quote:Op donderdag 6 november 2008 23:12 schreef existenz het volgende:
Wat een kutwedstrijden Beschouw die je gekozen hebt...
quote:Op donderdag 6 november 2008 23:07 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Die gozer had alweer alles juist voorspeld. Klasbak.
Olympique eigenlijk ook. Ik liet mijn vaderlandsliefde weer eens te veel meewegen.quote:
Met dat chauvinisme heb ik er al heel wat ten onder zien gaan hierzo.quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:17 schreef Suijk het volgende:
[..]
Olympique eigenlijk ook. Ik liet mijn vaderlandsliefde weer eens te veel meewegen.
Bij mijn weten niet. Je krijgt toch geen kapsones hè?quote:Op donderdag 6 november 2008 23:55 schreef Maringo het volgende:
[..]
![]()
Als es eerder iemand over de 2000 gehad?
Volgens mij ben ik bij de eerste editie ook niet verder gekomen dan 1850 ongeveer. En toen was het nog niet mogelijk om aan extra voorspellingen mee te doen (zoals nu de Groepswinnaars UEFA-Cup). Als ik het me goed herinner waren er toen ook lang niet altijd 2 rondes per week. Wat dat betreft was het ook lastiger om hoog te eindigen, wat niet wegneemt dat meer dan 2000 punten (terwijl de UEFA-Cup inzetten al zijn afgetrokken) een fantastische prestatie is (met nog 2 maanden te gaanquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:41 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Bij mijn weten niet. Je krijgt toch geen kapsones hè?![]()
Nee hoor, we zijn er nog niet. Het was pure intressequote:Op vrijdag 7 november 2008 17:41 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Bij mijn weten niet. Je krijgt toch geen kapsones hè?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |