abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 november 2008 @ 00:28:50 #51
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_62924295
tvp voor een latere
The more debt, the better
pi_62924348
Ik geloof er geen poep van
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_62924358
als werkelijk waar is wat gebeurt is in die auto vermoed ik het volgende:

-Meisje verklaart TS de liefde. Immers, TS is fotograaf, en beetje slijmen krijg je goede contacten in de rest van het wereldje...
-Meisje gaat het steeds verder schoppen. Ze houdt nog contact, bakt zoete broodjes en TS slikt het voor zoete koek. Of er nog expliciet over trouwen is gesproken weet ik niet, laat staan of er uberhaupt gezoend of meer is. Het trouwgedeelte zou wel eens in TS hoofd hebben kunnen bevinden
-Meisje zit in New York en heeft het ver geschopt (Doutzen wellicht). Meisje heeft een vriendje daar? 1x belletje gedaan. TS van de kaart. Belt naar ouders
-TS begint meisje te speuren, familie denkt: wie is die vage stalkende amateurfotograaf?
-TS zijn verliefdheid is inmiddels een erotische waan. hij is erzover in gezonken dat hij niet eens meer weet hoe meisje werkelijk heet...
-TS post maar eens 's avonds hier op Fok!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_62924413
Helaas, hand van God, ik ben slechts een eenvoudige IT-er die graag plaatjes draait. De rest van je verhaal is mooi, maar geheel onjuist.
We are the music makers. We are the dreamers of dreams.
pi_62924524
Mensen, laten we TS een kans geven. Zijn verhaal, ok al is het sterk, hij brengt het op een eerlijke manier geloofwaardig over.

En bovendien is Doutzen nog altijd maar een meisje uit een dorp, net als al die andere meiden die we kennen. Dus ja, laten we TS een kans geven. Met alleen afwijzen bereiken we niks mee.
pi_62924541
quote:
Op maandag 3 november 2008 23:56 schreef De_Rossige_Fries het volgende:

[..]

Natuurlijk heb ik dat gevraagd.
En waarom kan je dr dan niet vinden?
pi_62924608
ken wel een andere doutzen uit friesland die ook model is...
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_62924652
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 00:50 schreef littledrummergirl het volgende:
ken wel een andere doutzen uit friesland die ook model is...
Uit een dorpje rond Burgum? PM me even voor info, aub.
pi_62924682
Rossige Fries, je komt op mij eerlijk over. Ik begin je beetje te geloven.
pi_62925046
Mooi verhaal, ik ga gewoon het topic volgen.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_62925294
Bedankt voor de positieve reacties.
pi_62926116
Het klinkt echt als een enorme hoax (als jij in onze schoenen stond zou je dat ook denken), maar ik hoop dat jij je liefde vindt.
Zulk soort verhalen maken Fok! mooi.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_62926159
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 00:12 schreef Xennia het volgende:
Tinoz?
Nee, ik schat iemand van een heel ander caliber.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2008 04:47:56 ]
  dinsdag 4 november 2008 @ 09:39:54 #64
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_62928213

[ Bericht 34% gewijzigd door SuperrrTuxxx op 04-11-2008 10:45:19 ]
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_62928282
quote:
Op maandag 3 november 2008 22:00 schreef Filiassi_Jane het volgende:
Of hij heeft met de informatie van Wikipedia een leuk verhaal in elkaar geflanst. Ik vind het nogal raar om met iemand een heel eind in de auto te zitten, toekomst plannen te maken (je zei dat je met haar wilde trouwen en baby's krijgen) zonder te weten hoe iemand heet. Maar dat kan ook aan mij liggen.
Dat dus. Vette hoax dit.
pi_62928542
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 04:12 schreef Beach het volgende:
Het klinkt echt als een enorme hoax (als jij in onze schoenen stond zou je dat ook denken), maar ik hoop dat jij je liefde vindt.
Zulk soort verhalen maken Fok! mooi.
Ben ik helemaal met je een. Maar de werkelijkheid is vaak bizarder dan de wildste fantasie.
  dinsdag 4 november 2008 @ 09:58:38 #67
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62928569
Maar nogmaals: je hebt haar tijdens die autorit etc toch niet alleen en profile gezien? Dus weet je toch hoe ze eruit ziet?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_62928866
Ja Copycat, en volgens mij was het Doutzen. Uberhaubt dat er een Fries meisje in 2003 naar New York is gegaan. Dat kan er eigenlijk maar 1 zijn.

Wat ik ook vervelend vind is dat is met haar het hele product "Doutzen" heb ontwikkeld. Wie iets van haar kent, weer dat Doutzen als enig model een eigen bedrijf heeft waar ze uit werkt en heeft een zorgvuldig opgebouwd image. Maar zij en haar management hebben weinig extra aan dit product toegevoegd. In ieder interview hoor ik mezelf geciteerd worden, het idee van de Vogue-cover kwam van mij en zelfs bij Jonny tegenover de Gorilla staan heeft ze niet zelf bedacht. Ik voel me de geestelijk vader van haar carrière en nu blijkt niemand mij te kennen. Dat doet gewoon erg veel pijn.

Maar ik heb haar ook verteld dat als ze de afspraken zou schenden, dat ik naar buiten zou komen met dit verhaal. Hoe ongeloofwaardig ook. Ik zou graag eens meedoen met een Interview met Doutzen, ik zou eens vragen waarom ze haar werk doet op de manier dat ze het doet en wie dat voor haar bedacht heeft. Want Havo-meisjes bedenken niet dit soort ideeën en modellenbureau's ook niet, dan waren er wel meer die het zo deden. Ik voel me dus ook een beetje bestolen. Een beetje erg.

Tenzij Doutzen de ideeën van een ander meisje in de buurt heeft gekregen, het meisje dat ik thuisgebracht heb.

Ik weet nog een heel intiem detail over dit meisje, dat ik nergens nog verteld heb en alleen door het betreffende meisje kan worden gecheckt.
pi_62929208
Zelfs in het hoogst onwerkelijke geval dat dit verhaal geen hersenspinsel is: Get real TS!

* Je hebt 1 middag met haar door gebracht
* Je weet niet hoe ze er uit ziet
* Je kent haar naam niet (hoe wist je dat zij het was toen ze je belde, hoe staat ze in je telefoon dan?)
* Je hebt jaren geen contact gehad.

Echter, je ziet haar als de liefde van je leven en jezelf als geestelijk vader van haar carriere (in het geval het om Doutzen Kroes gaat)?
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
pi_62929321
Volgens mij is de TS uit op geld
pi_62929515
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 10:12 schreef De_Rossige_Fries het volgende:
Ja Copycat, en volgens mij was het Doutzen. Uberhaubt dat er een Fries meisje in 2003 naar New York is gegaan. Dat kan er eigenlijk maar 1 zijn.

Wat ik ook vervelend vind is dat is met haar het hele product "Doutzen" heb ontwikkeld. Wie iets van haar kent, weer dat Doutzen als enig model een eigen bedrijf heeft waar ze uit werkt en heeft een zorgvuldig opgebouwd image. Maar zij en haar management hebben weinig extra aan dit product toegevoegd. In ieder interview hoor ik mezelf geciteerd worden, het idee van de Vogue-cover kwam van mij en zelfs bij Jonny tegenover de Gorilla staan heeft ze niet zelf bedacht. Ik voel me de geestelijk vader van haar carrière en nu blijkt niemand mij te kennen. Dat doet gewoon erg veel pijn.

Maar ik heb haar ook verteld dat als ze de afspraken zou schenden, dat ik naar buiten zou komen met dit verhaal. Hoe ongeloofwaardig ook. Ik zou graag eens meedoen met een Interview met Doutzen, ik zou eens vragen waarom ze haar werk doet op de manier dat ze het doet en wie dat voor haar bedacht heeft. Want Havo-meisjes bedenken niet dit soort ideeën en modellenbureau's ook niet, dan waren er wel meer die het zo deden. Ik voel me dus ook een beetje bestolen. Een beetje erg.

Tenzij Doutzen de ideeën van een ander meisje in de buurt heeft gekregen, het meisje dat ik thuisgebracht heb.

Ik weet nog een heel intiem detail over dit meisje, dat ik nergens nog verteld heb en alleen door het betreffende meisje kan worden gecheckt.
Echt, WTF?!

"Dat als zij de afspraken zou schenden". Puh-lease Je kent haar naam niet eens
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_62929734
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 10:24 schreef SuperMocio het volgende:
Zelfs in het hoogst onwerkelijke geval dat dit verhaal geen hersenspinsel is: Get real TS!

* Je hebt 1 middag met haar door gebracht
* Je weet niet hoe ze er uit ziet
* Je kent haar naam niet (hoe wist je dat zij het was toen ze je belde, hoe staat ze in je telefoon dan?)
* Je hebt jaren geen contact gehad.

Echter, je ziet haar als de liefde van je leven en jezelf als geestelijk vader van haar carriere (in het geval het om Doutzen Kroes gaat)?

Het is geen hersenspinsel, ik weet haar naam maar houdt de mogelijkheid open dat ik verkeerd zit, ik weet hoe ze er uit zag.

En voor de rest ben ik vrij realistisch, dacht ik. Ik wil dit alleen heel graag uitzoeken, ik vindt dat ook leuk, ik houdt van dingen uitzoeken.
pi_62929799
TS heeft zijn pilletjes niet genomen?

Doutzen zat niet bij Skin, dus dat kan iig niet.
  dinsdag 4 november 2008 @ 10:51:16 #74
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_62929803
Is de lemming er al?
pi_62929837
quote:
Uberhaubt dat er een Fries meisje in 2003 naar New York is gegaan. Dat kan er eigenlijk maar 1 zijn.
Er gaan jaarlijks zooooo veel meiden naar het buitenland voor modellenwerk. Ook al werken ze hartstikke goed, 99% van die meiden wordt nooit bekend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')