Het gerommel bij D66 heeft ervoor gezorgd dat de partij niet echt betrouwbaar op mij over komt, maar ik denk wel dat het gedachtengoed van de partij goed is om bij de regering te hebben.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij volgt de peilingen? 16 zetels momenteel... vooral erg fijn omdat het een partij is die zijn idealen volgt en ondanks dat het een tijdje geleden de lachertjespartij was nu weer helemaal terug is
De enige die inhoudelijk de strijd met Wilders aangaat... voor zover die inhoud heeft...
Dat is volgens mij het officiele logo van de Presidents Night @ Melkweg.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:23 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik vond dit plaatje wel mooi. Zag hem ergens in het groot voorbij komen.
[ afbeelding ]
Dat gerommel is toch ook al weer geruime tijd voorbij hoor... Sinds Pechtold de strijd heeft gewonnen van Lousewies van der Laan is de rust weer terugquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het gerommel bij D66 heeft ervoor gezorgd dat de partij niet echt betrouwbaar op mij over komt, maar ik denk wel dat het gedachtengoed van de partij goed is om bij de regering te hebben.
hij heeft wel de partij van 3 naar op dit moment 10 geprognotiseerde zetels geholpen (stand 23-10)quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat gerommel is toch ook al weer geruime tijd voorbij hoor... Sinds Pechtold de strijd heeft gewonnen van Lousewies van der Laan is de rust weer terug
Binnen de partij was het gerommel wel zo goed als over, maar ik vond Pechtold aanvankelijk niet echt een helder licht, maar vond em wel sympathiek.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat gerommel is toch ook al weer geruime tijd voorbij hoor... Sinds Pechtold de strijd heeft gewonnen van Lousewies van der Laan is de rust weer terug
Hij komt van 3fm af, dus het kan. Maar ik zag hem op tv in het groot voorbij komen dacht ik...quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat is volgens mij het officiele logo van de Presidents Night @ Melkweg.
Das kud. Mn vader heeft er ook 1. Hij had er zelfs 2.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:29 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza dr vent heeft n hernia
Een zangeres van "mij" ook, die hebben ze bij controle maar in het ziekenhuis gehouden...quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:29 schreef muisje-eliza het volgende:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:31 schreef Sersjee het volgende:
Allemaal leuk en aardig, die verkiezingen, maar vanavond is Jools weer op tv! Met the Killers,Fleet Foxes
en
Al Green
Dat kon er ook nog wel bijquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:29 schreef muisje-eliza het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |