huh? Welke scene was dat danquote:Op maandag 18 mei 2009 18:48 schreef Migue het volgende:
Hoe wisten de heren in Hero dat Whiplash een flashbang bij zich zou hebben, als dat niet standard was, en dus een stuntman in de fik moesten zetten?
De makkelijke oplossing is inderdaad dat de schrijvers een fout gemaakt hebben.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:48 schreef Migue het volgende:
Hoe wisten de heren in Hero dat Whiplash een flashbang bij zich zou hebben, als dat niet standard was, en dus een stuntman in de fik moesten zetten?
quote:
quote:
quote:
Dat ook nog eens ja... ik vond dat ook erg saai, eigenlijk heb ik die vrouwen nooit gemogen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:56 schreef fathank het volgende:
Seizoen 4 was eigenlijk toch al verneukt, op de laatste paar afleveringen na. Dat hele gedoe met die undercover voruwen enzo was zo totaal ongeloofwaardig.
Want jij bent Delta Force kenner en weet hoe dat daar allemaal werkt?quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:56 schreef fathank het volgende:
Dat hele gedoe met die undercover voruwen enzo was zo totaal ongeloofwaardig.
Je hoeft geen kenner van de Delta's te zijn om te weten dat je niet zo maar ongetrainde vrouwen (of mannen) kunt gebruiken om lange tijd undercover te gaan en ook nog allerlij informatie te verzamelen. De CIA doet er niet voor niks maanden over om mensen te trainen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:10 schreef Migue het volgende:
[..]
Want jij bent Delta Force kenner en weet hoe dat daar allemaal werkt?
quote:
Nouja, het is wel algemeen bekend dat inlichtingen diensten normale burgers bewust en onbewust inlichtingen laten verzamelen, dus op mij kwam dat helemaal niet ongeloofwaardig over. Ik denk dat Eric Haney daar wel voor zal waken.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:12 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Je hoeft geen kenner van de Delta's te zijn om te weten dat je niet zo maar ongetrainde vrouwen (of mannen) kunt gebruiken om lange tijd undercover te gaan en ook nog allerlij informatie te verzamelen. De CIA doet er niet voor niks maanden over om mensen te trainen.
Ik denk dat jij nog meer televisie moet kijken.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:01 schreef Migue het volgende:
[..]
Nouja, het is wel algemeen bekend dat inlichtingen diensten normale burgers bewust en onbewust inlichtingen laten verzamelen, dus op mij kwam dat helemaal niet ongeloofwaardig over. Ik denk dat Eric Haney daar wel voor zal waken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |