andere chat te vinden. Domien zit ook alleen maar 's nachts op msn. Niet op zaterdagavond.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:50 schreef Feivel1 het volgende:
Tja, tijdens de freaknacht slaap ik
* Feivel1 gaat douchen.
Ik zou 't niet weten. Misschien moet ook dat "stukje extra" nog groeien..quote:Op woensdag 5 november 2008 19:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik denk dat 't kwartje bij mij niet gaat vallen. Het origineel is prima en mooi; daar voegt zo'n rapsjappie echt niks aan toe
.
quote:Op woensdag 5 november 2008 19:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik krijg net telefoon, zit tijdens het praten en luisteren een beetje voor me uit te staren, valt mn ogen ineens op je sig... Belief (live)![]()
![]()
Bij mij verandert mn favoriet bijna elke week. En ik vind dat ie nog geen slechte plaat gemaakt heeft, dus ik heb elke week weer een groot aantal opties om mn nieuwe favoriet uit te kiezenquote:Op woensdag 5 november 2008 19:58 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
![]()
Belief is wel één van m'n favorieten van John.
Dat "probleem" komt me bekend voor. Vind 't elke keer weer heerlijk om weg te dromen bij die plaat.quote:Op woensdag 5 november 2008 20:01 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Bij mij verandert mn favoriet bijna elke week. En ik vind dat ie nog geen slechte plaat gemaakt heeft, dus ik heb elke week weer een groot aantal opties om mn nieuwe favoriet uit te kiezen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |