T is wel zoquote:
it crossed my mind inderdaad, maar dan zouden de vrouwen er eigenlijk ook bij moeten..quote:Op woensdag 19 november 2008 02:05 schreef Sc0tTy het volgende:
ah tvpwist niet dat hier een topic van draaide
ik had de vorrige ep ook nog nie gezien, dus 'k had ze achter elkaar gekeken gister. echt vette epsen gelukking Ryan niet dood.
ben ik de enige hier die zich afvraagt wanneer "Redcap" ( weet d'r naam niet ) ook in de theme voor komt.
Dat hebben ze wel een keer gedaan geloof ik..quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:52 schreef fathank het volgende:
Als ze een echt nederlans accent hadden gebruikt had natuurlijk de helft het niet kunnen verstaan.
grrr, zit ik voor niks torrentz.com te F5-enquote:Op maandag 8 december 2008 09:32 schreef qu63 het volgende:
Hmz, volgens TVRage is 21 december pas de volgende aflevering
Zo zat ik vanmorgen dus ookquote:Op maandag 8 december 2008 22:04 schreef BlixaBargeld het volgende:
[..]
grrr, zit ik voor niks torrentz.com te F5-en
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Langer op FOK! dan je oma, minder posts dan je moeder...
Platenfabriek - spotify playlists
quote:Op maandag 22 december 2008 16:30 schreef kaassouffle het volgende:
Afgelopen episode was raaarrrr... pff, de enige verhaallijn die ergens op sloeg was die van de 'dames' lijkt het wel.Ik vond het ook een rare ep idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker met miss Morgan (die toch niet zo heel blut blijkt te zijn)
Wat ik wel jammer vond was dat die ingelaste missie toch echt was, hoopte eigenlijk op een spelletje van Jonas
En het leger is toch een grote familie blijkt maar weer, gezien Kim & co
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Er is er weer eenquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:21 schreef Sc0tTy het volgende:
wist nie dat er nieuwe was, ff downloaden dan maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:08 schreef fathank het volgende:
Dat weten we volgende week pasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |