abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63039826
Beste rode Fries. Any foto van jezelf is nu goed hoor, even kijken of je materiaal bent voor Doutzen.....
  vrijdag 7 november 2008 @ 20:51:13 #272
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_63039835
Is Nico Dijkshoorn materiaal voor een nieuw boek aan het opdoen?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_63039880
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 20:51 schreef conleche het volgende:
Beste rode Fries. Any fotovan jezelf is nu goed hoor, even kijken of je materiaal bent voor Doutzen.....
Ik wil morgen graag op stap. Ik vind het ook niet relevant voor dit verhaal.
We are the music makers. We are the dreamers of dreams.
pi_63040376
Doutzen Kroes? Nooit van gehoord.

De TS is een leugenaar.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_63040459
Ik krijg een beetje het idee dat TS ons K@K@ hard tuk heeft
pi_63040725
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 19:53 schreef De_Rossige_Fries het volgende:
Jajaja, eenmalig. Foto was verder ook niet van historisch belang. Ik denk zelfs dat de Hema, om verder imagoschade te voorkomen, de foto vernietigd heeft. Zou ik wel doen.

Locusta en Copycat, zijn jullie serieus? Moet ik me schuldig voelen?
Nee, dat niet, maar ik merk nu wel dat ironie en sarcasme niet aan jou besteed is
pi_63040751
Niet in zulke gevallen, nee. Sorry.
pi_63041643
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 20:48 schreef De_Rossige_Fries het volgende:

[..]

Nou, het was niet iets wat ik aan vrienden zou laten zien. Dus heb ik het niet bewaard. Zal mijn moeder eens vragen, die bewaren dat soort dingen.
Je hebt de foto van jou met de liefde van je leven niet bewaard. Logisch.

---------------------------------------------------------------------------------------

Trouwens, over de hema gesproken, voor de liefhebbers, geen spam, maar echt coole link:
(Gun het even de tijd om te laden en te laten lopen)

http://producten.hema.nl/

twee violen en een trommel en een fluit
pi_63041674
Nee Kaasje. Ze stond er niet op. Ze was er voor een casting... Niet voor de Hema.
pi_63041808
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 21:54 schreef De_Rossige_Fries het volgende:
Nee Kaasje. ...

Oeh, met jou ontstaan er inderdaad snel intieme verbanden, merk ik.
Dat maakt het verhaal wel geloofwaardiger.
twee violen en een trommel en een fluit
  vrijdag 7 november 2008 @ 22:01:57 #281
262 Re
Kiss & Swallow
pi_63041875
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 21:16 schreef cesareborgia het volgende:
Ik krijg een beetje het idee dat TS ons K@K@ hard tuk heeft
och over de 10.000 views
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_63042011
Even kort samengevat:
- TS vindt de liefde van zijn leven, maar spreekt met haar af haar 5 jaar lang niet te zien, zonder contactgegevens, haar naam, of zelfs maar zeker te zijn van haar uiterlijk.
- Om haar te vinden gaat hij op fora posten.
- Hij is ervan overtuigd dat Doutzen hem een aantal malen anoniem op zijn werk heeft willen bellen, omdat zij bekend is. (Als ze zich had voorgesteld als 'mevrouw Kroes' was er vast en zeker geen probleem geweest. Worden anonieme telefoontjes wel doorverbonden, trouwens?)
- Heeft de folder niet meer, waar hij toen in heeft gestaan en hij zou vernietigd zijn door de Hema zelf..Imagoschade??
- Heeft in de korte tijd dat ze elkaar spraken haar hele carriere bedacht, en alles is natuurlijk precies zo uitgekomen.

Zou er iemand zijn die dit geloofd?
pi_63042082
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 22:06 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Even kort samengevat:
- TS vindt de liefde van zijn leven, maar spreekt met haar af haar 5 jaar lang niet te zien, zonder contactgegevens, haar naam, of zelfs maar zeker te zijn van haar uiterlijk.
- Om haar te vinden gaat hij op fora posten.
- Hij is ervan overtuigd dat Doutzen hem een aantal malen anoniem op zijn werk heeft willen bellen, omdat zij bekend is. (Als ze zich had voorgesteld als 'mevrouw Kroes' was er vast en zeker geen probleem geweest. Worden anonieme telefoontjes wel doorverbonden, trouwens?)
- Heeft de folder niet meer, waar hij toen in heeft gestaan en hij zou vernietigd zijn door de Hema zelf..Imagoschade??
- Heeft in de korte tijd dat ze elkaar spraken haar hele carriere bedacht, en alles is natuurlijk precies zo uitgekomen.

Zou er iemand zijn die dit geloofd?
Neuh, ik denk niet één, maar het is wel een lóllige fantasie van TS, dus het is fijn om hier gepost te hebben en zijn hersenspinsels te volgen
pi_63042152
wel complimenten voor de TS, bijna een heel deeltje vol, laten we het wel bij 1 deel houden
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_63042300
Ja, heel grappig mensen. Mijn leven is zo verschrikkelijk leuk dankzij die ontmoeting met onze superster. Iedereen is er beter van geworden, behalve ik. Ik heb nooit ergens om gevraagd, alleen maar willen helpen. En dit is mijn dank.
Ziek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')