Ik vond het wel een gave aflevering!quote:
Het is idd af en toe vaag, maar ik laat me er iig niet door afleidenquote:Op woensdag 15 april 2009 21:22 schreef BlixaBargeld het volgende:
Ik begin het echt een mindere serie te vinden de laatste tijd, zit iedere keer te downloaden met het idee van wat zullen ze nu weer voor vaags bedacht hebben
Zou wel raar zijn, hij is toch een sleutelfiguur in the unit.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:23 schreef qu63 het volgende:
Hmz, Sam was dus undercover...
Wel vaag allemaal!
Zal Jonas er mee stoppen?
Nouja, zn vrouw is hem ook best lief, én hij was nogal boos op Ryan..quote:Op maandag 4 mei 2009 20:27 schreef rene90 het volgende:
[..]
Zou wel raar zijn, hij is toch een sleutelfiguur in the unit.
Ik vond het een leuke wending.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:23 schreef qu63 het volgende:
Hmz, Sam was dus undercover...
Wel vaag allemaal!
Zal Jonas er mee stoppen?
21quote:Op maandag 4 mei 2009 22:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
sorry wat was de laatste ep... 20 of 21?
Zoiets zou wel kunnen ja, alhoewel Mack ook wilde stoppen...quote:Op maandag 4 mei 2009 22:28 schreef BrainOverfloW het volgende:
Wat mogenlijk ook nog kan gebeuren is dat Ryan, na alles wat hij geflikt heeft, weg gaat bij The Unit. Hij kan generaal worden hebben we laatst gezien. Dan zou Jonas zijn plaats over kunnen nemen en heeft Molly een normaler leven zonder dat Jonas steeds weg is. Mack is al jaren in staat zijn eigen team te draaien, dat werdt in het eerste seizoen al duidelijk gemaakt. Met Whiplash erbij zit je dan weer op een team van 4 en kan er ergens in seizoen 5 een 5e teamlid bij komen.
Gewoon maar een ideetje hoor.
Ja idd, maar goed, hij zit nog gewoon in de leader, dus zal wel weer terugkomenquote:Op maandag 4 mei 2009 23:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
Duurt wel lang voordat Betty Blue weer terug is of niet? Issie z'n vrouw aan het bezwangeren ofzo
KLinkt best logisch maar de plotwendingen zijn nou niet bepaald logisch geweest dus dat zal hem wel niet wordenquote:Op maandag 4 mei 2009 22:28 schreef BrainOverfloW het volgende:
Wat mogenlijk ook nog kan gebeuren is dat Ryan, na alles wat hij geflikt heeft, weg gaat bij The Unit. Hij kan generaal worden hebben we laatst gezien. Dan zou Jonas zijn plaats over kunnen nemen en heeft Molly een normaler leven zonder dat Jonas steeds weg is. Mack is al jaren in staat zijn eigen team te draaien, dat werdt in het eerste seizoen al duidelijk gemaakt. Met Whiplash erbij zit je dan weer op een team van 4 en kan er ergens in seizoen 5 een 5e teamlid bij komen.
Gewoon maar een ideetje hoor.
Dat van die generaal had ie iig al goed.... zou me niks verbazen als het die kant wel op gaat.quote:Op maandag 11 mei 2009 09:22 schreef fathank het volgende:
[..]
KLinkt best logisch maar de plotwendingen zijn nou niet bepaald logisch geweest dus dat zal hem wel niet worden.
Ik mag hopen van wel! Er zijn nog genoeg losse verhaallijnen!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:28 schreef Rainesz het volgende:
Vond het een goede ep!
Beetje snel afgehandeld met die nuke in de beemer,maar verders goed in elkaar!
Komt er trouwens nog een nieuw seizoen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |