Nope, over de opleiding kletsen is uiteraard geen probleem, maar voor de echte slowchat hebben we sinds kort een centrale SES SC.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:25 schreef LasTeR het volgende:
Het is trouwens geen SC-topic toch? Ik ga vanavond wel even bezig met een leuke OP denk ik. Misschien.
Was niet zo bedoeld hoor; ik vond het alleen raar dat je er een vraag van maakte, niet zo twijfelen je had het gewoon goedquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:22 schreef Kersje86 het volgende:
en hier weer verder
nee ok.. maar het leek alsof je bedoeld dat ik het fout had
Hahah, ik doe ook DC hoor (2e jaars cmd'er).quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:25 schreef LasTeR het volgende:
Zo zag ik het ook inderdaad, moest toch wel even mijn opleidingsgenootje verdedigen.
Guusje Koning!quote:Op donderdag 4 december 2008 20:31 schreef Pizzabodem het volgende:
Ben 22 november op de opendag van de Hu geweest. Kwam voor digitale communicatie en cmd. Cmd vond ik tegenvallen. Digitale communicatie lijkt me wel erg leuk. Zeer informatieve presentatie van Dominicus? en daarna nog met een student en een docent gesproken (Ik dacht Guus??).
Bevalt de studie/opleiding jullie een beetje?
Was gezelligquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:32 schreef LuNaTiC het volgende:
edit: ga ik toch nog twijfelen
zwahiel: ben jij donderdag nog bij die alumni bijeenkomst te vinden?
Communicatie imoquote:Op woensdag 10 december 2008 15:21 schreef Frankii het volgende:
Ligt de nadruk vooral op de communicatie of op het ontwerpen?
Kwam je van een design opleiding af?quote:Op woensdag 10 december 2008 18:00 schreef Kersje86 het volgende:
[..]
yup... ik ben ook gestopt nu, teveel theorie en krijg geen motivatie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |