Laat je is testenquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:16 schreef De_Rossige_Fries het volgende:
Ja, heel grappig mensen. Mijn leven is zo verschrikkelijk leuk dankzij die ontmoeting met onze superster. Iedereen is er beter van geworden, behalve ik. Ik heb nooit ergens om gevraagd, alleen maar willen helpen. En dit is mijn dank.
Ziek.
Hoezo ben je er niet beter van geworden? maar als je een beetje hersens had wist je voordat je dit topic opende haar naam en uiterlijk. En na een paar dagen 2 ofzo dat dit topic had geopend weet je zeker dat het Doutze is. en toen je haar sprak was 5 jaar geleden. Waarom vroeg je na een jaar niet af wie dat meisje was waar je 'zoveel lief en leed' had meegedeelt?quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:16 schreef De_Rossige_Fries het volgende:
Ja, heel grappig mensen. Mijn leven is zo verschrikkelijk leuk dankzij die ontmoeting met onze superster. Iedereen is er beter van geworden, behalve ik. Ik heb nooit ergens om gevraagd, alleen maar willen helpen. En dit is mijn dank.
Ziek.
Ik stem tegen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:11 schreef JohnDDD het volgende:
wel complimenten voor de TS, bijna een heel deeltje vol, laten we het wel bij 1 deel houden
Ja, best raar als iemand verteld dat 'ie 'iemand' een paar uurtjes heeft gesproken/gezien en daarna eer wil hebben van de carriere van die persoon. (en dan speel ik de naïeveling die denkt dat het waar is)quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:39 schreef De_Rossige_Fries het volgende:
Wel hoe er gereageerd wordt.
je hebt met een collega over je 'probleem' gesproken. Wat ik nu niet snap is waarom je lieftallige collega je niet eerder heeft wakker geschud. Voor de rest geef eens een duidelijk kort bondig antwoord op de vraag. Je lijkt een klasgenoot van me wel. Die draait ook om alles heen als die zit te liegen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:01 schreef De_Rossige_Fries het volgende:
Kijk, ik heb dat meisje hartstikke geblokt. Ja, ik heb hulp maar zoek gewoon meer informatie. Dit topic heeft daarin veel geholpen. Die collega schudde me wakker, dat was wat ik nodig had. Dat er hier enkele cynici tussen zitten is vervelend. Maar ik heb echt schade ondervonden van haar gedrag.
Die herinneringen was wat ik zocht. En de bevestiging dat het wel Doutzen was, ondanks alle ontkenningen. Dat is gelukt.
Kletskoek.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:26 schreef De_Rossige_Fries het volgende:
... En je weet dat, als je je naam wel zegt, zo'n heel bedrijf opvliegt. Dus bel je anoniem. ...
Deed ik wel. Van de foto in de Vogue, feb 2005, ben ik een dag ziek geweest toen een collega mij die toonde met "kijk, een fries meisje, ken je die?" Maar men bleef zo hard ontkennen mij te kennen, ook Doutzen zelf volgens haar vader, dat ik erg begon te twijfelen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:04 schreef Greys het volgende:
GEEF NOU EENS ANTWOORD OP VRAGEN
Ja sorry hoor. Maar hoe kan het nou dat je de liefde van je leven van destijds niet een paar jaar later op talloze foto's kunt herkennen???
Dat dus. Dat kostte me mijn baan en inkomen. En als ik dit niet goed oplos kan me dat weer gebeuren.quote:En wat voor schade heb jij dan in vredesnaam ondervonden van haar gedrag, behalve de overduidelijke geestelijke schade?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |