Het vliegwiel natuurlijk, dat geslachts deel stelt niet veel voor hoorde ik van R....quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:24 schreef raulbouli het volgende:
Wat mijn geslachtsdeel of het vliegwiel ?
Roran ?quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:26 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Het vliegwiel natuurlijk, dat geslachts deel stelt niet veel voor hoorde ik van R....
Die Mielko onderhanden genomen had iddquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:49 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Roran ?![]()
welk vliegwiel dan.. mijn afgedraaide was 5,x kilo die fidanza 3.4
en die van de nissan 8+
quote:Op woensdag 3 december 2008 17:37 schreef L4urenZ het volgende:
het is rond met een kartellig randje ? wat de *** doet het ?
Turq52 hoef je niet serieus te nemen, hij wist ook niet dat jij een bekend bent in de honda wereldquote:Op donderdag 4 december 2008 13:42 schreef L4urenZ het volgende:
?
ik heb zelf ook een KGtje van mijn vliegwiel af laten draaien
Rijdt best wel vlot !
Die van tinus liep anders aardig goedquote:Op donderdag 4 december 2008 14:36 schreef raulbouli het volgende:
Blijft toch een D15
Dat was een T15quote:Op donderdag 4 december 2008 19:00 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Die van tinus liep anders aardig goed
Hoezo niet serieus nemen?quote:Op donderdag 4 december 2008 18:59 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Turq52 hoef je niet serieus te nemen, hij wist ook niet dat jij een bekend bent in de honda wereld
Hij weet donders goed wat een Vliegwiel isquote:Op donderdag 4 december 2008 20:09 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hoezo niet serieus nemen?
Hij vraagt zo'n dom vraag? Of ik begrijp het gewoon verkeerd..
Mij hij vraagt wtf een vliegwiel doet?
en ik ben een bekende hier, dat wist hij volgens mij ook niet..
Jij gaat binnenkort ook vliegenquote:Op donderdag 4 december 2008 20:52 schreef fathank het volgende:
ieder wiel kan vliegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |